Sä säpsähdit taas

Anonyymi-ap

Klyl sä mies jotain tunnet mua kohtaan, mä näen sen siitä, miten sä säpsähdät, kun sä näet mut. Tai voi se toki myös olla, et sä olet tajunnut vaan mun tunteet ja se saa sut vaivautuneeksi.

Mulla on sua ikävä, mutta näen sun silmät, jos suljen omani.

19

883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi harmi, kun sulla on ikävä mua. Mutta kaikki menee vielä kuten pitääkin. Haluaisin olla luonasi, jos sinä haluaisit sitä.

    • Anonyymi

      Minäkin näin erään tänään. ;)

      • Anonyymi

        Säpsähditkö? Tai säpsähtikö hän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säpsähditkö? Tai säpsähtikö hän?

        Minäkin näin koiran ulkoiluttajan tänään.2 koiraa taisi olla mukana,ja vielä omassa ......Aamulla aikaisin,ja pelästyin kyllä kunnolla.En tiedä mistä tuli,tosi äänettömästi :) Ajatuksissa ollessa vielä ja pelästyin kyllä.En tunnistanut,näin vaan selän..vauhdilla meni =) Olitkohan n.... en oo varma.Älä vähättele itseäs millään tavalla, jos tää kuulosti tutulta.Nätti oot,oon nähnyt kuvia eräässä paikassa..kaveri tietää.. =) Siis jos n....


      • Anonyymi

        Niin minäkin. Ajatus heti karkasi:)


    • Anonyymi

      Jaaha ja kukaha hurmuri runkari o kysees

    • Anonyymi

      Joo, niin on käynyt pari kertaa! ☺️

      Mä en voi olla ajattelematta sua, ja turhauttaa, kun ei me ei melkein koskaan nähdä, ja sitten kun sä yhtäkkiä tupsahdatkin paikalle, mulla menee aivot sekaisin, kun mä yritän samaan aikaan näyttää sen, miten kiva on nähdä, mutta kuitenkin koetan piilottaa ihastumiseni.

      Ja mä pitkitän aina sitä hetkeä kun mä saan nähdä sut niin pitkään kuin mahdollista, ja pelkään että mä vain tuhlaan sun aikaa ja saan sut kyllästymään!

      Tekisi mieli lähettää sulle joku viesti, että saisi olla edes jonkinlaisessa yhteydessä, mutta sitten mä paljastaisin, että mä ajattelen sua ja mä pelkään, että sitten ei ainakaan ikinä nähtäisi.

      • Anonyymi

        Senku laitat, yllätys housut jalassa😆😆


      • Anonyymi

        Tuo pitkittäminen ei taida oikein osua. Aika harvoin meidän tilanteessa pystyy vaikuttamaan siihen, kun nähdään.

        Mä en usko, että hän lähettää viestiä, samasta syystä kuin mäkään en voi sitä lähettää. Me ylitEttäisiin siinä tietty raja ja jos toista on tulkinnut väärin, se tietää loppua ja ikuista kirousta. No ei ehkä ihan, mutta sinnepäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pitkittäminen ei taida oikein osua. Aika harvoin meidän tilanteessa pystyy vaikuttamaan siihen, kun nähdään.

        Mä en usko, että hän lähettää viestiä, samasta syystä kuin mäkään en voi sitä lähettää. Me ylitEttäisiin siinä tietty raja ja jos toista on tulkinnut väärin, se tietää loppua ja ikuista kirousta. No ei ehkä ihan, mutta sinnepäin.

        No joo, pitkittäminen antaa väärän kuvan, kun kyse on vain käytäväkeskustelusta.

        Ja sun kanssa on oikeasti tosi helppo jutella, mutta parilla viimenäkemällä oman hankaluutensa on tuonut vielä se, että siinä on aina joku muu vahtaamassa vieressä, ja mulle tulee sellainen olo, että mun rakastuminen paistaa läpi!

        Joo, kyllä se viestin lähettämisen raja on aika iso vielä tässä vaiheessa ylitettäväksi. Ja tuota kirousta mä kanssa pelkään!!!😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, pitkittäminen antaa väärän kuvan, kun kyse on vain käytäväkeskustelusta.

