kivitysvideo

kaikki varmaan tietää että kivityksiä tapahtuu. mutta miksi joku täällä haluaa sen vielä nähdä??? siis miksi?

27

1808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedenainen

Ei todellakaan mitään kivaa katseltavaa, itkin kun katsoin sitä. Mutta joskus on katsottava totuutta silmiin, ehkä silloin tajuaa paremmin . On eri asia vain kuulla ja tietää asioista, kuin nähdä omin silmin.

Jos kivitys olisi tuomio oikeasta rikoksesta,(minä pidän rikoksena vain hengen riistämistä toiselta ja ihmisoikeus rikokset , en missään tapauksessa pidä rikoksena sitä, että nainen tekee aviorikoksen)olisi asia toisin.

• tai vääristely

Tässä taas mainittiin tuo naisen tekemä aviorikos. Näistä kivityksistä puhuttaessa tällä palstalla ja länsimaissa yleensäkin jostain kumman syystä annetaan aina ymmärtää että nimenomaan naisia kivitetään. Kivitys ei ole yksinomaan naisille varattu tuomio. Myös miehiä kivitetään. Esimerkiksi Iranissa on tapana että aviorikostapauksessa molemmat "rikolliset" teloitetaan (paikallisen lain mukaan se on rikos). Siis jos tapauksesta kuolemantuomio on annettu.

• tosi on
        tai vääristely kirjoitti:

Tässä taas mainittiin tuo naisen tekemä aviorikos. Näistä kivityksistä puhuttaessa tällä palstalla ja länsimaissa yleensäkin jostain kumman syystä annetaan aina ymmärtää että nimenomaan naisia kivitetään. Kivitys ei ole yksinomaan naisille varattu tuomio. Myös miehiä kivitetään. Esimerkiksi Iranissa on tapana että aviorikostapauksessa molemmat "rikolliset" teloitetaan (paikallisen lain mukaan se on rikos). Siis jos tapauksesta kuolemantuomio on annettu.

Useat tapaukset paljastuvat, kun nainen on tullut raskaaksi. Mies sanoo vain, ettei hän ole ollut naisen kanssa. Sitä on mahdotonta kumota. Vain nainen joutuu kivitettäväksi.

Joukko miehiä raiskaa naisen. Oikeudessa miehet väittää, että nainen houkutteli heitä siveettömään tekoon. Täysin syytön nainen joutuu ruoskittavaksi. Saa tuomioksi 180 raipaniskua, josta seuraa yleensä kuolema.

Islamilaisessa maailmassa naista pidetään aina miesten houkuttelijana. Siksi täysin peittävä vaatetus on olemassa, koska naiseen ei luoteta. Sitä ei ollenkaan tarvittaisi, jos luotettaisiin naisen kykyyn säilyttää siveellisyytensä.

• bint Laden

Olisinkin kai minäkin paremmin yöni nukkunut, jos en olisi tuota videota nähnyt.

Mielestäni olemme kaikki vastuussa näistä turhista ja raaoista kuolemantuomiosta. Se ei ole ainoastaan muslimien asia mitä tapahtuu jossain Afganistanin aavikoilla tai Persian perillä.

Mutta päävastuun kuitenkin laittaisin näille 'vapaille' muslimeille, jotka voisivat yrittää vaikuttaa 'sisältäpäin' veljiensä ja sisariensa hyvinvoinnin puolesta eikä ainoastaan 'opettaa koraania ja islamin oikeudenmukaisuutta' meille länsimaalaisille, jotka olemme jo ajat sitten oppineet hoitamaan nämä ihmisten 'pikku pahuudet' paljon hellimmin ottein.

Jos kysymyksessä olisi pedofiili tai psykopaatti murhaaja, voisin asian vielä ymmärtää, mutta näiden kivitystuomioiden takana useimmiten on vain kielletty rakkaustarina tai syrjähyppy, niinkuin sitä kansankielellä kutsutaan. Ikävintä vielä on, että myös raiskauksen kohteeksi joutunut nainen, saa kuolemantuomion; jos ei kivityksenä niin ainakin perheen toimesta kunniamurhana.

