Galluppia pukkaa

Anonyymi-ap

Miten on arvon palstalaiset.

Kun suhteesta on kulunut vuosia ja sanotaanko, että tyypillisesti siihen on kuulunut paljon hyvää, mutta myös huonoja asioita. Ero on johtunut niistä huonoista asioista eli ette ole muuttuneet kämppiksiksi tms. Tunteita on ollut, hyvässä ja pahassa.

- haikailetteko sitä eksää, jonka kanssa koitte suuria tunteita, ilman toimenpiteitä

- voisitteko kuvitella palaavanne suhteeseen sen ihmisen kanssa ja olette valmiit tekemään asialle jotakin

- toivotte jonkinlaisia välejä esim. kaveruutta

- ei kiinnosta, toivotte kyllä kaikkea hyvää, mutta ette välitä olla tekemisissä

-ette toivo mitään hyvää, ettekä tosiaan halua olla tekemisissä

Ap. on toiseksi viimeisen vaihtoehdon vankkumaton kannattaja.

12

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo en

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­­y­m­­f­­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17848549o

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Voiko rakkaus noin loppua?

      • Anonyymi

        Voisin kysyä samaa vihasta.


    • Anonyymi

      Mä en pikeastaan ole kokenut tuollaista aloituksessa kuvattua koskaan. Olen eronnut joko ihan selkeästi pahojen asioiden takia tai sitten olosuhteiden pakosta.

      Ensimmäisen tyypin eroissa en todellakaan toista kaipaa. Ne ikävät asiat ovat niin isoja, että ei niitä aika mihinkään muuta. Toinen on osoittanut olevansa niin totaalisesti eri ihminen, kuin joka luulin hänen olevan, että ei ole mitään mitä kaivata. En mä kuitenkaan kanna kaunaa, en vaan halua olla tekemisisssä, Moikataan jos tavataan ja se riittää. En voi edes sanoa toivovani hyvää, kun en mieti heitä lainkaan. En siis toivo pahaakaan.

      Jälkimmäisessä tapauksessa voi joskus ollakin ikävä niitä helppoja aikoja. Voin myös ihan hyvin olla tekemisissä ja olenkin. Vaan ei minulle tuota mitään ongelmaa pitää mennyt ja nykyinen erillään toisistaan. Sitäpaitsi ne käytännön syyt ja olosuhteet ovat edelleen olemassa, eli ei tuo ole mihinkään muuttunut.

    • Anonyymi

      Etköhän itsekin tiedä vastauksen turhaan kyselet.
      Tunne ja järki ovat eri asioita.
      Ei kuulu sinulle muiden suhteet. Mikä kysymyksesi motiivi on, näyttää heikkouden olevan pois sinusta.
      Montakohan vaikeaa suhdetta mahtaa olla alla, kun kaikki suhteet voit niputtaa saman alle....

      • Anonyymi

        Kuka kusi sun muroihin tänä aamuna?


    • Anonyymi

      Miksi palata kurjiin oloihin? Mihin parempaan lopputulemaan se vie?

      Musta on turhaa palata toistaan samat uudestaan ja uudestaan.

      Eri lopputulemaan pitäs oivaltaa asioita ja haluta tietoisesti muuttaa niitä, mutta erohan tulee koska toinen tai kumpainenkin ei halua oivaltaa ja muuttaa.
      Siitä seuraa konflikti ja iso ristiriita josta ei päästä yhteisymmärrykseen. Siksi ero.

      Biisin sanoin tehostaen tätä

      https://youtu.be/1qJVLN4J1OA

      T: Karoliina

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu Karoliina. Joskus on hyvä ymmärtää ja hyväksyä, että on kulkenut väärään suuntaan. Silloin on aika vaihtaa suuntaa ja pitää kurssi vakaana.


    • Anonyymi

      Tosi tyhmä galluppi. Exät on exiä ja piste. Jos ei ekalla kertaa onnistunut niin ei onnistu toisellakaan.

      • Anonyymi

        Ei lisättävää. Tismalleen 😃.

        Ap.


    • Anonyymi

      Jokainen tekee nämä valinnat itse, riippuen henkilöistä ja sehän ei muille kuulu ellei varatut kyseessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe