Ei ole ikävä sua enää

Anonyymi-ap

Olen nyt mennyt eteenpäin kun et saanut sanaa suustas Miesten mies

79

1629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se miesten mies sai montakin sanaa suustaan, sä et vain kuullut niitä. Oletus jälleen kerran eteenpäin menneestä myös. Siinähän oot oletuksinesi taas 👌😁 ei tuo muita näytä haittaavan kuin sua. Oisit kuunnellut.

    • Anonyymi

      Mitäs et ollut kuuntelemassa 👋

      • Anonyymi

        Niin, mitäs et ollut. Se meni jo.


    • Niinhän tuo meni...

    • Anonyymi

      Mikään yltiösosiaalinen ihminen en oo ja jos paikka ei mielestäni oo oikein hyvä sosialisointia ja tutustumista varten, niin en paljoa puhukkaan.

      Näitä on esim. julkiset paikat, kun en tykkää että tuntemattomat pääsevät välttämättä kuulemaan mitä puhun, tai mitä sellaisessa paikassa puhun on aivan turhanpäivästä small-talk puhetta millä oo mitään virkaa millään mittakaavalla kuin tuottaa turhaa puhetta.

      • Anonyymi

        Räkälässä istut iltaiisin töiden jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räkälässä istut iltaiisin töiden jälkeen.

        Alkoholia en nauti juuri ollenkaan nykyään enää. Räkälöissä käynyt 2 käden sormilla laskettavat kerrat koko aikuisen elämäni aikana, eli vähemmän kuin kerran vuodessa siitä lähtien kun 18v täyttänyt.


    • Anonyymi

      Haltuun tilanne haltuun ☺️☺️☺️

    • Anonyymi

      Ekkö nää uskalla tulla kyytiin?
      Tilanne haltuun yhyyy

      • Anonyymi

        Tuu hakee, niin lähtee kyytiin.


    • Anonyymi

      Sunko ei edelleenkään tarvitse laittaa tikkuakaan ristiin koko asian suhteen? Muiden syyksi osaat kyllä kaiken laittaa.

      • Anonyymi

        No ei tarvitse ei 😵‍💫 kyllä se on miehen tehtävä. Itse olen prinsessa🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tarvitse ei 😵‍💫 kyllä se on miehen tehtävä. Itse olen prinsessa🥰

        Kuninkaalliset taitaa olla aika vahvasti sukurutsahtaneita kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuninkaalliset taitaa olla aika vahvasti sukurutsahtaneita kyllä.

        Nyt tuli kyllä miehen yksinpuheluun oikein kunnon lohkaisu nyt voi hykerellä tyytyväisenä loppuillan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tarvitse ei 😵‍💫 kyllä se on miehen tehtävä. Itse olen prinsessa🥰

        Just tuon takia en arvosta sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tuon takia en arvosta sinua.

        Ei arvosta kukaan muukaan gubbea joka leikkii prinsessaa netissä ihan kaikkea muuta kyllä se selkenee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei arvosta kukaan muukaan gubbea joka leikkii prinsessaa netissä ihan kaikkea muuta kyllä se selkenee

        Näin on, pikkuhiljaa aivan kaikille, että kalkkiviivoilla ollaan- *raivohalit*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuninkaalliset taitaa olla aika vahvasti sukurutsahtaneita kyllä.

        Syytön mä siihen olen, jos näin on.


    • Anonyymi

      Tyko Brahe kääntyisi ehkä nyt haudassaan.

      Kuninkaan kruunajaiskulkueen jälkimmäiset joutuivat kävelemään jo lätäköissä. No ei ihme.
      4-5 tuntia rampata edestakaisin. Aamulla tuli monella juotua vettä ja sitäkin väkeväpää. Ja neljän tunnin jälkeen alkoi olla jo totisia naamoja.

      Tyko Brahesta on legenda, että hän ei kehdannut sanoa kuninkaan tapaamisessa, että pitäisi päästä välillä vessaan. No, sittenhän virtsarakko halkesi ja lopulta Tyko kuoli siihen.

      • Anonyymi

        Tyko Brahe umpihullu tuijottelija. Tuijotteli, jos tähti tippuis.


    • Anonyymi

      Mitä muuta haluaisit minun sanovan?

    • Anonyymi

      No jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Joskus ehkä vaikea toisen ymmärtää.

    • Anonyymi

      Sen huomaa säästä miten se sää makaa.

    • Anonyymi

      En vain pidä tyylistäsi. Aluks olin kiinnostunut mutta se loppu. Jotenkin ns. halpa hutsu olet.

      • Anonyymi

        Ai niinku vaimoski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niinku vaimoski

        Ei ole minulta tämä vaimo tarina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niinku vaimoski

        Sulla se on pakkomielle tuosta vaimosta kun viljelet
        Sitä vähän jokaiseen aloitukseen.
        Oletko jäänyt rannalle ruikuttamaan kenties?


