Miten on arvon palstalaiset.
Kun suhteesta on kulunut vuosia ja sanotaanko, että tyypillisesti siihen on kuulunut paljon hyvää, mutta myös huonoja asioita. Ero on johtunut niistä huonoista asioista eli ette ole muuttuneet kämppiksiksi tms. Tunteita on ollut, hyvässä ja pahassa.
- haikailetteko sitä eksää, jonka kanssa koitte suuria tunteita, ilman toimenpiteitä
- voisitteko kuvitella palaavanne suhteeseen sen ihmisen kanssa ja olette valmiit tekemään asialle jotakin
- toivotte jonkinlaisia välejä esim. kaveruutta
- ei kiinnosta, toivotte kyllä kaikkea hyvää, mutta ette välitä olla tekemisissä
-ette toivo mitään hyvää, ettekä tosiaan halua olla tekemisissä
Ap. on toiseksi viimeisen vaihtoehdon vankkumaton kannattaja.
Galluppia pukkaa
11
213
Vastaukset
- Anonyymi
Joo en
- Anonyymi
Voiko rakkaus noin loppua?
- Anonyymi
Voisin kysyä samaa vihasta.
- Anonyymi
Mä en pikeastaan ole kokenut tuollaista aloituksessa kuvattua koskaan. Olen eronnut joko ihan selkeästi pahojen asioiden takia tai sitten olosuhteiden pakosta.
Ensimmäisen tyypin eroissa en todellakaan toista kaipaa. Ne ikävät asiat ovat niin isoja, että ei niitä aika mihinkään muuta. Toinen on osoittanut olevansa niin totaalisesti eri ihminen, kuin joka luulin hänen olevan, että ei ole mitään mitä kaivata. En mä kuitenkaan kanna kaunaa, en vaan halua olla tekemisisssä, Moikataan jos tavataan ja se riittää. En voi edes sanoa toivovani hyvää, kun en mieti heitä lainkaan. En siis toivo pahaakaan.
Jälkimmäisessä tapauksessa voi joskus ollakin ikävä niitä helppoja aikoja. Voin myös ihan hyvin olla tekemisissä ja olenkin. Vaan ei minulle tuota mitään ongelmaa pitää mennyt ja nykyinen erillään toisistaan. Sitäpaitsi ne käytännön syyt ja olosuhteet ovat edelleen olemassa, eli ei tuo ole mihinkään muuttunut. - Anonyymi
Etköhän itsekin tiedä vastauksen turhaan kyselet.
Tunne ja järki ovat eri asioita.
Ei kuulu sinulle muiden suhteet. Mikä kysymyksesi motiivi on, näyttää heikkouden olevan pois sinusta.
Montakohan vaikeaa suhdetta mahtaa olla alla, kun kaikki suhteet voit niputtaa saman alle....- Anonyymi
Kuka kusi sun muroihin tänä aamuna?
- Anonyymi
Miksi palata kurjiin oloihin? Mihin parempaan lopputulemaan se vie?
Musta on turhaa palata toistaan samat uudestaan ja uudestaan.
Eri lopputulemaan pitäs oivaltaa asioita ja haluta tietoisesti muuttaa niitä, mutta erohan tulee koska toinen tai kumpainenkin ei halua oivaltaa ja muuttaa.
Siitä seuraa konflikti ja iso ristiriita josta ei päästä yhteisymmärrykseen. Siksi ero.
Biisin sanoin tehostaen tätä
https://youtu.be/1qJVLN4J1OA
T: Karoliina- Anonyymi
Hyvin sanottu Karoliina. Joskus on hyvä ymmärtää ja hyväksyä, että on kulkenut väärään suuntaan. Silloin on aika vaihtaa suuntaa ja pitää kurssi vakaana.
- Anonyymi
Tosi tyhmä galluppi. Exät on exiä ja piste. Jos ei ekalla kertaa onnistunut niin ei onnistu toisellakaan.
- Anonyymi
Ei lisättävää. Tismalleen 😃.
Ap.
- Anonyymi
Jokainen tekee nämä valinnat itse, riippuen henkilöistä ja sehän ei muille kuulu ellei varatut kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koronapiikki?
Näyttelijä, muusikko ja ohjaaja Jaakko Loukkola on kuollut. Hän menehtyi yllättäen maanantaina 5.6.2023.2405342Venäjä räjäytti Nova Kakhovkan padon
Osa Nova Kakhovkan padosta on tuhoutunut. Ukrainan mukaan Venäjän joukot räjäyttivät padon. "– Venäjän armeija on tehny4082531Jotain hampaankolossa vieläkin?
Joku hiertää, niinkö? Kaikkien näiden vuosien ja viestien jälkeen. Jännä juttu.2971406Tässä ajassa sähköauto tulee bensa-autoa päästöttömäksi
Traficom on julkistanut uuden laskurin, jolla voi vertailla autoilun päästöjä ja kustannuksia eri käyttövoimilla. Päästö1731381Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin
Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis110873Ehkä tosiaan niin
että "meidän" rakkaustarina tuli tiensä päähän. Olipa vaan kiihkeä kokemus. Harmi kun et ehkä tiennyt tästä suhteesta yh61808Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?
Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.46715vastuuton kolmikko.
Tarkastuslautakunta totesi yksimielisesti että puuhailu on ollut vastuutonta. Mummo voisi lopulta tehdä ainoan oikean ra7696Mitä teitte tänään?
Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte124694Oulaisten musiikkiviikot
No nyt on esiintyjät musiikkiviikolla! Eipähän tarvi ostaa lippuja tuonne. Alkoi musiikkiviikkojen alasajo! Karmeeta....12663