        Ja sun kanssa on oikeasti tosi helppo jutella, mutta parilla viimenäkemällä oman hankaluutensa on tuonut vielä se, että siinä on aina joku muu vahtaamassa vieressä, ja mulle tulee sellainen olo, että mun rakastuminen paistaa läpi!

        Joo, kyllä se viestin lähettämisen raja on aika iso vielä tässä vaiheessa ylitettäväksi. Ja tuota kirousta mä kanssa pelkään!!!😂

        Nii eli kummalakaan ei ole mitää halua tai mielenkiintoa toista kohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, pitkittäminen antaa väärän kuvan, kun kyse on vain käytäväkeskustelusta.

        Ja sun kanssa on oikeasti tosi helppo jutella, mutta parilla viimenäkemällä oman hankaluutensa on tuonut vielä se, että siinä on aina joku muu vahtaamassa vieressä, ja mulle tulee sellainen olo, että mun rakastuminen paistaa läpi!

        Joo, kyllä se viestin lähettämisen raja on aika iso vielä tässä vaiheessa ylitettäväksi. Ja tuota kirousta mä kanssa pelkään!!!😂

        En mä tiedä, onko hänen helppo jutella mun kanssa. Välillä ehkä, jos olemme kahden. Välillä hän on kuin minua ei olisikaan. Yritän peilata häntä ja toimia kuten hän kulloinkin toimii. Toki hänen käytöksensä voi johtua niistä muista ihmisistä, se on täysin ymmärrettävää.

        Aika moni asia sun viesteissä sopii meihin, saa mun sydämen läpättämään ja miettimään, olisitko hän. Mut realistina ajattelen, että se todennäköisyys siihen, että olisit, ei ole kovin suuri. Olemme ehkä hyvin samanlaisessa tilanteessa. Toivottavasti te saatte onnellisen lopun, ettekä sitä ikuista kirousta. 😅


      • Anonyymi

        Siis muako nyt tarkoitat joka istu penkillä ja savutteli? Ootko se, joka oli polulla maaliskuussa kun kävelin ohi?Olit ihan tien lähellä? Ja sulla oli lasit? Jos,niin muistan kyllä sut ja tiedän nimenkin. Mä en vaan ymmärrä mitä näet mussa? Mut kiva kuulla jos pidät. :)En voi nyt paljon tänne kirjoittaa, koska en oo taas henkilöstä yhtään varma. Mutta,ajatukset ja mietteet on pelkästään positiivisia ja hyviä.Saat itse tulkita ne. Olisit vaan lähestynyt, jos siltä tuntuu..En mä ketään pakene, jos tutustua haluaa,se on väärä kuva musta nyt. Enkä mä ole arka, tai pelokas. noi on vääriä olettamuksia.:) Jos haluut tutustua niin tule,mielelläni tutustun suhun. :)


    • Anonyymi

      Jölli nytkähti housussa niin siinä koko mies heilahtaa samalla.

    • Anonyymi

      Se on ihan totta jos olet hän, joka tulee yllättäen vastaan.

    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa yhteyttä, huomenna se voi olla jo myöhäistä. Et kuitenkaa häviä mitään.

    • Anonyymi

      Mä oon miettinyt mies sua koko viikonlopun. Siihen tarvittiin se pieni hetki, kun nähtiin. Mä tykkään susta ihan valtavasti. Sun katseen lämmöstä, äänen pehmeydestä ja hymystä. Mulle tulee susta tunne, että sä näet mut sellaisena kuin oon ja mä oon kaivannut sitä. Nyt mä kaipaan kyllä sua. Laitan tän tänne, jotta tää ei hukkuisi.

      Aloittaja nainen.

      • Anonyymi

        No et sitte vaivaantunu laittamaa sitte ketä oot miettiny etkä sitä et missäpäin ?


    • Anonyymi

      Hukkuu kuitenkii, mut niihän kaikki.. m/lappeen.r

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe