Onko tietoa millainen työnantaja tämä Servica on ?Näkyy hakevan jatkuvasti työntekijöitä,eikö porukat viihdy vai mikä mättää?Luin Kuopion Servicasta kommentteja näköjään palkat perseestä, maksaavat kun jaksaavat ja huonotyöilmapiiri.
Servica iisalmi
3
1804
Vastaukset
- Anonyymi
No aika monimutkainen ainakin. Raporttia raportin perään ja erilaista seurantaa. Varsinaiseen työntekoon ei sitten jää aikaa. Palkat huonot. Auditoijat lytistävät sitten loputkin työn halut.
- Anonyymi
Kuulopuheiden perusteella suorittava porras suurimmaksi osaksi ammattitaitoista ja asiallista väkeä.
Johtoporsaassa riittäisi paljon parannettava. Lähinnä vaikuttaa, että kiireessä on valittu täysin sopimatonta väkeä johtamaan orkesteria, vaikka soveltuisivat hädintuskin basisteiksi.Osa sielläkin toki tolokkuja järki ihmisiä.
Varmana tietona uskallan mainita seuraavan oman kokemukseni. Palauttaessani apuvälineitä terveyskeskukselle sattui ovella vastaan tulemaan punapaitaiset servican miehet jotka tarjoutuivat kantamaan osan kuormastani. Auttajani ainakin kehuivat työn vaihtelevuutta ja monipuolisuutta. - Anonyymi
Työntekijöiden arvostus on olematonta koko yhtiössä. Talo mainostaa itseään työntekijöiden ja asiakkaiden kehumaksi, mutta samalla todellisuus on loppuunpalanut henkilökunta ja monin paikoin tyytymättömät asiakkaat. Verovaroillahan tuotakin sirkusta pyöritetään, muistakaa se! Hinnoittelu on jopa viisinkertainen verrattuna kunnalliseen palvelujen tuotantoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319