entinen anoppi levittelee väärää tietoa

Anonyymi-ap

eli tilanne on se että olen raskaana rv 29+4 ja lapsen isä yllättäen jätti minut toisen tytön takia noin 2 kuukautta sitte. noh sain eilen tietää että lapsen isä on ilmeisesti äitillensä sanonut että olisin pettänyt häntä ja että lapsen isästä ei ehkä tulisikkaan mummoa ja nyt tämä entinen anoppi kertoi jollekkin kaverillensa että hänestä ei ehkä tulekkaan mummoa koska minun pesällä on käynyt muka joku muu.
tämä satuttaa tosi paljon koska en ole sellaista tehnyt ja ei ole muuta vaihtoehtoa muuta kun että hän on lapsen isä ja anopista tulee mummo.
mutä helvettiä teen kun minusta alkaa tällainen juoru leviämään? pienessä tuppukylässä.
(tästä on kuvatodiste jossa lapsen isän äiti jollekkin tästä kertoo.)

15

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      DNA tekniikalla voi todistaa isyyden.
      Samalla ymmärrän että sinua loukkaa epäilyt, mutta et voi sille mitään miten muut ihmiset ajattelevat sinusta, joten yritä olla välittämättä ja keskity ainoastaan omaan elämääsi. Koska et voi muuttaa anoppia miksikään muuksi kun mitä hän on, mutta koska hän syyllistyy kunnianloukkaukseen kertomalla asioita sinusta mistä hän ei tiedä mitään, niin siitäkin on yhteiskunnassa seuraamuksensa

      • Anonyymi

        en vain tiedä mitä pitäisi tällähetkellä tehdä kun jos tämä anoppi nyt levittelee tällästä perätöntä juorua minusta.

        ja lapsen isäkin on oikea isä niin en ymmärrä miksi levittää tällaista kun olen isyystestiinkin suostunut.
        ymmärtäisin jos levittelisivät tällaista jos olisin kieltänyt isyystestin ottamisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en vain tiedä mitä pitäisi tällähetkellä tehdä kun jos tämä anoppi nyt levittelee tällästä perätöntä juorua minusta.

        ja lapsen isäkin on oikea isä niin en ymmärrä miksi levittää tällaista kun olen isyystestiinkin suostunut.
        ymmärtäisin jos levittelisivät tällaista jos olisin kieltänyt isyystestin ottamisen.

        Ei kenestäkään saa perättömiä juoruja levittää , ja joka niin tekee joutuu vastaamaan tekonsa.
        Mutta ikävä kyllä näitä perättömyyksiä on paljon eräänlaisen ihmisten maailmassa,
        Soita ei anopille ja kysy asiaa että miksi hän panettele sinua, ja kysy jos hän tietää että se on lain vastaista .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en vain tiedä mitä pitäisi tällähetkellä tehdä kun jos tämä anoppi nyt levittelee tällästä perätöntä juorua minusta.

        ja lapsen isäkin on oikea isä niin en ymmärrä miksi levittää tällaista kun olen isyystestiinkin suostunut.
        ymmärtäisin jos levittelisivät tällaista jos olisin kieltänyt isyystestin ottamisen.

        Naiset erityisesti osaavat tämän valehtelun ja mustamaalaamisen kun oikeuteen mennään..

        Siellä tosin pitää olla näyttö..

        Se mitä joku ajattelee tai puhuu et voi vaikuttaa siihen.

        Törkeydet on asia erikseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset erityisesti osaavat tämän valehtelun ja mustamaalaamisen kun oikeuteen mennään..

        Siellä tosin pitää olla näyttö..

        Se mitä joku ajattelee tai puhuu et voi vaikuttaa siihen.

        Törkeydet on asia erikseen

        minulla on näyttöä tästä että ystävilleen laittanut viesteillä ja syyttänyt että olisin pettänyt ja hänestä ei mummoa tulisi

        minulla ei ole syytä valehdella mistään


      • Anonyymi

        Tää on hyvä neuvo.

        Isyyden saa selville.


        Muun antaisin olla


    • Anonyymi

      Sun ei tartte tehdä mitään. Miksi piittaat.

