Oulun yliopiston kampuksen siirtämisen eväämisestä on nyt noin vuosi. Kaleva ja sen keskeiset toimittajat olivat siirron estämisessä aktiivisesti asialla. Joten kysyn nyt, että miten tämä erinomaisen hankeen aktiivinen epääminen on näkynyt Oulun elinkeinoelämän elpymisenä, Linnanmaan houkuttelevuuteen ulkomaalaisten opiskelijoiden ja huippuosaajien osalta jne? Onko Kalevan levikki kasvanut. mainos tulot lisääntyneet, herra siunannut vai mikä on suuntaus
Kysymys Kalevalle, kepukalevalle?
3
201
Vastaukset
- Anonyymi
Kaleva ei taida olla tällä kanavalla vaan omassa kuplassaan miettii kuinka estää kehitystä. Kalevan vankka mielipide on, että se mikä elävyttää kaupungin keskustaa on pois keskustan kannatuksesta. Siinä on kieltämättä ristiriita. Keskustan mielestä on parempi, että molemmat haudataan samaan kuoppan kuin, että Oulun keskusta elpyisi kepun hautajaisten jälkeen.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17848943k
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kaleva ei ole koskaan vastannut kysykseeen, miksi se vastustii Yliopiston kampuksen siirtoa keskustaan. Siinä on ongelma. Kaleva kuunteli tilaajia, palkan maksajia, joten onko Kalevae puolueeton vai ostetavissa olaa horo.? En ainakan veikkais ensimmäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797