olen 13v minulla alkoi kuukautiset ne olivat jonkun aikaa mutta sitten ne katosi koska ei tullut verta yhtään enää mutta mistä tiedän milloin ne tulevat taas ja pitääkö pikkarisuojia tai siteitä käyttää silti sillä välin kun ei tule verta apua
Menkat alkoivat tarvitsen vastauksia
3
343
Vastaukset
- Anonyymi
Kktiset on kerran kk. Sen tuntee kun ne alkavat tulemaan. Sotkut voi pestä ja kun tuntuu että alkaa tulemaan niin suojat paikalleen. Ne tulee ja ne menee. 👍🏼
- Anonyymi
Muita suojia paitsi kuukuppia ei saisi käyttää ennen kuin vuodat koska esim side tai pikkuhousunsuoja ei ole hyväksi iholle niin jos käytät niitä niin en suosittelisi käyttämään joka päivä säännöllisesti vaan välillä vain ja vaikka ei olisi tullut vuotoa yhyään niin vaihtaisin sen heti kun on tullut aika täyteen esim siteessä taitaa olla 4h, kuukuppia siis saa käyttää enen kuukautisvuotoa koska se on tehty silikoonista ja on siis helppo käyttää vaikka et olisikaan "märkä" alapäästä mutta taas tamponi on tehty puuvillasta ja tarvitsee siis ns liukastetta että menee sisälle helpommin (sattumatta) ja ottaminen on myös paljon helpompaa jos oot märkä alapäästä etkä kuiva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222341Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052251- 522207
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301426
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361392- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201126- 261116