olen tässä mietiskellyt, kuinka määritellään nettiriippuvuus. onko se riippuuutta jos koneella menee aina useita tunteja suunniteltua pidempään ja jos koneella olo menee kaiken muun edelle(esim läksyt, nukkkuminen, kaverit, liikunta)? mutta ongelmia ei taas ole silloin kun en ole koneella. voin hyvin viettää viikkojakin ilman konetta muistamatta koko kapistuksen olemassaloa. otappa tästä selvää... hmm..
jos joku ymmärsi tämän tekstin oli varmaan aika taitava..
RIIPPUVUUTTAKO?
2
685
Vastaukset
- Tulee sitten
Riipuvuudeksi se muodostuu siinä vaiheessa kun olet riippuvainen siitä eihän normaali käyttäminen ole riippuvuutta vaikka työksesi käyttäisit 8 tuntia päivässä, mutta siinä vaiheessa se on riippuvuutta kun et voi elää ilman tietokonetta esimerkiksi jos sinulla ainuat ystävät on tietokoneella, teet työt etä työnä koneelta ja maksat laskut pankkiin koneelta, eli käytännössä mikään ei pakota sinua poistumaan koneen äärestä.
- Katti
Tuohan kuulostaa melkein siltä kuin nk."tuurijuoppous" siirrettynä nettiriippuvuuteen. Eli pitkän aikaa voi olla pois koneelta mutta sitten kun sen koneen avaa niin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741