• Are You a Nazi-one?

Kummallista on tässä se, että jos joku esim. Tiedenainen sanoo olevansa humanisti, ihmisoikeuskannattaja, naisten asiain puolustaja sekä vaikkapa länsimainen demokraatti, "euroopplainen"? No, eurooppalaiset keksivät kaasukammoinkin ja holokaustin...Älä tapa, sanoo Raamattu ja Vuorisaarna täydentää lähimmäisenrakkauden opetusta ja iankaikkisen Rauhan tietä! Siunausta ja Johdatusta!

• Juliaana

Puolensa ja puolensa asialla. Toisaalta on hyvä katsoa totutta silmiin. Toisaalta jotkut kyllä saavat seksuaalista kiihotusta kun katsovat näitä filmejä.
      Täytyy muistaa, että näillä palstoilla liikkuu paljon lapsia ja teinejä. En kyllä soisi, että heidän silmänsä näkisivät ihan kaikkea.

• Tiedenainen

Olet oikeassa!

• ateisti-45

pitäisi poistaa kuten kuolemantuomiot muutenkin. Aloittaa pitää juuri tästä barbaarisemmasta.
      On hyvä että täällä muslimina sanot vastustavasi näitä tuomioita, täällä kun on kuultu hyvin toisenlaisiakin kantoja islamin nimissä. Taha-islam näki hyväksi ilkkua kivityksiä samanarvoiseksi läpsäytysten kanssa, joita kuulema jotkut myös pitävät raakoina.

• kuinka?

>>miksi joku täällä haluaa sen vielä nähdä??? siis miksi?

Sinulla ei ilmeisesti ole kykyjä kuvitella kivitettävän kärsimyksiä. Toisilla kyllä on.
      Oletko itse katsonut videon? Katso se, ja kerro miltä se tuntui. Onko sinulla yleensä mitään tunteita? Muistatko joskus tunteneesi myötätuntoa, tai pitäneesi jostain ihmisestä?

• minulla riittää mielikuvitusta...eitarvii katsoa sitä.jos suomessa tulisi käyttöön esim. julkiset hirttäjäiset, menisitkö katsomaan? henkilökohtaisesti luulen että olisivat yleisömenestys.

• kivi
        karvapää kirjoitti:

minulla riittää mielikuvitusta...eitarvii katsoa sitä.jos suomessa tulisi käyttöön esim. julkiset hirttäjäiset, menisitkö katsomaan? henkilökohtaisesti luulen että olisivat yleisömenestys.

>>minulla riittää mielikuvitusta...eitarvii katsoa sitä.

Tuo selitys ei kelpaa. Sinulla ei ole sellaista mielikuvitusta, ettet tarvitse katsoa sitä. Koska olet kääntynyt muslimiksi, sinun olisi syytä tietää, mitä kannatat.

• se sinä
        kivi kirjoitti:

>>minulla riittää mielikuvitusta...eitarvii katsoa sitä.

Tuo selitys ei kelpaa. Sinulla ei ole sellaista mielikuvitusta, ettet tarvitse katsoa sitä. Koska olet kääntynyt muslimiksi, sinun olisi syytä tietää, mitä kannatat.

esko?

• takaisin
        se sinä kirjoitti:

esko?

Haluatko lähettää terveisiä Eskolle?

• bint Laden
        karvapää kirjoitti:

minulla riittää mielikuvitusta...eitarvii katsoa sitä.jos suomessa tulisi käyttöön esim. julkiset hirttäjäiset, menisitkö katsomaan? henkilökohtaisesti luulen että olisivat yleisömenestys.

ei ainakaan toistaiseksi ole Suomessa.
        Siis jossittelu ei auta, vaan on pohdittava, mitä voitaisiin tehdä asian korjaamiseksi, niin että tuo videon uhri jäisi viimeiseksi lajissaan.

Enkä ehdota kenellekään uskonnostaan tai uskostaan luopumista, päinvastoin, uskon jopa että 'sisältäpäin' virheiden korjaaminen on tehokkaampaa.

