Miksi niin omahyväinen ilme hallitusneuvottelujen haastatteluissa ja lehtikuvissa? Onko noussut päähän? Ylpeys ja omahyväisyys ei kaunista kristittyä eikä kasvoja. Katsoppas itse kuviasi!
Sari Essayah?
Anonyymi-ap
6
612
Vastaukset
- Anonyymi
Omahyväisyys on maailman synti.
- Anonyymi
Tyhmät luo tyhmiä juttuja tänne
- Anonyymi
Pitäisi tulla tekoja,ei vaan turhaa louskutusta
- Anonyymi
Ja hirveetä hernekeittoo vielä ilikes tarjota vaalien alla .
- Anonyymi
Turpa tukkoon... kun minä sen keiton ketin sydämmellä ja rakkaudella !
Kiitämätön 🥴 !
- Anonyymi
Samaa ihmetellyt kuin aloittaja. Omahyväinen on naama nyt, kun pääsi neuvotteluihin. Tekohurskautta tähän asti ollutkin koko touhu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuussa lapsen kuolema-Lieksalainen äiti
Näin kirjoitellaan. Surullinen tapaus. Todella surullinen.725524Jos merkitsen sulle jotain
Niin ujuta tänne joku pieni varma tunniste, jonka vain me kaksi voisimme tietää. Olen niin rikki ja epätoivoinen ilman781445En unohda sinua koskaan
Tiedän vain ja tunnen sen sydämessäni, etten tule koskaan unohtamaan ja pääsemään yli sinusta. No, jos näin kovaa kolaht551359Tekisi mieli muuttaa
Suosittele hyvää paikkakuntaa. Mä saan töitä mistä vaan. Mitä kauemmaksi pääsen yhdestä miehestä, niin unohdan varmasti.1551171Miksei paketit kulje viikonloppuisin??
Minä maksaisin lisää lähetyskustannuksista, jos pakettiposti kulkisi myös LA-SU ,,,,mutta kun perjantai-iltana kaikki ai53763Martinan perhelomat.
Siinäpä se oli,Martinan loma tyttöjen kanssa.Kokonaista kaksi päivää ja yksi yö ilmaiseksi saadussa lomapaikassa Tackork128757Mikä saa pettämään
Itse en keksi mitään syytä vaikka oikein mietin niin en keksi syytä ja jos toista ei enään rakasta tai joka asiasta aina165713Niin sitä vaan
Että mulle ois oikeasti aivan sama miltä näytät. Se oli se yhteenkuuluvuuden ja tuttuuden tunne joka tuli heti sinusta,39690Oot yksi niistä harvoista ihmisistä
joka saa mut tuntemaan että olen hyvä ja riittävä juuri tällaisena ku oon ❤️ Oot ihana, rakas ja tärkeä 🌈🤗27685- 33616