    • Anonyymi

      Mies ei vaan pitänyt susta. Oot ehkä typerys, tai kova jakamaan..

      • Anonyymi

        Mut niin on se mieskin kova. Jakamaan. Paljon naisia. Ei sit ilmeisesti rakasta mua enää eikä halua kun ei nää vaivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut niin on se mieskin kova. Jakamaan. Paljon naisia. Ei sit ilmeisesti rakasta mua enää eikä halua kun ei nää vaivaa

        No ei varmasti rakasta. Mistä edes olet saanut päähäsi että rakastaisi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut niin on se mieskin kova. Jakamaan. Paljon naisia. Ei sit ilmeisesti rakasta mua enää eikä halua kun ei nää vaivaa

        Kun olet kova jakamaan nii siihe sillä miehellä se vähäinenkin kiinnostus loppui...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut niin on se mieskin kova. Jakamaan. Paljon naisia. Ei sit ilmeisesti rakasta mua enää eikä halua kun ei nää vaivaa

        Ei. Mies jakoi miehille että naisille.
        Seksisuhteetkin ... ööööö 🥒🍆🍌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmasti rakasta. Mistä edes olet saanut päähäsi että rakastaisi??

        Kyllä sen tuntee, jos on tunteita. Suukko sen näytti aikoinaan, ja siitä tietää. Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmasti rakasta. Mistä edes olet saanut päähäsi että rakastaisi??

        Niin kai sitten😔 pakko se on vaan sitten unohtaa eihän tätä vaan jaksa enää


    • Anonyymi

      Minkä mä sille voin että miehet on musta kiinnostuneita

    • Anonyymi

      Noh. Osa toimii hitaasti

    • Anonyymi

      Oletpas vaativa...

    • Anonyymi

      Eihän nyt vaan oo K-naiselta M-miehelle aloitus!?
      M ❤️K , edelleenkin..

      • Anonyymi

        Voi ollakkin😁😻 mode vaan poistelee viestejä🥺


    • Anonyymi

      Älä puhu pskaa. Eteenpäin mennyt ei kirjoittele kuin sille hänelle täällä.

      • Anonyymi

        Ei niin mutta voi kirjoitella muuten vaan


    • Anonyymi

      Oi oi, olipa ilkeästi sanottu. Ehkä sinun olisi pitänyt selvittää asiat kahden kesken. Jos olet päätöksesi tehnyt puhumatta hänelle mitään, hän varmasti kunnioittaa silti päätöstäsi. Voi hyvin!

    • Anonyymi

      En voi mitään sille että en ole sinusta kiinnostunut...

      t. Mies

      • Anonyymi

        Ei ollut minulta aloitus, mutta on ymmärretty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut minulta aloitus, mutta on ymmärretty.

        Ihan kiva.
        t. Mies


    • Anonyymi

      Mulla on nyt ihana uusi elämä. Olen vapaa.

      T: N

      • Anonyymi

        Eikä tämä ole aloittajan😁 en oo mikää ninni


    • Anonyymi

      Mmies on sydämensä menettänyt ja se on jäänyt kiinni yhäkin ihmiseen :/ se vain on.

      • Anonyymi

        Mihin kirjaimeen se jäi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin kirjaimeen se jäi?

        Sama kirjain, mikä ollut aina. Koko ajan. Sitä odottanut. Ja odottanut. Ihmistä, ei kirjainta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kirjain, mikä ollut aina. Koko ajan. Sitä odottanut. Ja odottanut. Ihmistä, ei kirjainta.

        Jatkan: sillähän ei enää ole väliä, mikä kirjain .. aloituksessa ylhäällä lukee, ettei hänellä ole enää ikävä, joten .. :/


    • Anonyymi

      kyllä sinunkin esitykset aika saamattomia on ollu,naisten nainen,

      • Anonyymi

        Tarkoitatko mmiestä, että sen esitykset?


      • Anonyymi

        En ole aloittaja, mutta myönnän, että vituiksi on mennyt. Kaikin tavoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja, mutta myönnän, että vituiksi on mennyt. Kaikin tavoin.

        Mies ei voinut tilanteille enempää, ei yhtään enempää. Ei voi ryömiä monta sataa kilsaa, ei kävellä, ei juosta, ei junallakaan, ei millään tai saada mitenkään yhteyttä. Siinä on se, miksi mies ei voinut pystyä enempään, vaikka olisi kuinka halunnut ja yrittikin, teki töitä asioiden eteen, ei silti onnistunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ei voinut tilanteille enempää, ei yhtään enempää. Ei voi ryömiä monta sataa kilsaa, ei kävellä, ei juosta, ei junallakaan, ei millään tai saada mitenkään yhteyttä. Siinä on se, miksi mies ei voinut pystyä enempään, vaikka olisi kuinka halunnut ja yrittikin, teki töitä asioiden eteen, ei silti onnistunut.

