Toki ei ole ensimmäinen mies jonka narsistinen hyväksikäyttäjänainen saa ansaan. Mutta, että kuninkaallinen lyö kätensä noin syvälle paskaan amerikkalaisen trailerparkjuntin kanssa on ennenkuulumatonta.
Voi Harry miten pilasi elämänsä
27
684
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenköhän tämä päättyy. Harryn kannalta mikään ratkaisu ei ole hyvä. Meghan taas porskuttaa ja nai jonkun rikkaan ukon. Entinen kuninkaallinen on jollekin äijile hyvä status kun kakarat on rinssejä. Harryä taas kukaan täysjärkinen nainen ei huoli. Kuka haluaa Meghanin exäksi taka-alalle. Ei kukaan.
- Anonyymi
Harry on menettänyt paikansa lähes täysin kuningashuonen jäsenenä eikä sitä saa takaisin ellei isänsä ja veljensä kuole. Nyt ei eletä entisaikoja jolloin kruunupäiden elinikä oli lyhyt eli "valtaan paluu" on mahdoton. Somekiinnostus hiipuu ja Harry ehkä nähdään mitä noloimmissa yhteyksissä elantoa hankkiessaan.
- Anonyymi
Sama se on thaikkunaiset budhan henkiä tai muslimit nää taas on new age guruja Intiasta jogeja meghanin äiti jogaguru opettaja.
- Anonyymi
Meghan myy rahasta kirjoja loppuelämän mitä prinssi teki ja ei tehnyt miten se oli rasisti.Tää tulee olemaan tätä Harryn järki sumenee jogassa ja Meg lypsää rahat siltä tekee tilisiirtoja.
- Anonyymi
Eikös Meganilla ole jo joku miljonääri kierroksessa? Vierailee miehen hotellihuoneessa usein.
- Anonyymi
Harry on nyt onnellinen
Mutta tuo Katherine ei näytä olevan
Muuttunut riutunut onko käynyt niin että rinnallaan kaljupäinen mies ahdistaa kera jatkuvan seurannan hän ei selvästikkään nauti aina roolistaan
Kuinkaha tuon liiton käy ? Kovasti tappelevat ja huutavat kotonaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harry on menettänyt paikansa lähes täysin kuningashuonen jäsenenä eikä sitä saa takaisin ellei isänsä ja veljensä kuole. Nyt ei eletä entisaikoja jolloin kruunupäiden elinikä oli lyhyt eli "valtaan paluu" on mahdoton. Somekiinnostus hiipuu ja Harry ehkä nähdään mitä noloimmissa yhteyksissä elantoa hankkiessaan.
Älä sure , hän edes sitä halua
- Anonyymi
Kyllä jollain mielikuvitus lentää , haha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harry on edelleen perheen jäsen , hän pudottautui samaan tasoon kun esm Andrewin lapset sekä muut serkkunsa !
Näinhän olisi nyt muutenkin tapahtunut kun Charlesista tuli kuningas , hän kertoi jo ajat sitten että typistää monarkian
Harryhan oli jo vuosia ennen Meghanin tapaamista lähdössä pois , hänet ylipuhui läheiset - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meghan myy rahasta kirjoja loppuelämän mitä prinssi teki ja ei tehnyt miten se oli rasisti.Tää tulee olemaan tätä Harryn järki sumenee jogassa ja Meg lypsää rahat siltä tekee tilisiirtoja.
Heillä on rahnoo jo niin paljon ettei tarttis tehä mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuo sitä paikkaa ole halunnut , itse lähti pois
Hän on äijjå uskaltaa toimia sekä sanoa niin kuin asia on
Jotkut vain haluaa elää pumpulissa ja ihannoida kuningaallista elämää eikä nähdä totuuksia
- Anonyymi
Mistä uskonnosta prinsessa Annen mies on joku muu kuitenkin ehkä Jude.Kristityt uskoo Jeesukseen muut ei.Ne muut kun uskoo niistä tulee kristittyjä. Eri uskonnoissa on erilaisia henkiä uskomuksia tapoja guruilla on poppamiehiä noitia budhaa.Tuolla ORTODOKSIKIRKON edustajia on käynyt tyrkyttää omaa uskoaan näille ANGLIKAANEILLE.Harry on Anglikaani kirkossa.Kaikilla on oma.Luterilaisia myös käynyt ahdistamassa ortodokseja joskus HELLAREITA.
- Anonyymi
Sosialistisanna sai saman aikaan Sdp tai LSDP puolueessa. Sontaa ja syvälle.
- Anonyymi
Kun miestä viedään v:lla ja aivot valuvat housuihin niin lopputulos on tämä.
