Nimittäin himo. Ei se vaatisi kuin yhden ainoan vastinkappaleeni niin se riittäisi. Onko teitä muitakin joiden tajuntaan voi yhtäkkiä ilmestyä pakonomaisia p*rnografisia ajatuksia missä olette itse osallisena? Kevään syy, ei minun. En ole enää teinipoika eli teiniydestä tässä tapauksessa ole kyse. Rakkaus on sitä että antaa toisen tuhota sinut "sillä tavalla" ja että se toinen antaa sinun tuhota hänet. Sen "tuhoamisen" pitää silti olla molempien tahdon mukaista. Täysillä päätyyn asti, sillä se on suora todiste kiinnostuksesta toiseen ihmiseen. Tulos tai ulos. Kuulostaa brutaalilta mutta se on silti totuus.
Tää on rakkautta
4
517
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi käytät tuollaista "väkivaltaa" puhuessasi rakkaudesta?
Ei rakkaus ole mitään toisen ihmisen tuhoamista. Tai sitten se ei ole rakkautta.
Tai sitten tää on niitä miehet on marsista ja naiset Venuksesta juttuja enkä siten ymmärtänyt yhtään mistä toinen puhuu :D- Anonyymi
On se "tuhoamista" jos sattuu olemaan maniassa (ja puutostilassa) 😗. On onnenpäiväsi! Onnea! Eli tuo Mars ja Venus toi mieleeni tämän biisin. Mielestäni sopii jotenkin keväisiin iltoihin, en osaa selittää sitä. Kuuntele vain se. https://www.youtube.com/watch?v=0HRNn5H10-0. Kaupallista musiikkia, mutta silti toimii. Romanialainen soundi toimii aina tanssibiiseihin ❤️🔥. - AP:si 😘.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17847852V
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei ole. Erehdyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 34506
- 25495
- 43492
- 46486