        Eipä tainnut mennä noin tässä tapauksessa. Olisi voinut tehdä paljon enemmän, jos olisi halunnut. Mutta siitä ei ollut nyt kyse. Antaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tainnut mennä noin tässä tapauksessa. Olisi voinut tehdä paljon enemmän, jos olisi halunnut. Mutta siitä ei ollut nyt kyse. Antaa olla.

        Ethän sinä ole ollut näkemässä, mitä mies teki. Et todellakaan. Et kuulemassa, et missään. Hän teki ja nolasikin siinä itsensä. Ei täällä vaan irl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä ole ollut näkemässä, mitä mies teki. Et todellakaan. Et kuulemassa, et missään. Hän teki ja nolasikin siinä itsensä. Ei täällä vaan irl.

        No en. Tietääkseni ei kyllä nolannut itseään mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en. Tietääkseni ei kyllä nolannut itseään mitenkään.

        Kuule, kyllä vain nolasi täällä irl ja monta kertaa, kukaan palstalla ei niistä ole tietoinen eikä mies tule täällä niistä puhumaan yleisesti, ovat sen verran noloja tilanteita, ettei viitsi tulla enää enempää pilkattavaksi täällä. Ja kyllä, kyllä häpeää yhäkin niitä noloja tilanteita. Joutuu joka päivä vielä toistaiseksi kärsimään niistä, saa nähdä miten kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tainnut mennä noin tässä tapauksessa. Olisi voinut tehdä paljon enemmän, jos olisi halunnut. Mutta siitä ei ollut nyt kyse. Antaa olla.

        Anna sinä olla, mies ei. Se odottaa. Ja antaa vain odottaakin. Mitäpä se muille kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, kyllä vain nolasi täällä irl ja monta kertaa, kukaan palstalla ei niistä ole tietoinen eikä mies tule täällä niistä puhumaan yleisesti, ovat sen verran noloja tilanteita, ettei viitsi tulla enää enempää pilkattavaksi täällä. Ja kyllä, kyllä häpeää yhäkin niitä noloja tilanteita. Joutuu joka päivä vielä toistaiseksi kärsimään niistä, saa nähdä miten kauan.

        Jaa. Ego sai siis kolauksen? Ei se mistään tunteista kerro. Jos nainen ei tuota tiedä, oma on häpeäsi. Hän ei osaa hävetä tai katua sitä, mitä ei tiedä. Selvitä asiasi niinkuin mies, niin saattaa nainenkin alkaa ymmärtämään, mitä on tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko mmiestä, että sen esitykset?

        Siinä toinen harhoineen☺️! Kokoomus rupee leikkaamaan vähän lisää niin tätä porukkaa on
        Enemmänkin kaduilla ja netissä laahustamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Ego sai siis kolauksen? Ei se mistään tunteista kerro. Jos nainen ei tuota tiedä, oma on häpeäsi. Hän ei osaa hävetä tai katua sitä, mitä ei tiedä. Selvitä asiasi niinkuin mies, niin saattaa nainenkin alkaa ymmärtämään, mitä on tapahtunut.

        Ego ei saanut kolausta, mutta teki itsensä naurettavaksi useassa eri paikassa ja eri tavoin, mutta kuten kerroin jo aiemmin, niitä en tässä rupee kertomaan yhtään tämän enempää. Tuskin säkään mokiasi haluaisit esiteltävän just täällä tai muuallakaan yleisesti vai? Olkoon se mun häpeä, emmä siihen sua oo pyytämässäkään häpeemään kaveriksi höh. Eikä oo mitään tarvetta oikeesti tässä selvittää mitään. Miksi edes pitäisi? Haluaisitko tosiaan itsekin tuoda omia hölmöjä tekojasi tänne näin? Palstalle? Ei hemmetti oo totta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ego ei saanut kolausta, mutta teki itsensä naurettavaksi useassa eri paikassa ja eri tavoin, mutta kuten kerroin jo aiemmin, niitä en tässä rupee kertomaan yhtään tämän enempää. Tuskin säkään mokiasi haluaisit esiteltävän just täällä tai muuallakaan yleisesti vai? Olkoon se mun häpeä, emmä siihen sua oo pyytämässäkään häpeemään kaveriksi höh. Eikä oo mitään tarvetta oikeesti tässä selvittää mitään. Miksi edes pitäisi? Haluaisitko tosiaan itsekin tuoda omia hölmöjä tekojasi tänne näin? Palstalle? Ei hemmetti oo totta :)

        No mähän olen tuonut niitä esille. Mutta minkäs teet. Aina näistä oppii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä toinen harhoineen☺️! Kokoomus rupee leikkaamaan vähän lisää niin tätä porukkaa on
        Enemmänkin kaduilla ja netissä laahustamassa.

