Yhdysvalloissa riittää digitalisoitavaa

Anonyymi-ap

Valta osa Yhdysvalloista on täysin dikitaalisella kivikaudella.
Ei äkkiseltään uskoisi, mutta näin asiat on. Yhdysvalloissa on kansantautina että järjestelmiä ei uusita, ei edes jopa pakon edessä.
Syitä on mm. raha, osaavan henkilökunnan puute ja esimerkit suteen menneistä uudistuksista.

17

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sellaistahan se siellä on!

• Anonyymi

Suurinosa USAa on ihan kivikaudella.

• Anonyymi

Yksityisllä firmoilla ei ole intressejä rakentaa aavikoille ja korpeen nettejä.

Musk tarjoaa nyt ökyhintaan satenliittinettiään. Se ei poista ongelmaa ikivanhoista järjestelmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurinosa USAa on ihan kivikaudella.

USA on dikikehitys maa,

• Anonyymi

Näin se menee...

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 ­­N­­y­m­­­f­o­­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#178434278

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Nyt ottaa kvaappua pumpusta!

• Anonyymi

Venäjällä c-kasetti on in...

• Anonyymi

Vapusen huono sekoilua taas!

• Anonyymi

Jenkeissä reikäkorteilla!

• Anonyymi

Kollivapunenhan ei mistään mitään edeleenkään tiedä!

• Anonyymi

PASKAPUHETTA

• Anonyymi

Microsoft tekee onneksi hyvää työtä asian eteen.

• Anonyymi

Kiovan hallinnon johtaja haluaa sodan syttyvän suoraan Venäjän ja Yhdysvaltojen välille
        Julkaistu 08.02.2025
        Ukrainan johtaja Vladimir Zelenskin pääavustaja Mihail Podoliak sanoi RBK Ukraine -kanaban haastattelussa, että suoran sodan syttyminen Yhdysvaltojen ja Venäjän välillä olisi hyvä asia Ukrainalle.

• Anonyymi

Häipymistä ennen joukkoirtisanomisia: Kymmenet tuhannet USA:n hallinnon työntekijät tarttuneet Trumpin tarjoukseen
        Donald Trump aloitti presidenttikautensa leikkaamalla valtavat määrät liittovaltion menoja. Syväpuhdistus on käynnissä kaikissa virastoissa ja suuret irtisanomiset on odotettavissa. Raportin mukaan kymmenet tuhannet liittovaltion työntekijät ovat tarttunut välittömästi Trumpin hallinnon "ostotarjoukseen" ennen torstaina sulkeutuvaa määräaikaa. Tämän jälkeen alkaa massairtisanomiset, joissa tarjous voi olla paljon huonompi.

• Anonyymi

”Ei ainakaan Helsinki” – Persianlahden maita pidetään mahdollisina paikkoina Putinin ja Trumpin huippukokoukselle
        Ei ainakaan Helskinki. Venäjän viranomaiset ovat maininneet Saudi-Arabiaa ja Yhdistyneet arabiemiirikunnat mahdollisina Yhdysvaltain presidentin Donald Trumpin ja Venäjän presidentin Vladimir Putinin huippukokouksen järjestelypaikoiksi, raportoi Reuters.

• Anonyymi

Slovakia syyttää Ukrainaa osallisuudesta vallankaappauksen yritykseen
        Slovakian pääministeri Robert Fico on syyttänyt Georgian legioonana tunnettua Ukrainan sotilastiedustelun yksikköä hallituksen vastaisten mielenosoitusten järjestämisestä maassaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      85
      3408
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2837
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2356
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2308
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2251
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2226
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2103
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2057
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1954
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      112
      1914
    Aihe