Rotujen sekamelska, ei yhtään tiedä minne oikein on tullut.
Vaasa on nykyään
27
465
Vastaukset
- Anonyymi
Kansa vaihdetaan. . .
- Anonyymi
...RKP:n vaalikarjaan?
- Anonyymi
Se on vaan hyvä ettei olla liikaa sisäsiittoisia, siitä sairauksia ja mielenvikaisuutta.
- Anonyymi
kuten mm. Seinäjoella, tarkoitat?
- Anonyymi
No, ei se ainakaan parane uusilla geeneillä.
- Anonyymi
RKP:n aluetta, joten tuo on vain haavekuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RKP:n aluetta, joten tuo on vain haavekuva.
Suomalaisten aluetta, ei minkään puolueen.
- Anonyymi
Kaikki muuttuu, ja mihin suuntaan.....?
- Anonyymi
Joskus tulevaisuudessa vaasalaiset voi olla vinosilmäisiä ja ruskeaihoisia.
- Anonyymi
Vaasan pilaaminen alkoi 90 luvun alussa. Myös korostunut ruottalaisuus hankaloittaa alueen kehittymistä.
- Anonyymi
Verovaroja kuluttavat tukielätit ovat rasite, oli heidän ihonväri tai vartalon malli mikä tahansa.
- Anonyymi
Maailma on tullut kylään. Sitten on niitä, jotka haluaisivat elää rajat kiinni joka suuntaan, kuin Pohjois-Koreassa.
- Anonyymi
Maailma ei saa jäädä asumaan, vierailuaika on ohi.
- Anonyymi
Ahaa, he ovat vain kylään tulleita vieraita ja lähtevät kohta pois niin kuin vierailla on tapana? Luulenpa vain, että olet erehtynyt. Vaihda sana vieras sanaan elätti tai kiimaisten vihersosialistinaisten hupulainen, niin olet enemmän asiasta jyvällä.
- Anonyymi
Jumalan luomia yhtäkaikki.
- Anonyymi
kyllä mun lapset on luotu mun vehkeellä ja syntyny äiteensä vehkeestä ja kuuluvat siihen suureen enemmistöön kuitenkin vaaleita suomea puhuvia vaasalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä mun lapset on luotu mun vehkeellä ja syntyny äiteensä vehkeestä ja kuuluvat siihen suureen enemmistöön kuitenkin vaaleita suomea puhuvia vaasalaisia.
Jumalan lapsia kaikki ollaan ja Jumalan kämmenellä synnytään, eletään ja kuollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan lapsia kaikki ollaan ja Jumalan kämmenellä synnytään, eletään ja kuollaan.
Sinulla on tainnut jäädä Raamattu lukematta tai ainakin ymmärtämättä, kun väität kaikkien olevan Jumalan lapsia.
- Anonyymi
Raamatussakin kielletään naimasta muunheimoisia naisia koska heidän mukana tulee pakanallisuus eli sielunvihollinen pesiytyy omaan sukuun.
- Anonyymi
Pienen maan kulttuuri on tuhon tiellä. Islam korjaa potin . Ja sitähän Rkp hakee rajat-auki-poitiikallaan .
- Anonyymi
Hölmöläiset päästävät vaarallista ja länsimaahan sopimatonta väkeä rajojen sisäpuolelle.
- Anonyymi
Vaasassa ei nyt saada mitään aikaan oikeestaan, esim. wasa station piti aloittaa jo 2019 eikä mitään ole aloitettu. Wasalandiakin karmeassa kunnossa grafiitteineen. Ei taida tulla kehitystä tänne kun Seinäjoelle avataan kaikki uusimmat liikkeet, ideapark hyvänä esimerkkinä tästä. Vuosi vuodelta näyttää Vaasa kurjistuvan, hirveesti valkoroskaa, rantaruotsalaisia, ulkomaalaisia sekä ylipaisunut paikallishallinto.
- Anonyymi
Mutta toisaalta suomea äidinkielenään puhuva suomalainen ei ole ikinä voinut muutenkaan pitää tätä kaupunkia omanaan. Yleensä tänne on päädytty tai synnytty edellisen polven väärien valintojen seurauksena eikä ymmärretty lähteä pois silloin, kun se oli vielä helpommin tehtävissä. Toki ikinä ei siinä suhteessa ole myöhäistä. Eli seurata niitten 15 000 suomenkielisen esimerkkiä, jotka jättäneet Vaasan viime vuosikymmeninä.
- Anonyymi
Siirtolaisuus pois koko Suomesta ja muille kielialueille on miljoonaluokkaa.
- Anonyymi
Vaasa on kansainvälinen kaupunki, jonka asukkaista 9,3 prosenttia on ulkomaista syntyperää. Täällä asuvat 120 kansallisuutta puhuvat yhteensä noin 100 eri kieltä.
- Anonyymi
pistäs nyt tulemaan ne 120 kansallisuutta? käsitätkö kuinka paljon se on,onko jäänyt apukoulussa maantieto väliin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pistäs nyt tulemaan ne 120 kansallisuutta? käsitätkö kuinka paljon se on,onko jäänyt apukoulussa maantieto väliin?
Onko näin hyvä.?
https://www.vaasa.fi/tietoa-vaasasta-ja-seudusta/tilastoja-vaasan-seudusta/tilastot-vaesto/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 967715
Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin
Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis3663959KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"
Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt292523Lauri Tähkä raiskasi naisen
Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k1422428Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?
Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.1281961Joko käytät WC-paperia talouspaperin korvikkeens?
Sekä vessapaperien että talouspaperien hinnat ovat nousseet vuodessa jopa 35% verran. Täällä pehmopaperien valmistuksen1491351Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?
Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?641175Mitä teitte tänään?
Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte1531053Sähköautojen tulipaloherkkyys pitäisi saada kuriin
Eihän tuollaisia uskalla ostaa: Parkkihallissa lauantaina räjähtänyt sähköauto syttyi nyt liekkeihin autoliikkeen pihass1621000Ajanvarauksellako mies?
Rakas, kerro, miten uskaltaisin soittaa? Kuinka voin mitenkään ikinä täällä saada varmistuksen, että toivot mun soittav59961