kiihottuu häpeästä

Anonyymi-ap

onko muita jotka kiihottuu häpeän tunteesta ja nöyryytyksestä? itse olen tyttöilijä ja kun kuljen naistenvaatteissa kylillä niin kiihotun häpeästä miten muut katsoo ja ajattelee minusta. muutenkin kun nöyryytetään niin se kiihottaa.

6

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mega-Sexyilijä? Tykkäät kun miestä pakottaa niin että kipristää?

    • Anonyymi

      Luulen että häpeät itseäsi niin paljon että se on lähes masokistista

      • Anonyymi

        Kyllä. Niitä ajatuksia mitä nousee mieleen.


    • Anonyymi

      olen 37v tyttöilijä ja haluisin jonkun alistamaan mua pitempiaikaisesti esim siveysvyössä. antamaan tehtäviä mitä mun pitäs tehdä tai laittas mun nolon kuvan jonnekin esille...

    • Anonyymi

      Itse olen 18 ja isäni on 45-vuotias. Hän haluaa jatkuvasti nolata minua. Vertailee minun tekemisiäni omiin saavutuksiina saman ikäisenä. Vappuna hän taas sai "tekoraivarin" ja minä sain vitsalla perseelle. Enää hän ei ole minua vieraiden nähden piiskannut, mutta mainostaa kaikille miten paljon riskimpiä miehet olivat ennen. Minäkin pystyn oman aikuisen pojan vielä piiskaamaan.

      Minä kuuntelen ja häpeän, kun en tohdi korjata hänen tekojaan, vaikka tottahan hän puhuu. En kehtaa sanoa mitä minulle tapahtuu, kun hän antaa minulle koivuvitsaa.

    • Anonyymi

      tahtoisin tavata :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe