Nuoret ja heidän ongelmat

Anonyymi-ap

Hei oon 12v tyttö mulla on ongelmia mun ihastuksen kaa ja kaipaan neuvoa voiko kukaan auttaa

15

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun ongelmaan liittyy se että vaikka oon mun ihastuksen hyvä kaveri ja nähään joka päivä koulus (ollaan samalla luokalla) niin ei nähä melkein koskaa vapaa-ajalla ja riidellään aika usein

• Anonyymi

Voiko joku auttaa mua

• Anonyymi

Jos haluut olla sen kanssa vapaa-ajalla, pyydä sitä vaikka ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos haluut olla sen kanssa vapaa-ajalla, pyydä sitä vaikka ulos.

Kiitos neuvosta mutte oon tehnyt sen jo ja se on yleensä sen poika puoleisien kavereittankaa jotka kirjaimallisesti vihaa mua joten en yleensä saa tilaisuutta kysyä siltä voikose olka munkaa vapaa ajalla (en ees koulussa voi kysyä ilman et mulle nauretaan)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos neuvosta mutte oon tehnyt sen jo ja se on yleensä sen poika puoleisien kavereittankaa jotka kirjaimallisesti vihaa mua joten en yleensä saa tilaisuutta kysyä siltä voikose olka munkaa vapaa ajalla (en ees koulussa voi kysyä ilman et mulle nauretaan)

Mutta*
        Kavereitten kaa*
        Voiko se*
        Olla mun kaa*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hätää voin mennä sun kaa ulos on vain pieni ikä ero 46v mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori mut en oikein luotasuhun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja oikeesti muille on 34 vuotta ikäeroa ei käy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja oikeesti muille on 34 vuotta ikäeroa ei käy

Siis meillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

entässs öää onko sulla sen numeroo? myös voisit kirjoittaa lapulle ja antaa sille ja kysyy numeroo jos ei sitä sulla oo. viestittely on paljon helpompaa kuu kasvotusten kysyminen ja on aika ikävää että sulle nauretaan.

• Anonyymi

Oon 12v tyttö ja trviin apuu miten saan sen mun ihastuksen tykkää must

• Anonyymi

Mul on vähän sama ongelma ja no loin tän keskustelu jutskan

• Anonyymi

Jos joku asuu tuorassa niin Voiko se olla mun kaa ihan sama onko tyttö vai poika

• Anonyymi

Siis tuirassa

• Anonyymi

Eikö kukaan haluu puhuu mulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      87
      3107
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2762
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      109
      2374
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      40
      1754
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1593
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1525
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1310
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1276
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe