Nosto-ovem nolla johto

Anonyymi-ap

Nosto-oven asennusohjeessa on teksti:
"Port 4 only used at 400V with N". Port 4 on sähkönsyöttökaapelin Nolla-johdolle tarkoitettu. Ovi saa sähkönsä normaalista 3~pistorasiasta. Kytkentäänkö nolla tähän 4-liittimeen vai ei?

14

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

Miten selviät muista johdoista
      Ja muista mitatta suija maadoituksennjatkuvuus lopuksi

Asiantuntija amideku

• Anonyymi

Nolla kytketään maahan ja 400 V porttiin ja sitten pyydetään anoppi testaamaan systeemi.

• Anonyymi

Kyselyikäisillä näitä ongelmia riittää...

• Anonyymi

Oeruskytjentää jopa amais pojalle äälp tee itse mitään jis jousutnkyselemään täältä

Asiantuntija sähkö ja elektroniikka sisustus työkalut urheilu vaatteita kenkiä
        Treeni

• Anonyymi

Ennen kun kytketään mitään N-Port 4:lle, tulee selvittää muutkin pääilmasuunnat E, S, W jotta tiedetään missä ollaan ja ollaanko kartalla.

• Anonyymi

Jos Toyotan ajo-ohjeissa lukee, että vaihdekeppiä käytetään siten, että vaihteiden vaihdon välissä on vaihdekeppi käytettävä aina N-asennossa, niin tarvitseeko sitä käyttää? Voiko runnoa vain suoraan ykköseltä kakkoseen käymättä nollan kautta?

• Anonyymi

Täh? Mitäs vittua tuossa lauseessa jonka tuohon lainasit, lukee? Eikö se vastaus siinä aika selkeästi lue? Ja mitä sinä sillä tiedolla edes teet. Kyllä se asentaja jolla on luvat asentaa tuon ymmärtää juuri tuosta asennusohjeesta miten se kytketään.

• Anonyymi

Kyllä luvilla ei ole mitään taetta eikä ymmärretä mitään. Asiakas ja timpuri saa neuvoa minkälainen paperi pitää saada rakennusvalvonnan lopputarkastukseen.

• Anonyymi

Palsta ei pysy kauaa aktivoituneena jos vain asentaja ymmärtää...

• Anonyymi

Sekin on huonompi paha kuin että homot ja somalitkin alkaisi ymmärtämään

• Anonyymi

Tarvitaan näemmä sähkömiestä ja kytkentäkuvaa.
      Semmoinenki kone voi olla, että ei tarvitse verkon nollaa (N) vaan ohjaus ja muut tarpeet syntyy vaikka
      tähtipisteestä.

• Anonyymi

Näkemättä ohjeita tarkemmin, niin N kytketään. Nosto-ovis myös PE-kytketään. Moottorin, asennuskotelon yms rungossa esim ruuvi sitä varten tjms.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      955
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42