Paras kylä

Anonyymi-ap

Hei. Ollaan nuorekas miespari Espoosta ja muutetaan mieheni kotikaupunkiin Kiuruvedelle. Haaveena on talo maalta. Mikä on paras kylä Kiuruvedellä, matkaa saisi olla max 20km keskustaan, sellaisen kivan pyörämatkan päässä.

50

2830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tervetuloa Kiuruvedelle ❤

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­­N­y­­m­­­f­­­o­­m­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17844478J

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tervetuloa takaisin. Aikanaan homoutta ei suvaittu, jolloin kenties jouduit muuttamaan Espooseen, mutta ajat on muuttuneet. Jopa kaupungin toimivassa johdossa epäillään homoutta, joten hengenheimolaisiaisi riittää.

    • Anonyymi

      Luupuvedellä on taloja tyhjillään, voitaisiin saunoakkin kesäiltoina ukkoporukalla. Alkaa tuo oma akka kyllästyttämään..

    • Anonyymi

      Kiuruvedellä on myös seksuaalivähemmistöjen oma moottoripyörijengi Last gringos streetlovers, joten mikäli mopohommat kiinnostaa, niin ei muuta kun rohkeasti liivejä pyytämään :)

      • Anonyymi

        Aijaa, onko siis sama kuin se street fighters?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa, onko siis sama kuin se street fighters?

        Ei ole sama.


    • Anonyymi

      Maalla on mukavaa ja rauhallista, muhinoida!🤩

    • Anonyymi

      Tervetuloa vain perinteikkääseen maatalouspitäjään. Täällähän onkin siementä paskaan kylvetty jo satoja vuosia.

    • Anonyymi

      Osmanki hyvä valinta homoille siellä homot vielä kaapissa

      • Anonyymi

        Mistä hankit oman kaappisi,Ikeasta vai?


      • Anonyymi

        Ketkä siellä on homoja? Ihan mielenkiinnosta kyselen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä siellä on homoja? Ihan mielenkiinnosta kyselen

        Haluatko puhelinnumeron?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko puhelinnumeron?

        Ee kun nimiä, löövän kyllä itekkin numeron


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä siellä on homoja? Ihan mielenkiinnosta kyselen

        Melkein kaikki tebskalla kävijät.


    • Anonyymi

      Kylläpähän oli taas hatusta vedetty juttu, että sai aloituksen joutaville höpinöille. Ja joukko pöljiä lähti heti mukaan 🤣😂😅

      • Anonyymi

        Meinaatko, ettei kukaan ole niin hullu, että vakavissaan miettisi muuttoa Kiuruvedelle? Kiuruvesi on erittäin vetovoimainen paikka pummeille, hulluille ja homoille, väitit mitä tahansa.
        Yrittäjiä yrittäjäystävällisin paikka ei vedä, koska ei ole työvoimaa eikä markkinoita. Työvoimaa Kiuruvesi ei vedä, koska ilmapiiri on kielteinen ja työpaikkoja ei ole. Mitä jää jäljelle?


      • Anonyymi

        Jep,joutavaa lätinää.


    • Anonyymi

      Jos kaikki täällä Suomi24 kirjoittelijat menisivät töihin tai ryhtyisivät yrittäjäksi niin Kiuruvesi olisi elinvoimaisempi paikkakunta. Täällä sivustolla oleminen ei synnytä yhtään työpaikkaa Kiuruvedelle. Eli lätinät sikseen ja töihin.

      • Anonyymi

        Homo voisi ruveta mieshuoraksi. Siinä tulisi työllistettyä yksi ruskeanreiänritari.


    • Anonyymi

      Rasistit, homofoobikot ja ilmastodenialistit voisi Kiuruvedeltä kuskata pois. Voin lähteä talkoisiin. Ainut vaan, että väkiluku romahtais.

      • Anonyymi

        Ilmastohoax, vedä vaan sse foliohattu tiukemmalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmastohoax, vedä vaan sse foliohattu tiukemmalle

        Ei mun tartte koska ilmastonmuutos on fakta ja nimenomaan ihmisen aiheuttama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tartte koska ilmastonmuutos on fakta ja nimenomaan ihmisen aiheuttama.

        Paskahupatusta että suomalaisten teoilla globaalisti mitään merkitystä, ahinoi vaan ihan rauhassa mutta älä ala mussuttamaan ilmastonmuutoksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tartte koska ilmastonmuutos on fakta ja nimenomaan ihmisen aiheuttama.

        Jokaisen ilmastohupattajan ulinasta, lupaan syödä yhden pihvin lisää, ja ajaa pari torinlenkkiä dieselautolla ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskahupatusta että suomalaisten teoilla globaalisti mitään merkitystä, ahinoi vaan ihan rauhassa mutta älä ala mussuttamaan ilmastonmuutoksesta

        Minulle on ihan sama mitä te punaniskat mussutatte. Oma valintani on kestävä, ekologinen ja luontoa kunnioittava elämäntapa ja sitä opetan myös lapsilleni.

        T. Vihreä puunhalaajamies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on ihan sama mitä te punaniskat mussutatte. Oma valintani on kestävä, ekologinen ja luontoa kunnioittava elämäntapa ja sitä opetan myös lapsilleni.

