Menkat alkoivat tarvitsen vastauksia

Anonyymi-ap

olen 13v minulla alkoi kuukautiset ne olivat jonkun aikaa mutta sitten ne katosi koska ei tullut verta yhtään enää mutta mistä tiedän milloin ne tulevat taas ja pitääkö pikkarisuojia tai siteitä käyttää silti sillä välin kun ei tule verta apua

3

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kktiset on kerran kk. Sen tuntee kun ne alkavat tulemaan. Sotkut voi pestä ja kun tuntuu että alkaa tulemaan niin suojat paikalleen. Ne tulee ja ne menee. 👍🏼

• Anonyymi

Muita suojia paitsi kuukuppia ei saisi käyttää ennen kuin vuodat koska esim side tai pikkuhousunsuoja ei ole hyväksi iholle niin jos käytät niitä niin en suosittelisi käyttämään joka päivä säännöllisesti vaan välillä vain ja vaikka ei olisi tullut vuotoa yhyään niin vaihtaisin sen heti kun on tullut aika täyteen esim siteessä taitaa olla 4h, kuukuppia siis saa käyttää enen kuukautisvuotoa koska se on tehty silikoonista ja on siis helppo käyttää vaikka et olisikaan "märkä" alapäästä mutta taas tamponi on tehty puuvillasta ja tarvitsee siis ns liukastetta että menee sisälle helpommin (sattumatta) ja ottaminen on myös paljon helpompaa jos oot märkä alapäästä etkä kuiva

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4956
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3516
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2963
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2777
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1710
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16