Onko paikka vielä pilalla? Onko turvallista muuttaa?
Minkälainen mamupopulaatio Haminassa asuu?
11
981
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata tulla, täällä on liikaa noita maaltamuuttaneita.
- Anonyymi
Yön timot ovat Haminassa harvinaisuus.👍
- Anonyymi
Onko paljon venäläisiä ja varttivenäläisiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko paljon venäläisiä ja varttivenäläisiä?
Liikaa!
- Anonyymi
onhan petsa täällä, isä mistä lie savimajasta
- Anonyymi
Alkysymykseen tarkennusta kysyn:
vielä vai jo pilalla?
En ymmärtänyt. - Anonyymi
Ai tarkoitatko
Tom of Finland? - Anonyymi
Pysy poissa. Kiitos.
- Anonyymi
Persupopulaatio on karannut käsistä, pilalla on.
- Anonyymi
Vielä 80-luvulla enemmistö oli ”Persuja”. Nyt ollaan niin kansainvälisiä, että suomalaisuus tuntuu olevan joillekin oikea kirosana. Kolmessa vuosikymmenessä ollaan saatu Nokian tilalle Noki ja Keppi ja lisää on tulossa kourat ojossa. Meillä on millä mällätä!
- Anonyymi
HUOM TÄRKEÄ TIEDOITUS
kaupanalan lakko alkaa
ÄLKÄÄ OSTAKO RIKKURI K KANUUNA K KAUPPIAS MEROSELTA
ilmoittakaa PAM ammattiliittoon jos kauppa on avoinna vasten liiton määräyksiä ja käskyjä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724918
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403356- 502873
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52189- 242071
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981591Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488