Huomasin sattumalta kun olen viikon käyttänyt maksimiannoksen 2X200 mg tai 2x100mg päällystämätöntä aperiinia,siis ei esim diasbam , siinä samalla metformiinin aiheuttama kuravatsa katoaa ehdottomasti täysin,olen monta kertaa kokeillut.Tietoja sellaisen vaikutuksesta en mistään lähteestä ole saanut olen asiasta kuitenkin havaintojeni pohjalta varma .Voisitko joku toinenkin palstalainen kokeilla ja kirjoittaa tälle palstalle niin voitaisiin verrata havaintoja.Kyseistä tuotetta ei kuitenkaan voi pysyvästi käyttää sitä on varoituksia.
Metformiinin vatsavaivat kuntoon aspriinilla
Anonyymi-ap
3
449
Vastaukset
Yritin googlata mutta en löytänyt mitään. Aspiriini enemmänkin ärsyttää vatsaa mutta kun se on tulehduskipulääke niin voisi olla kyse jostain tulehduksesta tms..
- Anonyymi
Aspiriinin kanssa on oltava varovainen. Sillä on verta ohentava vaikutus, ja näin ollen saattaa aiheuttaa sisäisiä verenvuotoja, esim. vatsassa.
Huom! Siis saattaa aiheuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2362634- 1011114
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221068Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717897- 63821
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237770- 35710
- 116708