Multa on mennyt täysin ohi enkä ole nähnyt mainontaakaan yks suuntasen varrella olevasta kahvilasta(?). Siinä pieni terassikin ulkona jalkakäytävällä. Tänään kävelin vaan ohitse ja huomasin mut en kerinnyt jäädä katteleen paremmin. Osaako joku kertoo mikä paikka?
Yksisuuntaisen ruokapaikka
18
1308
Vastaukset
- Anonyymi
Kautta karvaisten käsieni, en tiedä mitään tuosta paikasta
- Anonyymi
Oletko sokea
- Anonyymi
Luuletko olevasi vitsikäs. He tekevät työtä elääkseen, eikä elä korvauksilla kuten suomen nuorisoloiset.
- Anonyymi
Mutta alv. Jää näiltä muita aineita myyviltä maksamatta nää kehvililt pitää saada Suomesta pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta alv. Jää näiltä muita aineita myyviltä maksamatta nää kehvililt pitää saada Suomesta pois
Ei varmaan vaikuta sun säälittävään elämään jotku alvit.
- Anonyymi
Kumpaa tarkoitat
- Anonyymi
Sinua
- Anonyymi
Ystävä ei voinut poiketa yksisuuntaisen kahvilaan kun hänellä on kaksisuuntainen.
- Anonyymi
Ilmeisesti tatuointi liikkeen omistaja on laittanut
- Anonyymi
Se on Bonk ja pitäjä on kankaanpääläinen paluumuuttaja. Kandee käydä tsekkaamassa, kehuttu, ite en vielä ole testannut eli en voi antaa sen syväluotaavampaa lausuntoa.
Kiva, kun tulee uutta juttua kylään. - Anonyymi
Turkkilaisten pitämä kuulemma.
- Anonyymi
Ei ole. Ravintolan omistaa A.K., äiti töissä kaupan kassalla. Tämä on tieto, ei arvaus.
- Anonyymi
Hevosmiesten tietotoimiston uutisia
- Anonyymi
Onks se heonen sama kuin pläck horse?
- Anonyymi
Kierrä tää yksisuuntaisen terassi kaukaa. Saat etanolia kuppiisi, jos se tatuoitu myyjä on töissä. Tai ainahan se on.
- Anonyymi
Palvelu siellä on täys nolla...ei tervehditä asiakkaita,ruoan saanti kestää kauan ja tylyjä tarjoilijoita.Ruoka suht ok,mutta ei tarvi enään mennä...
- Anonyymi
No sitten minä ainakin menen.
En ole sellaisten paikkojen ystävä jossa pitää olla heti tervehtimässä.
Hyvä että ruoan saanti kestää, ehtii vetäisemään kahvit siinä ensin.
Tylyistä tarjoilijoista ei kannata välittää. Aina voi kysyä että jäitkö illalla ilman, voinko jotenkin auttaa 😁.
Jos ruoka ei ole kovin hyvää niin sen voi lantrata ketsupilla.
Kyllä se siitä.
Kuuluu sarjaan kelpo paikat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten minä ainakin menen.
En ole sellaisten paikkojen ystävä jossa pitää olla heti tervehtimässä.
Hyvä että ruoan saanti kestää, ehtii vetäisemään kahvit siinä ensin.
Tylyistä tarjoilijoista ei kannata välittää. Aina voi kysyä että jäitkö illalla ilman, voinko jotenkin auttaa 😁.
Jos ruoka ei ole kovin hyvää niin sen voi lantrata ketsupilla.
Kyllä se siitä.
Kuuluu sarjaan kelpo paikat.Ohhoh, ompas harvinaisen positiivinen kommentointi täällä paskanpuhujien ja haukkujien palstalla. Kiitos, lisää tämmösiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856889
Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin
Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis3443763KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"
Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt262301Lauri Tähkä raiskasi naisen
Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k1222098Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?
Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.1281911Joko käytät WC-paperia talouspaperin korvikkeens?
Sekä vessapaperien että talouspaperien hinnat ovat nousseet vuodessa jopa 35% verran. Täällä pehmopaperien valmistuksen1371280Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?
Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?611102Mitä teitte tänään?
Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte1531033Sähköautojen tulipaloherkkyys pitäisi saada kuriin
Eihän tuollaisia uskalla ostaa: Parkkihallissa lauantaina räjähtänyt sähköauto syttyi nyt liekkeihin autoliikkeen pihass160972Ajanvarauksellako mies?
Rakas, kerro, miten uskaltaisin soittaa? Kuinka voin mitenkään ikinä täällä saada varmistuksen, että toivot mun soittav57886