Taas tuli muistettua faktat. Kyllä se harmittaa vieläkin. Oma tyhmyys. Mutta sanoisin tällä kokemuksella, ettei mun mitään tarvi todistella. Kyllä se maailma näyttää, mikä on totuus. Kuka on mitäkin pohjimmiltaan. Minua voisi vaikka sanoa tylyksi pohjalaisakaksi.
Muistuu kuitenkin mieleen eräs ihminen, joka osuvasti totesi, että kukaan ei tee mitään joojoo- miehellä tai -naisella. Tosipaikan tullen ne on ne hankalat jääräpäät, jotka hoitaa pahat paikat. Luotettavasti ja varmasti. Mä toivoisin jo löytäväni omani. Sellaisen naiselleen lojaalin, suoran ja rehellisen jääräpään, jonka käsiin voi uskoa kaiken pahassakin paikassa. Sellaiselle uskallan enää sydämeni antaa.
J. Vartiainen- Duran Duran
https://youtu.be/Ahld8m_hBlE
No niin. Niin no
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikissa meissä pieni pohjalaismuija asuu. Selkä suoraks ja suu puhtaaks. Kiertää, kaartaa, juujuu, käykäy, joojoo, parempi sanoo ei käy.
- Anonyymi
Näin on. Suora selkä, suora puhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Suora selkä, suora puhe.
Sitä kai kaikki haluu. Rehellisyyttä. Paskanjauhajia ei viitti kattella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2362800
- 591412
- 951396
- 801068
Kuinka vanha olet?
Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)176954- 60908
Kyynel vierähtää silmäkulmaan
Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r40840- 78820
Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?
Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja302778Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla
Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap239720