Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Pilluni kaipaa

..nuolentaa kauan! Saan orgasmeja siitä kokoajan. Monessa julkaisussa lukee miten moni mies halajaa päästä nuolemaan mutta mistä ihmeestä ne miehet löytää?
Pillu on märkä kokoajan ja valmiina vielä useammin. Haaveilen että kaksi miestä hoitelis...toinen hoitaa D kokoiset tissit ja toinen nuolee oikein hellästi..mmmm...
Olen 46v nainen, pyöreähkö, mies saa olla vanhempi.
Ja, asialliset kommentit vaan!
393945
2Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 39

Vanhimmat

Itä-suomi!

Äänestä
  • Olen leikannut munani irti. Vain kassit on jäljellä, jos kiinnostaa ota yhteyttä

Äänestä

• Anonyymi00070 kirjoitti:

Olen leikannut munani irti. Vain kassit on jäljellä, jos kiinnostaa ota yhteyttä

En tee munalla yhtään mitään! Lue aloitus

Äänestä

Huijausta. Et ole nainen vaan Heinolan setä 46 v.

1Äänestä
  • Tunnet ja tiedät vielä ittes. Ei kyl heti uskois.

Äänestä

Ihan vesi tulee kielelle kun ajattelee sinua. Onko posliini.

Äänestä
  • Kyllä on posliini

1Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllä on posliini

Ois kyllä makeaa herkkua. Mistäpäin olet.

Äänestä

Mispäin herkku on?

Äänestä
  • Itä-suomi, Pohjois-Karjala

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Itä-suomi, Pohjois-Karjala

Oon jns mielellään nuolisin 8) miten suhun saa yhteyttä?

Äänestä

Olisi upea päästä nuolemaan sitä. Nuolennan yhteydessä antaisin huomiota samalla myös säärille ja jaloillesi. Jossain kohtaa voisin liu uttaa kaluani rintojesi välissä.
Voisit ottaa suihin 69 päälläni ja samalla nuolisin pilluasi.
Kyllä meitä täällä on.

Äänestä

Tulen panemaan sinua perseeseen. Pilluun saat tunkea dildon, minen siihen koske saatana.

Äänestä
  • Tunge se sun pikkunakki silppuriin, sillä mitään tee😂

Äänestä

• Tuskin osaat edes kusta😂
    Kiukkuinen pienimies🤣

Äänestä

H­ei! Ku­­ts­um­me sinu­­­t käym­­­ään u­­ude­­­ssa cha­­­tis­­sa! Mei­tä on yl­­­i mil­­­joona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/F9o3P2

Äänestä

Kik samusirkka

Äänestä

Kik Samusirkka

Äänestä

TULE JNS TORI VANHAN PANKKITALON KULMILLE.

Äänestä

Täällä vanhempi mies vesi kielellä, että pääsis sua nuolee pitkään, öön läheltä joensuuta

Äänestä

Tukuses olis kielet jo hottina, Aurajoen rannalla?😍

Äänestä

En lopeta vaikka saat, nesteet roiskuu, en lopeta nuolentaa Kik Halataan

Äänestä

No, täällä oli yks ukko

Äänestä

Tynkkynen tulee nuolee kun Purran nuolemiselta joutaa

Äänestä

Minä tulen mielelläni

Äänestä

Kyllä nuolen niin paljon kun haluat aivan ihanaa kun pimppi oikein valuu kiimasta

Äänestä

Tänne vaan niin annan kunnon kyytiä sinulle

Äänestä

Aaaaaaaaaaaa mun muna algo jumputtamaaan aaaaaaaa

Äänestä

Ukoilta rahat pois

Äänestä

Laita nyt edes kuvia itsestäsi. Ota yhteyttä as suomen kautta epeli62

Äänestä

Olen joskus nuollut tuntikausia pillua, kyllä ovat tykänneet.

Äänestä

Nuolen, vaikka vaimoni kanssa yhdessä sinua.

Äänestä

U­­us­i s­­eksi­tea­­­tteri ava­­­utu­­­u Su­ome­en! Ku­­­tsu­­mme kai­kk­i­­. Ilmo­­it­tau­tum­­ine­n ry­hmä­­ämm­­­e tääl­­lä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/J3p0V1

Äänestä

Itä-Suomi ja Etelä-Savo saa kans tulla nuolee ap:n kuvailemalla tavalla…

Äänestä

Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

..nuolentaa kauan! Saan orgasmeja siitä kokoajan. Monessa julkaisussa lukee miten moni mies halajaa päästä nuolemaan mutta mistä ihmeestä ne miehet löytää?
Pillu on märkä kokoajan ja valmiina vielä useammin. Haaveilen että kaksi miestä hoitelis...toinen hoitaa D kokoiset tissit ja toinen nuolee oikein hellästi..mmmm...
Olen 46v nainen, pyöreähkö, mies saa olla vanhempi.
Ja, asialliset kommentit vaan!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu