Maakaaoelin jika on asennettu sinun tontilleen ilman lupaa
Selaine mmjn värinen maakaaoelin pysäkki valot
Pitäis laitaa pensaita rajalle ja ei niillä mitään kaettoja rajoista ollutäkun sen johdon laittoivat ja kaiboivat meidän nurmikollemsen johdon
Miten on jos katkaise vahingissa
20
387
Vastaukset
- Anonyymi
Maakaapelit ovat pääasiassa mustia ja MMJ tyyppiset valkoisia. Pitäsi olla yli 50cm syvyydessä ja keltainen huomionauha yläpuolella.
Mutta kyseessä siis linkkapysäkin valaistus tjms., joka kulkee lyhyen matkan läheiseltä valaisintolpalta pysäkille teidän rajallanne?
Joka tapauksessa olisi asiasta hyvä ilmoittaa kaapelin omistajalle, jos sellaisen pystyy jotenkin jäljittämään.- Anonyymi
Mistä sä ton 50cm keksit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä ton 50cm keksit?
Guoin pituus
- Anonyymi
Näin kun kaivoi bat meidän oihalla sanoin että ootte meidä nurmikolla,
Sanoivat korjaavansa jäljet,
Nyt kun mitattiin tonttii niin pitäisi laitaa uudet pensaat rajalle,
En kutenkaan tiedä missä. Se kaapeli on piiloitetu tarkalleen kun tietäneet kaivuu miehetköön rajaa kun pihallle taas tulivat
Ei niillä ole karttoja tai eivät osaa niitä lukea- Anonyymi
Kun tuossa meidän tontilla ja lähellä tontin rajaa kaiveltiin, niin kävivät veloituksetta merkkaamassa maaliviivoilla kaapelien kulkureitit. Ei muistaakseni edes maksanut mitään, mutta sitten maksaa jos et kysy ja katkaiset...
- Anonyymi
Siis tarkoitatko että pitää maksaa jos kaapeli on meidän tontilla ja katkeaa
- Anonyymi
Eikös siitä pitäisi maksaa jotain vuokraa jos on meidän nurmikolla
- Anonyymi
Kaapeli pitää upottaa maahan, nurmikolle asentaminen on kielletty.
- Anonyymi
Ei niillä ole karttoja tai eivät osaa niitä lukea
Entä osaako aloittaja kirjoittaa ?- Anonyymi
Ei osaa mutta asiata sinä et yuedäkkäön yhtään mitää joten ei kaivata
Asiattomia kommentteja jotka ei liity yhtään aloitukseen
Avaa oma ketju jossa aevostellaan keskustelijoiden taitoja
Kos se sulle on niin tärkeää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei osaa mutta asiata sinä et yuedäkkäön yhtään mitää joten ei kaivata
Asiattomia kommentteja jotka ei liity yhtään aloitukseen
Avaa oma ketju jossa aevostellaan keskustelijoiden taitoja
Kos se sulle on niin tärkeääSina ei saa katkasta valkone kaapeli
Sinä saa katkaista ainoa musta kaapeli
- Anonyymi
Mikä ongelma tuossa on? Istuta pensasaita kaapelin päälle.
- Anonyymi
Joudut tietenkin korvaamaan kaapelin korjaamisen, sillä sinun humalatila katsotaan raskauttavaksi seikaksi.
- Anonyymi
Riipu siita onko musta tai valkone kaapeli.
- Anonyymi
Miksi vastaat kun et edes iosaa pysyö,aiheessa saati että,tiedät joyan tästäkäön asiata
Mitään
- Anonyymi
kfldöjkgdöklfkkäldäld'äl.
- Anonyymi
Oletko persu siis
- Anonyymi
Persu VASTA A aina puuta heinää
- Anonyymi
Jos kyse on ryyppyputken katkaisusta, siitä seuraa armoton krapula.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569