Hei,
Olen menossa Eiraan Sakari Suomiselle leikkaukseen ja kyselisinkin onko kellään kokemuksia operaatiosta/kirurgista/sairaalasta? :)
Silmien smile laserleikkaus
6
973
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin aiemmin leikkauksessa hänellä ja kaikki hyvin!
- Anonyymi
Voitko vielä kerroa missä ja oliko mikä leikkaus ja tällä hetkellä kaikki OK??
- Anonyymi
Pienenä sivuhuomautuksena vaan. että laserilla muutetaan siis silmän pintakerrosta. Sitä voisi verrata piilolinssiin. Varsinainen silmän muoto ei leikkauksessa korjaannu jolloin riski verkkokalvoirtaumaan tai silmänpaine tautiin ei poistu. Laser leikkaus on enemmänkin oireen hoitoa ei varsinaisen sairauden.
- Anonyymi
Olen menossa korjauttamaan näköä jotta ei tarvitsisi laseja enää. Mutta meinaatko siis että riskinä tuo irtauma tai silmaänpainetauti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen menossa korjauttamaan näköä jotta ei tarvitsisi laseja enää. Mutta meinaatko siis että riskinä tuo irtauma tai silmaänpainetauti?
Siis laaseri ei aiheuta irtaumaa tai silmänpainetta, vaan se silmän väärä muoto. Valitettavasti siinä tilanteessa kun lasit pitää ottaa käyttöön, silmä on jo pilalla. ja mitä pahemmaksi virhe menee, sitä suurempi riski. Laser ei siis paranna virhettä itse silmässä, vaan toimii optisena korjauksena, aivan kuten silmälasit tai piilolinssi. En tiedä sitten poistaako laseri päänsärky ongelmaa. Itselläni päänsärky liittyy juuri silmälasien käyttöön, mutta piilolinsseillä ei ole. Ilmeisesti kun korjaus tehdään vasta silmän pinnalla, niin tapahtuu vähemmän häiritseviä heijastuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869