Siilin rouvat

Anonyymi-ap

Kivoja kun jakavat...

52

2081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varo ettei kyni

      • Anonyymi

        Ihan maksutta antaa.


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa jotkut haisevat vanhat rouvat. Nuorta urosta sen olla pitää.

      • Anonyymi

        Että meinaat ainahan sitä naista saa, mutta harvoin nuorta poikaa.


    • Anonyymi

      Kyllä täytyy olla tarkkana siilinjärvellä, eilen oli joku mies naisten vaatteissa kävelee kylällä.

      • Anonyymi

        Katselikos ahosenkorjaamon nurkantakaa piilosta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselikos ahosenkorjaamon nurkantakaa piilosta ?

        Veikkaan että oli Ktero. Kevät on laittanut hormoonit hyrräämään.


    • Anonyymi

      Minulta ei tipu enää kenellekään, ei ilmaiseksi, eikä edes rahalla. Ystävyyden "tekosyyllä" luikerrellaan, jahdataan, ja käytetään kuitenkin vain surutta hyväksi. Etsiköön sellaiset tarpeiden tyydyttämistä maksullisista palveluista! Vinkkinä kaikille niille, joille "se" asia on niin kovin tärkeä elämässä. Ihmisiä ei enää kohdella kunnioittavalla ja arvostavalla tavalla, vaan katsotaan, kenestä voi hyötyä, tai saada itselleen jotakin sellaista. Hyi tätä aikaa ja joitakin miehiä!

      • Anonyymi

        Asiaa!


    • Anonyymi

      Väljäksi poljettu, monen lapsen äiti paras.
      Vaikka kaksin kerroin.

      • Anonyymi

        Noh noh, isäntä tuumas emännälle:

        Kun tulit taloon, sinulla oli vain pi..pi ja raamattu.
        Nyt lapset on repinyt molemmat!


      • Anonyymi

        On pelkästään luonnollista, että iän myötä korkeintaan puolilöysä m... tuppaa menemään kaksinkerroin.


    • Anonyymi

      Joillakin etenkin miehistä näyttää sellainen periaate, että omat tarpeet menevät kaiken, jopa rehellisyyden edelle. Uskotellaan edessä päin kaikenlaista, mutta oikeasti tavataankin toista vain pelkillä taka-ajatuksilla. Mitenkään reilua se ei ole ketään kohtaan. Suhteisiin kuuluu, tai pitäisi ainakin kuulua muutakin, kuin pelkkää keskinäistä sänkyvehtaamista. Ystävyyttä voi olla olemassa ilman, että sen tarvitsee tarkoittaa omien tarpeiden tyydyttämistä toisella. Kukaan ei ole mikään objekti, jota saa käyttää hyväksi ilman, että kohtaa ja kunnioittaa toista myös ihmisenä.

      Mihinkään "avoimiin tai vapaisiin suhteisiin", ei kannata kenenkään koskaan kannata ryhtyä. Siinä on aivan liian suuri riski joutua vain hyväksikäytetyksi, tai kylmästi jätetyksi. Toinen kun voi etsiä itselleen muutakin seuraa ja jättää toisen koska vain tahansa, sanomatta, tai antamatta mitään selitystä tms.

      Ennemmin kannattaa laittaa ne jalat ristiin ja kieltäytyä lähemmistä kontakteista.

    • Anonyymi

      kyllä oikein on harrastaa seksiä, se voi olla vain hauskanpitoa ja kaikilla mukavaa kun saa kunnolla.

    • Anonyymi

      Mulla loppuivat tässä elämässä kaikki sek*tailut. Vaihdoin sen alkoholin nauttimiseen. Viivästynyttä Vapun viettoa ja kaiken loppumisen juhlimista tässä elämässä, omalla kohdallani. Lopuksi varmaan päädyn junaradalle! Heippa ja hyvää juhannusta, joulua, pääsiäistä and what ever, to everybody! Jos joku tunnistaa minut.

    • Anonyymi

      Eikun vaan kaikki naiset laittakaa jalat ristiin, eikä antaa ja tarjota kenellekään, ja yhdellekään miehelle, ainakaan ilmaiseksi, mitään seksiä.

      Yhdellekään, eikä kenellekään miehelle tule, eikä tarvitse antaa sek*iä, ellei hän oikeasti osoita rakkautta ja välittämistä oikeilla tavoilla teoin, ja sanoin välittämistä.

      Pitäkää omanarvontuntonne ja ihmisarvonne tekemällä näin.

      Älkää naiset, tai kukaan, suostuko koskaan hyväksikäytön kohteeksi.