Eikö Mooseksen lakikin periaatteessa hyväksy nämä barbaariset tuomiot, mutta ei niitä kuitenkaan enää nykypäivänä juutalaisten keskuudessa suoriteta.

Siispä olisi aika poistaa myös islamista tuo häpeäpilkku.

• aye-serene

...tietoisia kivityksistä...onhan lehdissä meillä ainakin kerrottu monen iranilaisen naisen kohtalosta...ja liikkeellä netissä on ollut monta viestiä missä kerätään nimikirjoituksia pelastaaksen kyseenalaiset naiset kivitystuomiolta...

Kivitysvideo katsotaan tietenkin ensimmäistä kertaa uteliaisuuttaan...ihminen on utelias...Iranissa ja muuallakin esim. hirttäjäiset tapahtuu yleisön edessä...on paljon kansaa hurraamassa tapahtumaa...myöskin lapsia mukana seuraamassa...

Meissä ihmisissä taitaa *asua* pieni petoeläin...olemme raakoja joskus ja nautimme raakuudesta...se ilmaistaan kyvyllämme katsella raakoja tapahtumia kerta kerran jälkeen...siitä tulee kuin *mania*...lisää vain halutaan...
      Ja sitten tällä palstalla suurin syy on se että nuo kivitysvideot käsittelee muslimimaissa tapahtuvaa kivitystä...se taitaa olla heille se suurin ja tärkein syy...
      Harvoin kuulee valituksia muitten maitten kuoleman tuomioista...

/aye

• kristitty

Itse en hyväksy kuolemantuomiota rangaistuksena missään maassa tai uskonnossa,, mutta nyt puhutaan sadistisista kivityksistä, käsien leikkuusta (katsokaa samalta sivustolta missä kivitys) ym. muslimien kauheuksista. Jenkeissä ei kuolemantuomioita uskottomuudesta sentään saa, ja ihminen lopetetaan mahdollisimman nopeasti ja kivuttomasti, joten turha niistä tässä yhteydessä puhua. Jos halutaan YLEISESTI puhua KUOLEMANTUOMIOISTA niin palsta on väärä.

• tarvitaan

>>Ja sitten tällä palstalla suurin syy on se että nuo kivitysvideot käsittelee muslimimaissa tapahtuvaa kivitystä...se taitaa olla heille se suurin ja tärkein syy...

Älä sinä levitä tällaisia harhaluuloja, kun et ymmärrä toisten ihmisten tunteita ja ajatuksia.
        Mikä oikeus sinulla on toimia toisten tunteiden tulkkina? Miksi vedät ihmisiä matalalle tasolle?

Monetkin ihmiset eivät siedä toisia ihmisiä pahoinpideltävän. Vahvemmat miehet menevät väliin, ja tarttuvat kiinni pahoinpitelijään. Minäkin olen tehnyt sen, kun maassa makaavaa miestä potkittiin päähän. Se oli Helsingin rautatieasemalla. Poliiseja juoksi pian paikalle, kun he näkivät kaiken tarkkailukameroistaan.

Varmaa on, että suomalaisetkin miehet ajaisivat naista kivittävät muslimit pakosalle, jos sellaisessa tilanteessa tavattaisiin.

Oikea sääntö on tämä: Älä tee toiselle sitä, mitä et haluasi itsellesi tehtävän.
        Kuka haluaisi olla kivitettävänä? Helvetti!! Hakatkaa toisianne kivillä päähän muslimit, ja päättäkää sitten, onko kivitys oikea toimenpide.

Anna ihmisten selittää omat tunteensa aye-serene!

• aye-serene
        tarvitaan kirjoitti:

>>Ja sitten tällä palstalla suurin syy on se että nuo kivitysvideot käsittelee muslimimaissa tapahtuvaa kivitystä...se taitaa olla heille se suurin ja tärkein syy...

Älä sinä levitä tällaisia harhaluuloja, kun et ymmärrä toisten ihmisten tunteita ja ajatuksia.
        Mikä oikeus sinulla on toimia toisten tunteiden tulkkina? Miksi vedät ihmisiä matalalle tasolle?

