Nyt on liian kylmä, kohta on liian kuuma. Ihmisillä ei ole koskaan mikään hyvin vaan aina pitää valittaa. Jos ei sitten muusta, niin säästä.
Ei ikinä hyvin
17
442
Vastaukset
- Anonyymi
Kun erämuseon lisäsiipi rakennetaan ja otetaan käyttöön, Imatralla ei koskaan ole kylmä eikä kuuma ja valtava määrä turisteja ovat kaikki tyytyväisiä
- Anonyymi
Oon huomannut kyllä saman. Valtaosa ihmisistä on kauheita valittajia nykyään…
- Anonyymi
Pahimpia on ihmiset jotka valittavat somessa jokaista omaa pientä vaivaansa. On ihmisiä jotka ovat todella sairaita eivätkä valita missään mutta joku yhyeiskunnan elätti valottaa kaikesta.
- Anonyymi
Kyllä se elämä opettaa vielä noita pienien vaimojensa valittajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se elämä opettaa vielä noita pienien vaimojensa valittajia.
Vaivojensa
- Anonyymi
Kyse on siitä, ettei ihmisillä ole riittävästi oikeaa tekemistä, niin ajatukset siirtyy valituslevelille. Työnhakuun siitä sekokäyttäjät!
- Anonyymi
Ei auta, sitten ne valittaa töissä. Taukohuoneessa eräs herra valittaa koko tauon ajan, päivästä toiseen, viikosta kuukauteen, kohta 10v ajan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta, sitten ne valittaa töissä. Taukohuoneessa eräs herra valittaa koko tauon ajan, päivästä toiseen, viikosta kuukauteen, kohta 10v ajan..
Onneksi olen työelämästä jo työkyvyttömyyseläkkeellä.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olen työelämästä jo työkyvyttömyyseläkkeellä.....
Osasit sitten aikoinaan valittaa riittävästi!
- Anonyymi
Osuva ketjun avaus, aloittajakin valittaa siitä että muut valittavat.
- Anonyymi
Älä valita!
- Anonyymi
Taas oli aamulla liittymä aurattu lunta täyteen! Ei osaa Kipan miehet aurata!
- Anonyymi
Sano muuta, miksei hiihtolatuja ole viel ajettu kuntoon?
- Anonyymi
Voikukat rehottaa kiertoliittymissä ja liikenteenjakajissa,ei per**le sentään.Miksi ei leikata?Mitä Kipa tekee kaiket päivät?
- Anonyymi
Pelaavat varmaan pesäpalloo tänää näyttää olevan peli kouvolassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelaavat varmaan pesäpalloo tänää näyttää olevan peli kouvolassa
Niistä kaljamahoista ole ku kattomaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739