Kun seurakunta rukoili tasa-arvoista avioliittolakia vastaan, kanttori Toni Pussinen ajatteli, ettei hänen mielenterveytensä kestä – Nyt aika on kypsä julkiselle kaapista poistumiselle, kysyn vaan miksi?
Eikö tämä nyt ole ihan yksityinen asia. Ei kukaan muukaan hetero kulje huutamassa heterouttaan. Ihme poseeraamista, ole mitä olet. Ja ole rauhassa.
Kaapin kanttori.
14
919
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minäkin ajattelin samaa.Jokainen olkoon mitä on tarviiko sitä
toitottaa julkisesti.Olisi edes ajatellut lapsiaan ja kiusaaminen on
koulussa yleistä.Mikä lie syynä mut helvetin hyvä soittaja on.
Toivottavasti tämä ei haittaa hänen uraansa.Kaikkea hyvää hänelle
jatkossa ja ehkä ikääntyminen tuo järkeä ja ajattelukykyä enemmän- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17844479Y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
”Olisi edes ajatellut lapsiaan ja kiusaaminen on
koulussa yleistä.”
Pakko tulla sanoo tähän vuoden vanhaan viestiketjuun, että Tonin vanhimpana lapsena, mie samaistun tähän lauseeseen. Ei sillä että miuta homous haittaa (terveisin fellow lgbtq tyyppi) mutta kuitenki.
Siis miehän oon lukiossa, eikä täällä kukaa oo kiusannu: se oli pahinta sillo alakoulussa…
Mutta joo… oon vihanen että miun piti käydä tän kaiken läpi ja samaan aikaan ylpee et miun iskä on saanu voimaa olla avoimesti homo.
homous ei oo pahin asia joten ei tartuta siihen. Älkää te pahottako mieltänne, ku mie oon ainut kenellä siihen on oikeesti oikeus :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Olisi edes ajatellut lapsiaan ja kiusaaminen on
koulussa yleistä.”
Pakko tulla sanoo tähän vuoden vanhaan viestiketjuun, että Tonin vanhimpana lapsena, mie samaistun tähän lauseeseen. Ei sillä että miuta homous haittaa (terveisin fellow lgbtq tyyppi) mutta kuitenki.
Siis miehän oon lukiossa, eikä täällä kukaa oo kiusannu: se oli pahinta sillo alakoulussa…
Mutta joo… oon vihanen että miun piti käydä tän kaiken läpi ja samaan aikaan ylpee et miun iskä on saanu voimaa olla avoimesti homo.
homous ei oo pahin asia joten ei tartuta siihen. Älkää te pahottako mieltänne, ku mie oon ainut kenellä siihen on oikeesti oikeus :)Voimia ja jaksamista.
- Anonyymi
Kaikesta tekin pahoitatte mielenne.
- Anonyymi
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä
ois pitäny mölyt mahassaan - Anonyymi
Mikään seurakunta ei rukoile julkisesti heteroliittoja vastaan. Ja antaa olla heterojen rauhassa.
Pussisen tapauksessa on juuri päin vastoin, kyllä se saattaa laittaa miettimään, ja tulemaan vähän esiinkin kun oma työnantaja ja yhteisö hyljeksii sinua, perusteenaan joku tuhansia vuosia sitten sepitetty satukirja..- Anonyymi
Enpähän tuota usko tällä kirjoituksella yhteisön hyjljeksimesestä.
Päinvastoin Pussista on aina kunnioitettu erinomaisena ja verrattu
jopa kansainväliseen soittotaito foorumiin kuuluvaksi.
Itsekkin olen sitä mieltä että kuuluisi taidoiltaan euroopan
parhaimmistoon urkujen soittajana.
Mutta jotainhan tässä on takana ja se on erittäin ikävää kun tähän
pisteeseen on tultu.Minä ainakin olen yksi mielensä pahoittaneista
ja uskon että niitä on Joutsenossa muitakin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpähän tuota usko tällä kirjoituksella yhteisön hyjljeksimesestä.
Päinvastoin Pussista on aina kunnioitettu erinomaisena ja verrattu
jopa kansainväliseen soittotaito foorumiin kuuluvaksi.
Itsekkin olen sitä mieltä että kuuluisi taidoiltaan euroopan
parhaimmistoon urkujen soittajana.
Mutta jotainhan tässä on takana ja se on erittäin ikävää kun tähän
pisteeseen on tultu.Minä ainakin olen yksi mielensä pahoittaneista
ja uskon että niitä on Joutsenossa muitakinMistä pahoitit mielesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä pahoitit mielesi?
Niin ja kenen pitäisi pyytää sinulta anteeksi sitä kun pahoitti sinun ja muutaman muun joutsenolaisen mielen?
- Anonyymi
Minulta ei tarvi pyytää anteeksi ,mutta sinulla itselläsi
taitaa olla ( pullat uunissa )
Täällähän on vapaus kirjoittaa mielipiteensä asioista
pahoittaa nyt mielensä tai ei .Mutta sinua se nyt näyttää
kiinostavan enemmän kuin vähemmän????- Anonyymi
Kantores minores.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantores minores.
CONSCIENTIA
- Anonyymi
Marja-Sisko teilattiin aikoinaan omiensa toimesta, naurettiin ja haukuttiin ulos koko pitäjästä. Nyt homous ja erilaisuus on ok imatran seurakunnassa, akat ajelee puoli päätä kaljuksi ja vedetään kuin kukon heltta pystyyn ja ollaan nii erilaisii sateenkaarihuivit kaulas syntisten pöydässä.. kaik ollaa nii wannabe lepakkoja vaikkei tosiasiassa olla nähty paljasta v*ittua lähempänä kuin tykypäivillä saunan lauteilla.Mitä vittua täällä sotketaan vesijohtoveteen..? Seurakunnalla tuntuu olevan tälle erikoisseokselle ihan oma vesijohtohaara ja venttiili...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778