    • Anonyymi

      Keski-ikäset naiset ihanimpia. Itse ihastunut siilinjärveläiseen mutta en ole uskaltanut lähentyä kun itse vähän nuorempi.

      • Anonyymi

        Nuoremmista monet heistä tykkääkin, rohkeasti vaan lähentymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoremmista monet heistä tykkääkin, rohkeasti vaan lähentymään.

        Nuorta urosta vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoremmista monet heistä tykkääkin, rohkeasti vaan lähentymään.

        Marika❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marika❤️

        Arto pöljältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arto pöljältä.

        onko minulla haastaja pöljältä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arto pöljältä.

        en ole pöljältä vaan leppäkaarteesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole pöljältä vaan leppäkaarteesta

        No joko lähennyit sitä naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole pöljältä vaan leppäkaarteesta

        Kaikki olemme pöljän siilinjärveltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joko lähennyit sitä naista?

        En lähentynyt, kaksi viikkoa sitten kirjoiteltiin kaikkea muuta ja ei oikein ikinä ole innostunut kirjoittelemaan enemmän niin en usko että löytyy kiinnostusta minua kohtaan. Minulla kyllä ihastusta ilmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lähentynyt, kaksi viikkoa sitten kirjoiteltiin kaikkea muuta ja ei oikein ikinä ole innostunut kirjoittelemaan enemmän niin en usko että löytyy kiinnostusta minua kohtaan. Minulla kyllä ihastusta ilmassa.

        Taisit valita kuitenkin sikun jäbät.


    • Anonyymi

      Entä räytyykö aina antautua, jos nainen myötäänsä vonkaa naperoa?

    • Anonyymi

      Kyllä on kivoja rouvia todellakin :)

    • Anonyymi

      onko siilinjärvellä tyttöilijöitä? muualla ainakin tyttöilijät ollut antavaisia

    • Anonyymi

      Tapailin takavuosina erästä blondia rouvaa, hyvät muistot...

      • Anonyymi

        Oliko pöljän papalla hyvä uni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko pöljän papalla hyvä uni.

        En oo pöljältä, eikä ollu unta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo pöljältä, eikä ollu unta.

        Et siis asu pöljän siilinjärvellä. Märkäuni se oli.


    • Anonyymi

      Olen huomannut että rouvilla pöheiköt vähentyneet.

      • Anonyymi

        Kyllä varmaan kun ne ei ole rouvia😆


    • Anonyymi

      Kävin visiitillä ja pokasin yhden muikkelin jostain karaokeräkälästä. Suht hyvä oraaliseksissä mutta muuten vähän vaatimaton. Kiitos kuiteski.

      • Anonyymi

        Oliko kopteritero se on kyllä kova.


    • Anonyymi

      Vieläköhän on suhteissa takavuosien jakajat?

      • Anonyymi

        En tiedä mutta jäbillä on runsaat pöheiköt ja ne sullekkin kelpaa.


    • Anonyymi

      Tänä iltana tulee yksi rouva luokseni hotelliin, saa nähdä mitä tapahtuu...

      • Anonyymi

        Onnea yritykseen! Kohtele häntä hyvin, hellästi ja kunnioittavasti.


    • olisiko täältä ketään naista joka antas likaset pikkarit nuuskittavaksi, voisin hyväillä itseäni katsellessasi ja kun nautin pöksyistäsi... saisit samoin tein vaikka pöksyt takaisinkin

    • Anonyymi

      Ainuat jotka jakavat tällä kylällä on sikun jäbät.

      • Anonyymi

        Kyllä jakaa rouvatkin, turha muuta väittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jakaa rouvatkin, turha muuta väittää.

        Ei ne rouvia ole jos on kulkuset. Pöljänpappa ei erota päissään ladyboyta. Aamulla tunnet.


    • Anonyymi

      tuskin ladyboy:tä siilistä löytää vaikka etsis. kehvolla yks mutta muita ketä ei ois loppuun poljettu

    • p3rvoilija

      onkohan siilissä sellaista naista joka haluisi käydä vieraissa mutta oman miehen kanssa suhde olisi seksitöntä, oma mies vain nuolisi ja tyydyttäisi muuten. rakastan olla aisurina🙊

      • piti vielä laittaa että olen m38v


    • Anonyymi

      ihania ovat

      • Anonyymi

        Tummat vai vaaleet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tummat vai vaaleet?

        Minulla ei ole kuin vaaleesta kokemusta.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9479
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4017
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2790
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2554
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1803
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1632
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe