Onko Ypäjällä siirtymässä terveyskeskus pois vai mitä loimaanlehdessä ollut koppi tarkoitti.
Ypäjäläiset käyvätkin paljon Forssassa ja Hämeenlinnassa. Ja leikkauksissa käyvät Tampereella ja Turussa.
Mitä siis Ypäjä ees tekee terveyskeskuksessa.
Taitaa olla pari ihmistä jotka koko ajan ja joka päivä ruinaavat päästä lääkäriin, millon on sitä ja millon tätä ,enemmänkin kuitenkin luulotautia
Ypäjän terveyskeskus
4
1212
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se menee, ja tämä onkin ihan hyvä säästökohde!
lajijasuris - Anonyymi
Niin on. Mut mistä sit tulee hoivakodille lääkäri toteamaan kun vanhus on kuollut tuleeko se sit Forssasta. Ei kai Ypäjän kunta kauheen köyhä oo, tai mistäs minä tiedän enää Ypäjän asioita
- Anonyymi
Mistä Ypäjälle rahaa olis saati tulis? Pummit ja muutama whore ei varoja kartuta.
Kaakit hieman säälittää, eivät itse ole Ypäjälle tahtoneet
- Anonyymi
Saas nyt sit nähdä miten tää juttu menee, pienistä kunnista lopetetaan terveyskeskuksia. Sama edessä voi olla Humppilassa ja entäs Jokioisilla onko siellä yleensä terveyskeskus,en tiedä mutta jos on niin se voi kans loppua koska Forssa on niin lähellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005077606- 2302666
- 262581
- 1601917
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?41495Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p11372- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621168IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155