Kyllä rouva on kikat opetellut.- Anonyymi
Juu niin se on että vaimoa pitää puolustaa siinä wiliam on oikeessa
- Anonyymi
Jokainen omilla aivoillaan ajatteleva näkee että tämä liitto tulee päättymään todella rumasti. Sellaista se on kun manipuloivan narsistin kelkkaan lähtee.
- Anonyymi
Juu saas nähdä kauan Kate kestää miestään
Kovin on kiukkuinen ja heikko hermoinen kuin isänsä
Tapelleet rajusti jo kaksi vuotta vanhimman lapsen koulusta
Kate on ollut järkyttynut kun ei saanut poikaa sinne kouluun mihin halusi, wiliam piti taas päänsä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu saas nähdä kauan Kate kestää miestään
Kovin on kiukkuinen ja heikko hermoinen kuin isänsä
Tapelleet rajusti jo kaksi vuotta vanhimman lapsen koulusta
Kate on ollut järkyttynut kun ei saanut poikaa sinne kouluun mihin halusi, wiliam piti taas päänsäHoh hoijaa, kovasti on taas siellä monteshittin kulttikerhossa keksitty näköjään tarinoita.
Mutta hei kerrohan onko sulla itse ketjun aiheeseen mitään järkevää sanottavaa ja lisättävää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoh hoijaa, kovasti on taas siellä monteshittin kulttikerhossa keksitty näköjään tarinoita.
Mutta hei kerrohan onko sulla itse ketjun aiheeseen mitään järkevää sanottavaa ja lisättävää?Nuo jutut on lehdissä olleet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo jutut on lehdissä olleet
Ai, Monteshittien Suusexxien kulttilaisilla on ihan oma lehti?
Mutta hei kerrohan toki vielä onko sulla itse ketjun aiheeseen mitään järkevää sanottavaa ja lisättävää?
- Anonyymi
Harry oettiin tänään raikuvin ablodejen kera vastaan
Ja yleisön voitiin kuulla hurraavan äänekkäästi Harryn saapuessa Range Roverilla, heiluttaen molempiin suuntiin noustaessaan portaita.- Anonyymi
Katedraalin ulkopuolelle kokoontuneilta kuului voimakkaita hurrauksia, kun Harry saapui juuri ennen kello 17. Prinssi heilutti kävellessään portaita ylös yksin ja kääntyi antaakseen toisen heilutuksen ennen kuin astui sisään rakennukseen. The Service of Thanksgiving juhlii Harryn vuonna 2014 perustamien kisojen 10-vuotispäivää
Lehdistöä oli paikalla sankoin joukoin niin ulkona kuin Kadetraalissakin
Suosio oli kova
- Anonyymi
Maksettuja hurraajia, tosin oli mielenosoittajiakin ja buuajia. Bakaheimon jäsenille vaadittiin oikeutta. Saa nähdä ottavatko asian puheeksi Nigeriassa. Ovathan he mustia kuten bakaheimo ja Meghan Markle ja pikku rinssi atrsi ja rasistin mukaan nimensä saanut rinsessa lilibeth. Bakaheimon naisia raiskataan Harryn palkkaamien metsänvartijoiden toimesta.
- Anonyymi
Lue lisää
Smith sanoi, että yleisö oli "pakkotettu tinkimään arvoistamme ja periaatteistamme" ja vertasi poliitikkojen valvontaa monarkian valvontaan.
"Arvostelemme kansanedustajia siitä, että he käyttävät tuhansia puntia kakkosasuntoihin... mutta emme arvosta [prinssi] Williamia siitä, että hän käytti 4,5 miljoonaa puntaa rahoistamme ei toisen tai kolmannen, vaan neljännen kodin rakentamiseen", hän sanoi.
Smith kertoi Guardianille, että Charlesin ensimmäisenä hallitusvuotena kiinnostus monarkian lakkauttamista kohtaan oli lisääntynyt. - Anonyymi
Pelasti elämänsä , mitä halusi jo tehdä vuosia sitten
- Anonyymi
Harryn lausunto siitä, että taisteleminen Afganistanissa oli parempi kuin jääminen Britanniaan, on täysin järkevä, koska tiedämme, että yksi harvoista hänen elämänsä ajanjaksoista, jolloin hän oli onnellinen, oli hänen aikansa armeijassa. Taistelut Afganistanissa antoivat hänelle järkeä toveruudesta, jota hänellä ei ole koskaan ollut perheensä kanssa."
- Anonyymi
Harry oli jo lähdössä useita vuosia aikaisempaa kun oli tavannut vaimonsa , vaimo kyl mahdollisti toiveen mikä onkin fiksua ollut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559