Minkälainen Linnanmäen taiga laite on?

Anonyymi-ap

Ajattelin tänä kesänä mennä Linnanmäelle ja en ole ollut vielä taiga laitteessa minua pelottaa aika paljon sillä nopeat ja korkeat huvipuistolaitteet ovat minulle aina pelottavia ainakin ennen kuin astuu laitteeseen ja taiga menee monta kertaa pää alaspäin sekä todella nopeasti niin onko kokemuksia myös niiltä jotka eivät ole ihan täysin hurjapäitä? Auttakaa 😬🎢

6

2337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

SIIS MULLA ON AIVAN TÄYSIN SAMATILANNE!!!!!!

• Anonyymi

No siellä oot jo varmaan käynyt ! Mutta muille tiedoksi ei kannata mennä montaa kertaa putkeet/ montaa kertaa sillä itselläni tämän jälkeen jalkoihin alkoi sattua paljon, koska puristin niitä penkkiin (kovan tuulen voimasta) eivätkä jalat kantaneet illalla enää ollenkaan.

• Anonyymi

Mutta pää alaspäin kohdat eivät tunnu siltä, että tippuisit. Taiga on helpompi kuin esim kirnu en silti suosittele menemään montaa kertaa peräkkäi

• Anonyymi

Moii! En tiiä lukeeko kukaan näitä enää tänä päivinä mutta kerron silti jos joku tänne eksyy😉

Ite taiga on mun lempi laite ja joka kesä kun oon lintsillä niin taigassa tulee käytyä kymmeniä kertoja💕💕 harmi että on niin pitkät jonot😕 mutta ite oon 155cm ja pienikokoinen, silti turvakaaret tosi tukevat! Ei voi paljoakaan liikkua. Ekalla kertaa mua epälitytti kestääkö ne kun ei tule olkapäille asti mutta ne oli tosi mukavan tuntuset🩷 taiga on tosi hurja joka kerta kun menee mutta aina saa nauraa miten kivaa se on. Ekaa kertaa kun menin niin kiljuin niin että lähti ääni ja sanoin mun kavereille ”en enää ikinä mee tohon” mutta samana päivänä kävinkin vielä 7 kertaa🙃🙃 eli on hurja mutta rakastut varmasti!!

• Anonyymi

Ja vielä se että itse menin putkeen noin 5 kertaa tänä kesänä eikä mulla ainakaan tuntunut missään (jaloissa tai päässä yms) mutta toki joillain voi… mun mielestä taigan penkit ainaki tosi kivan tuntuset!!

• Anonyymi

Tänään kävin. Perkele en ole koskaan pelänny noin paljoa🤣

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      157
      2558
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe