Ajattelin tänä kesänä mennä Linnanmäelle ja en ole ollut vielä taiga laitteessa minua pelottaa aika paljon sillä nopeat ja korkeat huvipuistolaitteet ovat minulle aina pelottavia ainakin ennen kuin astuu laitteeseen ja taiga menee monta kertaa pää alaspäin sekä todella nopeasti niin onko kokemuksia myös niiltä jotka eivät ole ihan täysin hurjapäitä? Auttakaa 😬🎢
Minkälainen Linnanmäen taiga laite on?
6
1621
Vastaukset
- Anonyymi
SIIS MULLA ON AIVAN TÄYSIN SAMATILANNE!!!!!!
- Anonyymi
No siellä oot jo varmaan käynyt ! Mutta muille tiedoksi ei kannata mennä montaa kertaa putkeet/ montaa kertaa sillä itselläni tämän jälkeen jalkoihin alkoi sattua paljon, koska puristin niitä penkkiin (kovan tuulen voimasta) eivätkä jalat kantaneet illalla enää ollenkaan.
- Anonyymi
Mutta pää alaspäin kohdat eivät tunnu siltä, että tippuisit. Taiga on helpompi kuin esim kirnu en silti suosittele menemään montaa kertaa peräkkäi
- Anonyymi
Moii! En tiiä lukeeko kukaan näitä enää tänä päivinä mutta kerron silti jos joku tänne eksyy😉
Ite taiga on mun lempi laite ja joka kesä kun oon lintsillä niin taigassa tulee käytyä kymmeniä kertoja💕💕 harmi että on niin pitkät jonot😕 mutta ite oon 155cm ja pienikokoinen, silti turvakaaret tosi tukevat! Ei voi paljoakaan liikkua. Ekalla kertaa mua epälitytti kestääkö ne kun ei tule olkapäille asti mutta ne oli tosi mukavan tuntuset🩷 taiga on tosi hurja joka kerta kun menee mutta aina saa nauraa miten kivaa se on. Ekaa kertaa kun menin niin kiljuin niin että lähti ääni ja sanoin mun kavereille ”en enää ikinä mee tohon” mutta samana päivänä kävinkin vielä 7 kertaa🙃🙃 eli on hurja mutta rakastut varmasti!!- Anonyymi
Ja vielä se että itse menin putkeen noin 5 kertaa tänä kesänä eikä mulla ainakaan tuntunut missään (jaloissa tai päässä yms) mutta toki joillain voi… mun mielestä taigan penkit ainaki tosi kivan tuntuset!!
- Anonyymi
Tänään kävin. Perkele en ole koskaan pelänny noin paljoa🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033772Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii582362Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912276- 462170
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321511Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131277Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 651107
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211083