Onko paikka vielä pilalla? Onko turvallista muuttaa?
Minkälainen mamupopulaatio Haminassa asuu?
11
978
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata tulla, täällä on liikaa noita maaltamuuttaneita.
- Anonyymi
Yön timot ovat Haminassa harvinaisuus.👍
- Anonyymi
Onko paljon venäläisiä ja varttivenäläisiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko paljon venäläisiä ja varttivenäläisiä?
Liikaa!
- Anonyymi
onhan petsa täällä, isä mistä lie savimajasta
- Anonyymi
Alkysymykseen tarkennusta kysyn:
vielä vai jo pilalla?
En ymmärtänyt. - Anonyymi
Ai tarkoitatko
Tom of Finland? - Anonyymi
Pysy poissa. Kiitos.
- Anonyymi
Persupopulaatio on karannut käsistä, pilalla on.
- Anonyymi
Vielä 80-luvulla enemmistö oli ”Persuja”. Nyt ollaan niin kansainvälisiä, että suomalaisuus tuntuu olevan joillekin oikea kirosana. Kolmessa vuosikymmenessä ollaan saatu Nokian tilalle Noki ja Keppi ja lisää on tulossa kourat ojossa. Meillä on millä mällätä!
- Anonyymi
HUOM TÄRKEÄ TIEDOITUS
kaupanalan lakko alkaa
ÄLKÄÄ OSTAKO RIKKURI K KANUUNA K KAUPPIAS MEROSELTA
ilmoittakaa PAM ammattiliittoon jos kauppa on avoinna vasten liiton määräyksiä ja käskyjä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1254071
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232962Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132504- 462071
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2491669Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451603- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201406- 281390
- 951201