Monetkin ihmiset eivät siedä toisia ihmisiä pahoinpideltävän. Vahvemmat miehet menevät väliin, ja tarttuvat kiinni pahoinpitelijään. Minäkin olen tehnyt sen, kun maassa makaavaa miestä potkittiin päähän. Se oli Helsingin rautatieasemalla. Poliiseja juoksi pian paikalle, kun he näkivät kaiken tarkkailukameroistaan.

Varmaa on, että suomalaisetkin miehet ajaisivat naista kivittävät muslimit pakosalle, jos sellaisessa tilanteessa tavattaisiin.

Oikea sääntö on tämä: Älä tee toiselle sitä, mitä et haluasi itsellesi tehtävän.
        Kuka haluaisi olla kivitettävänä? Helvetti!! Hakatkaa toisianne kivillä päähän muslimit, ja päättäkää sitten, onko kivitys oikea toimenpide.

Anna ihmisten selittää omat tunteensa aye-serene!

...harvemmin ihminen hallitsee tunteita...ihminen on tunteittensa *orja*...

>>> >>Ja sitten tällä palstalla suurin syy on se että nuo kivitysvideot käsittelee muslimimaissa tapahtuvaa kivitystä...se taitaa olla heille se suurin ja tärkein syy...

Mikä oikeus sinulla on toimia toisten tunteiden tulkkina? Miksi vedät ihmisiä matalalle tasolle? >>>

- Harhaluuloja? :)
        - No älä sinäkään levitä sitten *harhaluuloja* minusta. ;))
        - No ihmiset elää tunteillaan...jokainen meistä...ei siinä mitään ihmeellistä ole...tunteet jyllää jokaisella meistä...jopa sinullakin...kuka sitten oletkin...tuntematon...valitettavasti se on niin että tunteita on helppo tulkita...etenkin sen vuoksi että moni tuo tunteensa esille hyvin näkyvästi...sinäkin...mutta eihän se haittaa...ilman tunteita olisimmme mmm sairaita tavaallaan...ja jos ei halua että toiset näkevät tunteemme...niin parasta olisi käyttäytyä hillitymmin...se on ihmisen oma *vika* jos tuo kaikki tunteensa esille muille nähtäväksi...

- Ja ketään en vedä matalalle...eiköhän me itse kukin itse valise tasomme...siis millä *tasolla* elämme ja käyttäydymme...matalalla tai ylempänä...

- Mutta antaa tunteitten jyllätä...se tekee hyvää ihmisille elää joskus tunteittensa mukana...se on vapauttavaa...muttaa saattaa myös olla kahlitsevaa...

/aye

• aye-serene
        kristitty kirjoitti:

Itse en hyväksy kuolemantuomiota rangaistuksena missään maassa tai uskonnossa,, mutta nyt puhutaan sadistisista kivityksistä, käsien leikkuusta (katsokaa samalta sivustolta missä kivitys) ym. muslimien kauheuksista. Jenkeissä ei kuolemantuomioita uskottomuudesta sentään saa, ja ihminen lopetetaan mahdollisimman nopeasti ja kivuttomasti, joten turha niistä tässä yhteydessä puhua. Jos halutaan YLEISESTI puhua KUOLEMANTUOMIOISTA niin palsta on väärä.

...kuolemantuomioita muuallakin kuin USAssa...kuolemantuomio kuin kuolemantuomio...en minäkään niitä hyväksy...ja kyllä kivitys todellakin on raakaa...en ole koskaan väittänyt mitään muuta...et näköjään tiedä kantaani kivityksiin...no selittelemään en enää ala...olen mielipiteeni kivityksistä niin monta kertaa tällä palstalla sanonut...saa riittää tällä kertaa...

/aye

• on sulla
        aye-serene kirjoitti:

...harvemmin ihminen hallitsee tunteita...ihminen on tunteittensa *orja*...

>>> >>Ja sitten tällä palstalla suurin syy on se että nuo kivitysvideot käsittelee muslimimaissa tapahtuvaa kivitystä...se taitaa olla heille se suurin ja tärkein syy...

