Ajattelin nyt varmentaa, että onko joku onnistunut korjaamaan moottorin tai vaihteiston tukikumeja vaihtamalla vai onko ominaisuus? Itseä ei niinkään se haittaa että vaihdekeppi nytkähtää sentin, mutta se että se tuntuu koko kropassa matkustajalle ja apparille olisi kiva saada pois.
Vaihdekeppi nytkähtää kytkintä nostaessa ja samalla tuntuu nytkäys koko autossa.
6
269
Vastaukset
- Anonyymi
Renault Clio mk3 vm 2010, 1.5 DCI
- Anonyymi
Tottahan tuota tapahtuu kun kytkin ottaa kiinni ja lähtee liikuttamaan autoa, sillä voimansiirto ei ole yhtä puuta korin kanssa ja siellä on kumipuslia ja tukia jotka poistavat täristystä ja vaimentaa kolinaa jne... ja mitä vanhempi auto, niin kumi kovettuu ja hapertuu ja liike kasvaa.
- Anonyymi
Ei ole tapahtunut missään muussa autossa. Nissan micra, ford mondeo, chevrolet alero, renault megane, lada samara jne. jne. Onko tosiaan huonompi toteutus kuin 90-luvun samarassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tapahtunut missään muussa autossa. Nissan micra, ford mondeo, chevrolet alero, renault megane, lada samara jne. jne. Onko tosiaan huonompi toteutus kuin 90-luvun samarassa?
Lisätään nyt vielä että metrejä muutamassa ollut tuplasti.
- Anonyymi
Moottorin alemman takatuen vaihtamalla helpottui huomattavasti sen vähän mitä jäi voisi kuvitellakin olevan ominaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1294388
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233072Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132564- 462131
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591723Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471639- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201456- 281440
- 951211