omalla Toyota Corolla Hybrid Premium autollani, lähdin liikkeelle 8.00 ja menin Prismaan ostamaan kaksi pekettia Saludoa. Sitten ajelin jossain 5 tuntia kunnes löysin kotiini. Kaiken kaikkiaan oli mukavaa mutta en kyllä muista paljoakaan.
Ajoin taas mukavalla
11
240
Vastaukset
- Anonyymi
Toyotan hyvän kyydin tunne liittyy oleellisesti huonoon muistiin.
Hienoa kun selvisit kotiin. - Anonyymi
Tojopapan harharetket.
- Anonyymi
Toyotat pitäisi määrätä jatkuvaan seurantaan.
- Anonyymi
HIHIHHHIIHH
- Anonyymi
Käy sääliksi vanhoilla bemareilla, audeilla ja mersuilla ajavat. Menee tuhansia euroja korjaus laskuihin, vanteisiin ja bensaan. Pienemmällä hinnalla voi ajaa kestävällä ja vähän kuluttavalla hybridi toyotalla:)
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät muiden korjauskulut? Toyotan hybridautosta maksat kuitenkin kohtuuttoman kalliin ylihinnan sen laatuun ja ominaisuuksiin nähden.
- Anonyymi
Onneksi et eksynyt kenenkään rehusiiloon rukoilemaan pelastusta!
- Anonyymi
Älä hitossa ajele joka päivä, ei Toyota kestä noin rajua ajoa. Anna sen levätä välillä ja tyhjentää ajoakkunsa.
- Anonyymi
Toyotalla ajelu herättää jatkuvaa kateutta.
- Anonyymi
Kyllä, Toyotalla ajava on jatkuvasti kateellinen muille jotka ajavat paremmilla autoilla ja niitähän riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, Toyotalla ajava on jatkuvasti kateellinen muille jotka ajavat paremmilla autoilla ja niitähän riittää.
Kyllä, Toyotalla ajelu aiheuttaa suunnatonta kateutta kanssa-autoilijoiden suunnalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026