Mikä oikeus sinulla on toimia toisten tunteiden tulkkina? Miksi vedät ihmisiä matalalle tasolle? >>>

- Harhaluuloja? :)
        - No älä sinäkään levitä sitten *harhaluuloja* minusta. ;))
        - No ihmiset elää tunteillaan...jokainen meistä...ei siinä mitään ihmeellistä ole...tunteet jyllää jokaisella meistä...jopa sinullakin...kuka sitten oletkin...tuntematon...valitettavasti se on niin että tunteita on helppo tulkita...etenkin sen vuoksi että moni tuo tunteensa esille hyvin näkyvästi...sinäkin...mutta eihän se haittaa...ilman tunteita olisimmme mmm sairaita tavaallaan...ja jos ei halua että toiset näkevät tunteemme...niin parasta olisi käyttäytyä hillitymmin...se on ihmisen oma *vika* jos tuo kaikki tunteensa esille muille nähtäväksi...

- Ja ketään en vedä matalalle...eiköhän me itse kukin itse valise tasomme...siis millä *tasolla* elämme ja käyttäydymme...matalalla tai ylempänä...

- Mutta antaa tunteitten jyllätä...se tekee hyvää ihmisille elää joskus tunteittensa mukana...se on vapauttavaa...muttaa saattaa myös olla kahlitsevaa...

/aye

Naukkailetko sinä wiskiä siellä? Juttu tuntuu luistavan siihen malliin.

• aye-serene
        on sulla kirjoitti:

Naukkailetko sinä wiskiä siellä? Juttu tuntuu luistavan siihen malliin.

...olla humalassa jos *filosofoi*...
        ...et näytä tuntevan näköjään ihmis-psyykkeä. :)

• sanojen valtaa
        aye-serene kirjoitti:

...olla humalassa jos *filosofoi*...
        ...et näytä tuntevan näköjään ihmis-psyykkeä. :)

No mut kieltämättä sun filosofointi oli vähän sekavasti kirjoitettua, ei niin kovin hyvää kielioppia, siksi kai viskiepäilyt jollain:) Mutta ei se mitään - pääasia että kommunikoi, varsinkin kun on asiallista tekstiä ja jotain järkeviä ajatuksia taustalla!

• aye-serene
        sanojen valtaa kirjoitti:

No mut kieltämättä sun filosofointi oli vähän sekavasti kirjoitettua, ei niin kovin hyvää kielioppia, siksi kai viskiepäilyt jollain:) Mutta ei se mitään - pääasia että kommunikoi, varsinkin kun on asiallista tekstiä ja jotain järkeviä ajatuksia taustalla!

...kieliopillisesti kovin hyvää suomea kirjoittaa...kun en kunnolla osaa kirjoittaa suomen kieltä...suomen kielioppi on vaikeaa...en tule varmaan koskaan oppimaan kirjoittamaan kunnolla...
        Jotkut sanoo että kirjoitan hyvin...nauravat minulle...ja sitten kieltä itse osaavat huomaavat että teen pikku virheitä...
        No pää asia että uskallan kirjoittaa. ;))

/aye

• Outob

Kuolemantuomio on miten tahansa tehtynä väärin. On kuitenkin selvä ero vaikkapa kivityksen ja sähkötuoliteloituksen välillä. Jo se, että tilanteesta tehdään julkinen tapahtuma on länsimaalaiselle (nykyisin) käsittämätöntä.

Ei voi välttää sitä ajatusta, että ihmiset jotka tuota harrastavat ovat jääneet kehityksestä jälkeen.
        Kysehän on kostamisesta eikä rankaisemisesta.

• glatiator

...nimeltään La'l kivi houkuttelee ihmisiä!Miksi?:)

• sanojen valtaa

No jos et ole suomalainen niin sitten kirjoitat hyvin!!

• avaruudesta?
        sanojen valtaa kirjoitti:

No jos et ole suomalainen niin sitten kirjoitat hyvin!!

On erinomaista,että joku uskaltaa esittää omat näkemyksensä ja seisoa niiden takana.
        ...löydämmekö koskaan yhteisymmärrystä,mutta se ei ole kovin tärkeää.Siis,ulkomaalainen:)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7853
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3607
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2605
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2468
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe