Homoilu intissä

Anonyymi-ap

Poikaystäväni on armeijassa ja oon tosi huolissani siit et siel räpelöidää sun muuta hän on komee ja tosi hiehättävä ja ehkä oon vähä ylisuojeleva mut haluisin tietää teijjä intikkikomuksist ja kun olitte pidempii aikoi gines mites runkkaamine ja testosteronit ja intti sopi siihe, kuinka paljo intissä homoillaan?? Apuaaaaaa

19

555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mee intiin niin tiedät.

• oon vast 16 en voi Kerro sää kuulostat silt et oot ollu siä kylmää tiiän et siä käpelöidää ja runkataa mut rjnkataaks sie ristii tai nussitaa toisii i wanna know

• Anonyymi

Et ole ajatellu mitään lääkitystä

• oo hiljaa

• halusin vastauksii enkä kysymyksii vitu äyssi

• Anonyymi

Armeijasta jäi erityisesti mieleen se, että alokaskouluttajat käyttivät joitakin miespuolisia alokkaita ns. panopuinaan.

Mieleenpainuvin tapaus oli, kun alokaskouluttaja tuli eräänä iltana meidän tupaan ja käski yhden alokkaan ylimääräiseen vahtivuoroon, joka tuntui minusta oudolta, koska sellaisesta ei ollut mitään puhetta aikaisemmin, eikä meille oltu niitä opetettu.

No alokas lähti kouluttajan mukaan. Keskiyöllä sama alokas tuli takaisin tupaan kovassa humalassa. Kaikki heräsivät ja ihmettelivät, että mitä helvettiä. Sitten alokas meni nukkumaan ja alkoi piereskellä sen verran kovaa, että kaikki hermostuivat. Minä sanoin muille, että ottakaa kaapista esiin korvatulpat tai kuulosuojaimet, että voidaan nukkua, kaveri ei lopeta piereskelyä vähään aikaan.

Seuraavana aamuna kyseinen alokas kertoi minulle kahden kesken, että kouluttaja oli vienyt hänet asunnolleen, juottanut humalaan ja nussinut perseeseen. Tämä alokas oli vielä niin nuori ja pelokas, että oma seksuaalisuus oli vielä hakusessa ja tätä kouluttajan oli helppo käyttää hyväkseen. Minuun tämä alokas luotti niin paljon, että saattoi uskoutua tälläisessä arkaluonteisessa asiassa, koska olimme edellisinä päivinä tutustuneet toisiimme hyvin ja käyneet pitkiä keskusteluja elämäntilanteestamme.

Seuraavana päivänä alokas käveli hyvin vaivalloisesti. No ymmärsinhän minä sen, että perse oli kipeä alokaskouluttajan jäljiltä. Toiset vain ihmettelivät alokkaan vaivalloista kävelyä. Eihän alokas tietenkään voinut suoraan sanoa muille tupakavereilleen, että kouluttaja oli nussinut edellisenä yönä perseeseen. Siitähän vasta olisi riemu revennyt ja pian koko varuskunta olisi ollut tietoinen asiasta, joten alokas vain kertoi kaatuneensa pimeässä metsätiellä vartiovuorossa.

• tämmöst mää just pelkää et siä taphtuu onneks hän o se verra fiksu ja jänpti et osaa sanoa ei paikan tulee. Mut niinhä se o et jos ylempi arvone antaa käsky ni sit se menee niin

• Anonyymi
        melkoi kirjoitti:

tämmöst mää just pelkää et siä taphtuu onneks hän o se verra fiksu ja jänpti et osaa sanoa ei paikan tulee. Mut niinhä se o et jos ylempi arvone antaa käsky ni sit se menee niin

Ratkaisu tähän asiaan on hyvin yksinkertainen: ei mene orja-armeijaan hyväksikäytettäväksi ääliöksi.

Kommunistien keksimällä typerällä asevelvollisuuslailla voidaan rauhassa pyyhkiä persettä. Kenenkään ei tarvitse mennä Suomen orja-armeijaan, vaikka kommunistit väittäisivätkin että kommunistien keksimän lain vuoksi pitäisi mennä armeijaan orjaksi.

• Anonyymi

syystäkin olet huolissaan, voi olla että seksi ja naiset ei kohta kiinnosta, tarkkaile myös lomilla miten kävely ja istuminen luonnistuu, voi olla takapuoli hellänä

• Anonyymi

onko aloittaja muuten kysynyt poikaystävältään tutkittiinko lääkärintarkastuksessa peräreikä?

• XDD voi vittu en kestä teitä

• Anonyymi

Tulee vielä aika jolloin veri punnitaan, suolet irti revitään ja perse tervataan.

• Anonyymi

Kuullostaa samalta kun vapaamurarit , ritarit ja muut pedarit laitetaan vastuuseen teoistaan :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuullostaa samalta kun vapaamurarit , ritarit ja muut pedarit laitetaan vastuuseen teoistaan :D

Ja siellähän ne tervailee muniaan jo valmiiksi lopullista teurastusta odotellessa :D

• Anonyymi

Homoja kapiaisissa paljo ja mokuissakin.

Vitutti ne tosissaan.

• Anonyymi

Tätä kaikkea tapahtuu BlueOysterissa!(nahka nitisee,natisee ja on tiukkaa).

• Anonyymi

Homoilu on nyt kaikkialla kuuminta hottia, mutta intissä aivan erityisen ihanaa!

• Anonyymi

miten aloittajalla ja poikkiksella menee nyt?

• Anonyymi

Pakko kommentoida tätä keskustelua, jossa aloittaja esitti asiallisen kysymyksen ja saa vastaukseksi pelkkää roskaa.
      Kaikki ihmiset ovat enemmän tai vähemmän bi seksuaaleja. Kannustan pitkän uran tehneenä upseerina kaikkia myös täysin homoseksuaaleja käymään armeijan turhia jännittämättä. Homoutta/bi seksuaalisuutta ei tarvitse ”ylikorostetusti” mainostaa, mutta ei sitä täydy salatakkaan jollei sitten itse halua.
      Tuo, että kantahenkilökunta käyttäisi alaisiaan panopuina on täyttä roskaa. Armeija on edelleen miehinen maailma ja se näkyy muun muassa siinä, että kantahenkilökunnassa, varusmiesjohtajissa ja sotilaspoliiseissa homoja enemmän kuin normi rivijääkäreissä. Bi/homoseksuaalit viihtyvät luonnollisesti paremmin paikassa, jossa ”poikarakkaus” väen väkisinkin kukoistaa. Poikarakkaudella tarkoitan enemmän esim. pitkiä yhteisiä leirejä, taistelutoveruutta yms. en varsinaista toimintaa.
      Itse olen avoimesti bi ja se, että kovaa komentoa pitävä upseeri on avoin rohkaisee se muitakin. Iltaisista telttakeskusteluista juurikin tiedän, että intissä paljon samaan sukupuoleen viehättyneitä.
      Upseerina olen ehdottomasti sitä mieltä, että vaikka alaisten on kuuliaisesti toteltava, seksi käskettynä olisi vallan väärinkäyttöä. Suomen historiassa löytyy varmasti jokunen poikkeus, mutta kyllä esimiehet, olivat he kantahenkilökuntaa tai varusmiehiä rehteinä sotilaina ymmärtävät, että kaikenlainen seksi tulee perustua molemminpuoliseen vapaaehtoisuuteen. Seksiin pakottaminen on rikos!
      Toinen asia on se, että armeijassa ollaan harjoittelemassa sotimista ja palvelusaikana ei seksiä harrasteta. Jos joku varusmies ja upseeri ovat kiinnostuneita toisistaan se tapahtuu lomilla. Ehkä joku pieni suudelma vapaa-aikana, kun muut eivät näe on poikkeus. Ei siksi, että kasarmin vapaa-aikana asia sinänsä olisi väärin, mutta sotilaspuku päällä, julkisesti ei osoiteta hellyydenosoituksia oli kohde mies tai nainen. Olen urani aikana törmännyt eri tarkastuskäynneillä muutaman kerran siihen, että esim. illalla, vapaa-aikana kaksi alikersanttia ovat harrastaneet muuten tyhjässä saunassa seksiä. Pelästyivät aikalailla, mutta sanoin asian olevan OK ja poistuin paikalta. Se oli kuitenkin vapaa-aikaa, molemmin puoliseen vapaaehtoisuuteen perustuvaa ja muutoinkin OK.
      Lopuksi vastaus yksinkertaisuudessaan kysyjälle: kaikki riippuu poikaystävästäsi. Jos hän on sinulle uskollinen, on aivan sama oli hän armeijassa tai ei. Ketään ei vastentahtoisesti käytetä panopuuna tai käsketä tekemään mitään muutakaan seksuaalista. Tunnet poikaystäväsi parhaiten, jos hän on luotettava sinulla ei ole mitään stressiä. Uskottomuus varmasti huomattavasti todennäköisempää alkoholin vaikutuksen alaisena baarissa oli sotilas tai ei kuin armeijassa.
      Kerro saitko vastauksen kysymykseesi ja miten poikaystävälläsi on palveluksessa mennyt?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuussa lapsen kuolema-Lieksalainen äiti

Näin kirjoitellaan. Surullinen tapaus. Todella surullinen.
      Lieksa
      72
      5644
    2. Jos merkitsen sulle jotain

Niin ujuta tänne joku pieni varma tunniste, jonka vain me kaksi voisimme tietää. Olen niin rikki ja epätoivoinen ilman
      Ikävä
      78
      1475
    3. En unohda sinua koskaan

Tiedän vain ja tunnen sen sydämessäni, etten tule koskaan unohtamaan ja pääsemään yli sinusta. No, jos näin kovaa kolaht
      Ikävä
      55
      1389
    4. Tekisi mieli muuttaa

Suosittele hyvää paikkakuntaa. Mä saan töitä mistä vaan. Mitä kauemmaksi pääsen yhdestä miehestä, niin unohdan varmasti.
      Ikävä
      155
      1181
    5. Miksei paketit kulje viikonloppuisin??

Minä maksaisin lisää lähetyskustannuksista, jos pakettiposti kulkisi myös LA-SU ,,,,mutta kun perjantai-iltana kaikki ai
      Maailman menoa
      53
      773
    6. Martinan perhelomat.

Siinäpä se oli,Martinan loma tyttöjen kanssa.Kokonaista kaksi päivää ja yksi yö ilmaiseksi saadussa lomapaikassa Tackork
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      767
    7. Mikä saa pettämään

Itse en keksi mitään syytä vaikka oikein mietin niin en keksi syytä ja jos toista ei enään rakasta tai joka asiasta aina
      Sinkut
      166
      723
    8. Oot yksi niistä harvoista ihmisistä

joka saa mut tuntemaan että olen hyvä ja riittävä juuri tällaisena ku oon ❤️ Oot ihana, rakas ja tärkeä 🌈🤗
      Ikävä
      28
      701
    9. Niin sitä vaan

Että mulle ois oikeasti aivan sama miltä näytät. Se oli se yhteenkuuluvuuden ja tuttuuden tunne joka tuli heti sinusta,
      Ikävä
      39
      700
    10. Rakastan sinua nainen

Jos yritän vältellä niin tuntuu että tunteet vaan voimistuu. Haluaisin ottaa sut syliin ja hukuttaa sut suudelmiin, silt
      Ikävä
      29
      616
    Aihe