        T. Vihreä puunhalaajamies.

        Ei sinulla lapsia ole, jollet ole kidnapannut. Roinaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tartte koska ilmastonmuutos on fakta ja nimenomaan ihmisen aiheuttama.

        Kilometrien paksuinen jääkerros tälläkin kohtaa suli pois muutamassa sadassa vuodessa jääkauden jälkeen, muutaman sadan ihmisen nuotiotko ne saivat aikaan sellaisen lämpöaallon? Heretkää nyt jo höpöttämästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tartte koska ilmastonmuutos on fakta ja nimenomaan ihmisen aiheuttama.

        Homous on kivaa. Se on onni autuus vasta, kun peräsuolensopukasta valuu lämmin paska.


    • Anonyymi

      Ollaan nuorekas pari Espoosta ja muutetaan vaimoni kotikaupunkiin Kiuruvedelle,
      minä ja ay-lehmäni Heluna, joka on syntyjään kiuruvetistä juurta.
      Haaveena on talo maalta. Mikä on paras kylä Kiuruvedellä?

    • Anonyymi

      Joo tervetuloa Kiuruvesi

      • Anonyymi

        Ammuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....!
        Ja Heluna kiittää.


    • Anonyymi

      Teboil on paitsi Kiuruveden suurin ja kaunein bensa-asema myös paikkakunnan viihtyisin kahvila. Kiurveden älymystö etenkin kokoontuu sinne keskustelemaan ja väittelemään tieteestä, taiteesta, kirjallisuudesta ja politiikasta. Sanna Marinkin pistäytyy siellä aina kun Kiuruvedellä käy, sillä nämä älymykset ovat inspiroivaa juttuseuraa. Spede Ppasanen oli myös aikoinaan tuttu näky Teboililla.

      Tervetuloa Kiutuvedelle! Varmasti viihdytte Kiuruveden ennakkoluulottomassa ja positiivisessa ilmapiirissä. Pride-paraatissakin on täällä enemmän osanottajia kuin vappumarssilla.

      • Anonyymi

        Nykyään Ano Turtiainen, Johan Backmän ja Janus Putkonen vierailevat tebskalla kerran viikossa pitämässä totuuspiiriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään Ano Turtiainen, Johan Backmän ja Janus Putkonen vierailevat tebskalla kerran viikossa pitämässä totuuspiiriä.

        Ovatko kyseiset putinistit myös homoja?


    • Anonyymi

      Minä olen sellainen lesbos. Löytyisköhän minulle ihanaa suttuturaa Kiuruveeeltä?

      • Anonyymi

        Mene tebskalle. Siellä vammaiset kokoontuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene tebskalle. Siellä vammaiset kokoontuu.

        Väitätkö että samasta sukupuolesta kiinnostuneet ovat vammaisia? Ei mee hyvin sinullakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö että samasta sukupuolesta kiinnostuneet ovat vammaisia? Ei mee hyvin sinullakaan.

        Täysin epänormaaleja. Homot ja lesbot jos täyttäsivät maan loppu olisi nopeampi, kuin ilmastohöpötyksessä.


    • Anonyymi

      Peltohoviin aamusaunaan niin jäykkyys katoaa.

    • Anonyymi

      Tervetuloa 💕💕💕 Minä voin kertoa teille kaikenlaista Husqvarnan tuotteista ja oikeasta kannonpituudesta. Tiedän myös, mistä saa halvimmalla ajoleikkuriin variaattorinhihnan ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Elä tule tänne tai kuolet

    • Anonyymi

      Moi ! Puppelit mä voisin tulla kolmanneksi !
      Terveisin Uurna-Jussi

    • Anonyymi

      Täällä on tosi sairaita kirjoituksia.Sairaat ilmeisesti niitä kirjoittelee.Hyi hävetkää! Tottakai olette tervetulleita tänne muiden "tavan ihmisten " joukkoon. Kaikille ihmisille on maanpäällä paikka, sen kummemmin heitä syrjimättä.

      • Anonyymi

        Tulkaa Turhalaan. Täällä kaikki eläkehomot asuu.


    • Anonyymi

      Luupuvedellä saa parhaat mies kyydit suosittelen.

    • Anonyymi

      Missä kylässä vähiten natseja?

    • Anonyymi

      Hienoa. Tervetuloa tänne. Kiuruvesi on, kuin sateenkaaren pää, missä ennen oli ruukullinen kultaa, mutta nykyään joukko homoja, sekä pride liputus.

      • Anonyymi

        Sehän sinua ahdistaa että Kiuruvesi sivistyy. Tervetuloa kaikki, tehdään tästä sateenkaarikaupunki ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän sinua ahdistaa että Kiuruvesi sivistyy. Tervetuloa kaikki, tehdään tästä sateenkaarikaupunki ❤️

        Hieno ajatus. Nyt kun Luomu-Suomen pääkaupunki on jo menneisyyttä, voisi Kiuruvesi profiloitua sateenkaariväen pääkaupunkina ja tällä saisi asukasluvun voimakkaaseen kasvuun.
        Esimerkiksi homoavioliitot. Kiellettyähän se on, mutta rangaistuksena korkeintaan nuhteet. Uskon, että kirkkoherra Kivelä on niin uudistusmielinen, että olisi täysillä mukana ja kunnanjohdon suhtautumista ei tarvitse edes epäillä.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2873
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      261
      1206
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1201
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      983
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      46
      875
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      858
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      769
    Aihe