Vasta lähiaikoina ostettu uusi 2023 Rieju mrt ja olen aluksi saanut sen päälle ihan kivasti muutamalla polkaisulla. Viimeaikoina oon yrittäny polkea vaikka kuinka paljon eikä mene päälle mitenkään. Näyttö menee kuitenkin päälle polkaisun ajaksi ja näyttää siltä että menisi ihan just päälle mutta ei vaan mene.
Käynnistysyritykset näyttää tältä:
Menen laittamaan mopoa käyntiin...
ei mene.
Laitan ryypylle ja poljen...
ei mene.
Otan ryypyn pois ja poljen...
ei mene
ja noin vaan niin kauan kunnes loppuu itellä kunto tai joku tulee auttamaan ja tietenkin ne saa helposti muutamalla polkaisulla päälle.
Onko mulla vaan skill issue tai mitä ihmettä?
Jos on niin saisko kunnon ohjeita miten sais päälle
Uusi Rieju vaikea saada päälle
Anonyymi-ap
2
236
Vastaukset
- Anonyymi
Ahahaha jos joku muu saa sen noin vain päälle niin voi se hyvinkin olla vaan skill issue. Mut ootko kokeillu esimerkiksi työntää sen vaan käyntiin. Säästyy ainakin kunto. 2. vaihteelle ja työnnät vaan ja annat ehkä pikkasen kaasua niin kyllä se käyntiin lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252490Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551806Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111204Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991067- 259992
- 146903
- 56884
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9797- 47780
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111775