olen 13v minulla alkoi kuukautiset ne olivat jonkun aikaa mutta sitten ne katosi koska ei tullut verta yhtään enää mutta mistä tiedän milloin ne tulevat taas ja pitääkö pikkarisuojia tai siteitä käyttää silti sillä välin kun ei tule verta apua
Menkat alkoivat tarvitsen vastauksia
3
302
Vastaukset
- Anonyymi
Kktiset on kerran kk. Sen tuntee kun ne alkavat tulemaan. Sotkut voi pestä ja kun tuntuu että alkaa tulemaan niin suojat paikalleen. Ne tulee ja ne menee. 👍🏼
- Anonyymi
Muita suojia paitsi kuukuppia ei saisi käyttää ennen kuin vuodat koska esim side tai pikkuhousunsuoja ei ole hyväksi iholle niin jos käytät niitä niin en suosittelisi käyttämään joka päivä säännöllisesti vaan välillä vain ja vaikka ei olisi tullut vuotoa yhyään niin vaihtaisin sen heti kun on tullut aika täyteen esim siteessä taitaa olla 4h, kuukuppia siis saa käyttää enen kuukautisvuotoa koska se on tehty silikoonista ja on siis helppo käyttää vaikka et olisikaan "märkä" alapäästä mutta taas tamponi on tehty puuvillasta ja tarvitsee siis ns liukastetta että menee sisälle helpommin (sattumatta) ja ottaminen on myös paljon helpompaa jos oot märkä alapäästä etkä kuiva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768372Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583253- 372576
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262138
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151713- 641670
- 181619