Nyt on liian kylmä, kohta on liian kuuma. Ihmisillä ei ole koskaan mikään hyvin vaan aina pitää valittaa. Jos ei sitten muusta, niin säästä.
Ei ikinä hyvin
17
429
Vastaukset
- Anonyymi
Kun erämuseon lisäsiipi rakennetaan ja otetaan käyttöön, Imatralla ei koskaan ole kylmä eikä kuuma ja valtava määrä turisteja ovat kaikki tyytyväisiä
- Anonyymi
Oon huomannut kyllä saman. Valtaosa ihmisistä on kauheita valittajia nykyään…
- Anonyymi
Pahimpia on ihmiset jotka valittavat somessa jokaista omaa pientä vaivaansa. On ihmisiä jotka ovat todella sairaita eivätkä valita missään mutta joku yhyeiskunnan elätti valottaa kaikesta.
- Anonyymi
Kyllä se elämä opettaa vielä noita pienien vaimojensa valittajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se elämä opettaa vielä noita pienien vaimojensa valittajia.
Vaivojensa
- Anonyymi
Kyse on siitä, ettei ihmisillä ole riittävästi oikeaa tekemistä, niin ajatukset siirtyy valituslevelille. Työnhakuun siitä sekokäyttäjät!
- Anonyymi
Ei auta, sitten ne valittaa töissä. Taukohuoneessa eräs herra valittaa koko tauon ajan, päivästä toiseen, viikosta kuukauteen, kohta 10v ajan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta, sitten ne valittaa töissä. Taukohuoneessa eräs herra valittaa koko tauon ajan, päivästä toiseen, viikosta kuukauteen, kohta 10v ajan..
Onneksi olen työelämästä jo työkyvyttömyyseläkkeellä.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olen työelämästä jo työkyvyttömyyseläkkeellä.....
Osasit sitten aikoinaan valittaa riittävästi!
- Anonyymi
Osuva ketjun avaus, aloittajakin valittaa siitä että muut valittavat.
- Anonyymi
Älä valita!
- Anonyymi
Taas oli aamulla liittymä aurattu lunta täyteen! Ei osaa Kipan miehet aurata!
- Anonyymi
Sano muuta, miksei hiihtolatuja ole viel ajettu kuntoon?
- Anonyymi
Voikukat rehottaa kiertoliittymissä ja liikenteenjakajissa,ei per**le sentään.Miksi ei leikata?Mitä Kipa tekee kaiket päivät?
- Anonyymi
Pelaavat varmaan pesäpalloo tänää näyttää olevan peli kouvolassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelaavat varmaan pesäpalloo tänää näyttää olevan peli kouvolassa
Niistä kaljamahoista ole ku kattomaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856