Kiimainen siivoojatar

Anonyymi-ap

Hikisenä ,mutta tyytyväisenä astuin sisään pukuhuoneeseen.
Oli varhainen aamu,salilla ei ollut ketään muita ja pukuhuonekin oli tyhjä,niin luulin.

Mutta kun istahdin penkille ja aloin riisua hikisiä vaatteitani ,kuulin outoja ääniä vessasta.

Höristin korviani ja aloin erottamaan huohotusta joka välillä muuttui hiljaiseksi uikutukseksi.
- ei kai joku harrasta omaa kivaa? Mietin ja muistin ettå olin itsekin muutaman kerran runkannut vessassa,kun oikein kova puute oli.
Ovea ei ollut edes lukittu näemmä.

Ajattelin piruuttani avata oven kuin vahingossa ja söikäyttää tuon runkkarin.

Nousin ja astelin muutaman metrin päässä olevan vessan ovelle,avasin sen ja seisahduin siihen paikkaaan.

Suoraan edessäni näin paljaat pakarat joiden völissä paistoi avoin ajeltu pillu.
Ei mikään karvaperse ukko ,vaan ,hoikka nuori nainen joka innolla tyydytti itseään pienellä dildolla.
Hän oli tiputtanut legginsit ja valkoiset stringit nilkkoihin ja nojasi toisella kädellään pytyn kanteen .
Pitkät tummat hiukset ulottuoivat puoliväliin paljasta selkää ,hän oli vetänyt paidan ylös ilmeisesti hyväilläksen rintojaan.
Tyttö oli orgasmin partaalla,voihki ja inisi nautinnollisesti,täysin oman kivan lumoissa.

Näky oli niin kiihottava, että tartuin samantien kiinni naisen pakaroihin ja puristelin niitä kunnolla,kiinteistä pakaroista oli vaikea saada otetta,mutta onnistuin .

Hän säikähti ja päästi kiljaisun ,kööntyi katsomaan taakseen ja tunnistinhan minä tytön.
Katsoin hänen kauhistuneisiin silmiinsä ja kuiskasin,
- ihan rauhas vaan.ei hötää,mä en vaa voinu vastustaa kiusausta,kun näin sun upeen perseen.
Nautitaan yhes!

2

3714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nälkäinen himokas tussu kaipasi jotakin.

• Anonyymi

Tule taas aamulla varhain tyttö. 18

AloittajaM48

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      8110
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4614
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      35
      3936
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3258
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2832
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      29
      2767
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      53
      2487
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2230
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      397
      2171
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2119
    Aihe