        Jaahas, se syyttely taas alkaa lisääntymään. Ei liene väärin kysyä jotain, vai onko aina tyylinäsi alkaa tehdä ihmisistä sairaita, jos se kysyy jotain? Anna olla, ei tartte vastata :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna sinä olla, mies ei. Se odottaa. Ja antaa vain odottaakin. Mitäpä se muille kuuluu.

        Odottaa ketä odottaa. Ei ainakaan minua. We on käynyt selväksi. Enkä ole siitä katkera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odottaa ketä odottaa. Ei ainakaan minua. We on käynyt selväksi. Enkä ole siitä katkera.

        En tiedä, kuka sinä oot siinä kirjoittamassa, mutta on odottanut elämänsä rakastaan luokseen tää mies. Ei sen vähempää. Enempää ei voikaan odottaa, sillä ei ole toista Häntä. Vain se yksi ja ainoa. Siinä sulle, ole hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, kuka sinä oot siinä kirjoittamassa, mutta on odottanut elämänsä rakastaan luokseen tää mies. Ei sen vähempää. Enempää ei voikaan odottaa, sillä ei ole toista Häntä. Vain se yksi ja ainoa. Siinä sulle, ole hyvä.

        H- nainen? Toivottavasti saat hänet luoksesi 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        H- nainen? Toivottavasti saat hänet luoksesi 😊

        No eipä ollut H.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ollut H.

        Ei kirjaimilla ole mitään väliä. Pääasia on, että elämäsi rakkauden tavoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kirjaimilla ole mitään väliä. Pääasia on, että elämäsi rakkauden tavoitat.

        Tavoitin. En tavoita enää.


    • Anonyymi

      Miesten miehet eivät tyhjää hölise, kuten nämä nykynuoret, jotka piipittävät milloin mistäkin asiasta.

      • Anonyymi

        Tämä mies ei hölisekään tyhjää. Tietäisit vain. En käy jankuttamaan tästä.


    • Anonyymi

      Sitähän sinä jaksat täällä mainostaa. Et sinä täällä ole noin tärkeä.

      • Anonyymi

        En olekaan väittänyt olevani mikään "noin" tärkeä. En myöskään mainosta itseäni millään tavalla. Ihan höpöjähän sä puhut. Äsh, antaa olla. En edes viitsi yrittää sanoa mitään enää kellekään, kun kaikki tulkitaan ihan päin mäntyjä. Vai oletko jotenkin katkera, kun tuolla tavalla pitää ottaa sanomani asiat? Että siitä hyvästä, koska oon ikävöiny ja rakastanu ja yhäkin ikävöin ja rakastan, se oikeuttaa sut sanomaan mulle jotain tuollaista? Niinkö? MItä sulla mahtaa olla mielessä, kun ajattelet tuolla tavalla? Normaalisti ajatellen ei pitäisi kylläkään löytyä mun teksteistä mitään tuollaista, mistä syytät mua. No, ittehän ajattelet, mutta mahtaa käydä ahdistavaksi sun ajatukset, kun noin negasti ajattelet. Tekis mieli jo tylysti sanoa, mutta tiiätkö .. en .. en tosiaankaan alennu :) tasolle ..


    • Anonyymi

      Miten niin voikaan käydä, periaatteessa puheliaalle tyypille. Vieläkin harmittaa, saispa toisen tilaisuuden

    • Anonyymi

      Tää ei oo multa. Mä en syytä ketään, mutta minä ja hän ollaan mennyttä, koska hän jätti mut yksin tunteineni. Mä avasin itseni hänelle ja päädyin itkemään hänen peräänsä. Hänellä ei ole mitään otetta muhun enää, mä en tee samaa virhettä uudestaan.

      Nyt mä oon ihastunut uuteen mieheen, mutta olen oppinut läksyni. Tällä kertaa mies saa ottaa ensimmäisen askeleen. Mä en pysty.

      • Anonyymi

        Tietääkseni tää mmies ei jättänyt tuota kyseistä naista yksin tunteineen vaan oli aina läsnä häntä varten. Eikä miehen perään kylläkään nainen itkenyt vaan toisinpäin. Hienoo, että sulla on se uusi mies ja hyvä sellainen onkin. Siitä entisestä kun ei tainnut olla sulle kuin pelkkää riesaa vain. Nyt on sulla hyvä elämä. Hieno juttu 👍 hän varmaan ottaa ne tarvittavat askeleet sua kohti, ellei jo ottanutkin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2664
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    Aihe