      • Anonyymi

        koska se ei ole totta ja ne ovat vakavia syytöksiä


      • Anonyymi

        Eikö se ole normaalia että piittaa kun itsestä levitellään juoruja , ei kai kellään ole oikeutta juoruilla toisten asioista omilla näkemyksillään jotka ainoastaa vahingoittaa ihmistä josta juorutaan.
        Ei kai tämä ei anoppi ole ollut kolmantena pyöränä mukana tapauksissa joista nyt kirjoittelee ystävilleen.
        Itse vaatisin selityksen , ja todistuksen puheille .
        Juoruämmä on aina ollut, ja tulee olemaan niin kauan kun joku laittaa niille luun kurkkuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole normaalia että piittaa kun itsestä levitellään juoruja , ei kai kellään ole oikeutta juoruilla toisten asioista omilla näkemyksillään jotka ainoastaa vahingoittaa ihmistä josta juorutaan.
        Ei kai tämä ei anoppi ole ollut kolmantena pyöränä mukana tapauksissa joista nyt kirjoittelee ystävilleen.
        Itse vaatisin selityksen , ja todistuksen puheille .
        Juoruämmä on aina ollut, ja tulee olemaan niin kauan kun joku laittaa niille luun kurkkuun

        Kun tutustut aiheeseen kattavasti ymmärrät paremmin miksi kannattaa antaa olla, ei reagoida, mutta se voi vaatia kovan tien ja tutustumista ja vertaistukea.

        Älä väitä ketään narsistiksi mutta lukemalla asiasta ja keinoista ymmärrät vielä paremmin


    • Anonyymi

      No kai sen ihmisen suun voi tukkia helposti, kun kysyt häneltä miksi hän levittelee sinusta juoruja ja miten hän luulee tietävänsä sinun ja miehesi asioista mitään .
      Minä jo hyppisin tasajalkaa sen naisen edessä , j

    • Anonyymi

      Anna olla ja jatka elämää

      Ole iloinen ettet itse syyllisty samaan

      Miksi piittaat

      Et voi sille mitään

      Säästä viestit ja tilanne tulee joskus jolloin voit kysyä mitä tämä on? (Tai antaa olla ehkä parempi keskittyä itseensä)

    • Anonyymi

      On ihmisiä jotka tajuavat homman ilman että tarvitsee tehdä mitään

      Kannattaa lukea mustamaalaamisesta ja siitä millaiset ihmiset sitä harrastavat

      Ja vissiin joku muu on puhunut satuja sille henkilölle

    • Anonyymi

      Narsisti kääntää asian ylösalaisin ja syyttää toisia omista teoistaan.
      Ole kiitollinen että pääsit eroon pettäjästä.
      Toivottavasti se ei ole väkivaltainen hurja joka tulee uhittelemaan sinulle kun totuus alkaa selvitä muille jos esim. hänen äidilleen kerrot kuinka asia on ja kiellät levittelemästä perättömiä juttuja.
      Jos ei lopeta sinun mustamaalausta, voit tehdä rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta. Selvitelkööt tekeleensä kanssa sitten kuka on puhunut ja mitä ja vastatkoon syytteisiin ja maksakoon korvauksia sinulle. Mitäs teki niin epäluotettavan pettäjän ja uskoi luomaansa valehtelijaan.
      Voit vaatia elatusmaksuja pettäjältä myöhemmin mutta parhaalta vaihtoehdolta vaikuttaa se, että et ole tuommoisen kanssa missään tekemisissä enää, edes isyyden tunnustamisen tiimoilta vaan otat täyden yksinhuoltajuuden ettei koskaan tarvitse enää liippiä sietää elämäänne sekoittamassa ja häiritsemässä.
      Kela maksaa ajallaan, tosin pienen elatustuen jos ukko ei kykene tai ei ole tiedossa tai ei halua isyyttään tunnustaa.
      Parasta olisi että keskittyisit lapseesi ja tulevaisuuteeenne. Anna häntäheikin jäädä menneisyyteen eläkä enää ota vastaan vaikka kuinka joskus yrittäisi..

    • Anonyymi

      Sukupuolesta riippumatta kannattaa keskittyä lapseen ja antaa juorukellojen puhua mitä puhuvat.

      T. Miehenä saman kokenut ex-kumppanilta joka sai asiasta lopulta sanktion kun ei jättänyt rauhaan kielloista huolimatta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2398
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1373
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1235
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe