Valta osa Yhdysvalloista on täysin dikitaalisella kivikaudella.
Ei äkkiseltään uskoisi, mutta näin asiat on. Yhdysvalloissa on kansantautina että järjestelmiä ei uusita, ei edes jopa pakon edessä.
Syitä on mm. raha, osaavan henkilökunnan puute ja esimerkit suteen menneistä uudistuksista.
Yhdysvalloissa riittää digitalisoitavaa
Anonyymi-ap
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaistahan se siellä on!
- Anonyymi
Suurinosa USAa on ihan kivikaudella.
- Anonyymi
Yksityisllä firmoilla ei ole intressejä rakentaa aavikoille ja korpeen nettejä.
Musk tarjoaa nyt ökyhintaan satenliittinettiään. Se ei poista ongelmaa ikivanhoista järjestelmistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurinosa USAa on ihan kivikaudella.
USA on dikikehitys maa,
- Anonyymi
Näin se menee...
- Anonyymi
Venäjällä c-kasetti on in...
- Anonyymi
Vapusen huono sekoilua taas!
- Anonyymi
Jenkeissä reikäkorteilla!
- Anonyymi
Kollivapunenhan ei mistään mitään edeleenkään tiedä!
- Anonyymi
PASKAPUHETTA
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 967715
Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin
Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis3663959KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"
Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt292523Lauri Tähkä raiskasi naisen
Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k1422428Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?
Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.1281961Joko käytät WC-paperia talouspaperin korvikkeens?
Sekä vessapaperien että talouspaperien hinnat ovat nousseet vuodessa jopa 35% verran. Täällä pehmopaperien valmistuksen1491351Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?
Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?641175Mitä teitte tänään?
Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte1531053Sähköautojen tulipaloherkkyys pitäisi saada kuriin
Eihän tuollaisia uskalla ostaa: Parkkihallissa lauantaina räjähtänyt sähköauto syttyi nyt liekkeihin autoliikkeen pihass1621000Ajanvarauksellako mies?
Rakas, kerro, miten uskaltaisin soittaa? Kuinka voin mitenkään ikinä täällä saada varmistuksen, että toivot mun soittav59961