olen 13v minulla alkoi kuukautiset ne olivat jonkun aikaa mutta sitten ne katosi koska ei tullut verta yhtään enää mutta mistä tiedän milloin ne tulevat taas ja pitääkö pikkarisuojia tai siteitä käyttää silti sillä välin kun ei tule verta apua
Menkat alkoivat tarvitsen vastauksia
3
368
Vastaukset
- Anonyymi
Kktiset on kerran kk. Sen tuntee kun ne alkavat tulemaan. Sotkut voi pestä ja kun tuntuu että alkaa tulemaan niin suojat paikalleen. Ne tulee ja ne menee. 👍🏼
- Anonyymi
Muita suojia paitsi kuukuppia ei saisi käyttää ennen kuin vuodat koska esim side tai pikkuhousunsuoja ei ole hyväksi iholle niin jos käytät niitä niin en suosittelisi käyttämään joka päivä säännöllisesti vaan välillä vain ja vaikka ei olisi tullut vuotoa yhyään niin vaihtaisin sen heti kun on tullut aika täyteen esim siteessä taitaa olla 4h, kuukuppia siis saa käyttää enen kuukautisvuotoa koska se on tehty silikoonista ja on siis helppo käyttää vaikka et olisikaan "märkä" alapäästä mutta taas tamponi on tehty puuvillasta ja tarvitsee siis ns liukastetta että menee sisälle helpommin (sattumatta) ja ottaminen on myös paljon helpompaa jos oot märkä alapäästä etkä kuiva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4731696Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781477Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641328Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151289- 100885
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19846Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65726Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7712- 42700
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15691