Minulla on aurallinen migreeni. Tänään se tuli 2 kertaa putkeen! Onko se normaalia ja kuinka monella on aurallinen migreeni. Jos on jotakin vinkkejä sen helpottamiseksi, niin kertokaa ihmeessä.
Aurallinen Migreeni
6
1124
Vastaukset
- Anonyymi
Kirkas auringonvalo mikä heijastui auton peilistä, katse osui hetken ja se on siinä. Inhoittavat salamakuviot,siksak ilmiöt pimentää näkökyvyn. Kohtaus voi kestää puoli tuntia, tai tunnin. Tekee huonon olon ja kireän pääsäryn. Tämä kevät ja kesä on karseita aikaa, muut sairaudet vielä päälle. Ikkunaverhot kaikki edessä,pimentävät sellaiset. Kesä on vasta alussa,inhoan tätä vuodenaikaa sen nykyisen tappohelteiden takia. Niin just, niitähän on ollut ja tulee olemaan,ihmiset eivät käsitä tätä että toisill todellakin voi olla hyvin uuvuttavaa aikaa kesä, kaikki eivät ole terveitä. Aurallinen migreenikohtaus voi iskeä missä vaan, kamala sairaus.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17849937T
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Peräkkäiset kohtaukset on aika harvinaisia, mutta normaaleja. Minullakin tulee satunnaisesti pari aurakohtausta tunnin parin välein.
Aurakohtauksia on mahdotonta lieventää, mutta toistuvuuteen voi vaikuttaa välttämällä tunnettuja laukaisijoita, kuten valvominen, stressi, yhtäkkinen ponnistelu, vilkkuvat kirkkaat valot, hiivakäytetyt juomat, pitkään kypsytetyt juustot, sitrushedelmät, pähkinät, alkoholi jne. - Anonyymi
Minulla on aurallinen migreeni ilman päänsärkyä. Kerran se oli vuosia sitten, mutta nyt on viimeisen parin vuoden aikana ollut parin kk:n välein. Kerran se oli 3 kertaa yhden päivän aikana. Yhdistävänä tekijänä on ollut se, että olen tehnyt jotakin, joka rasittaa niskaa. Viimeksi istuin sohvalla ja tuijotin TV;tä iPadilla monta tuntia olemalla hyvin paikallani. Seuraavana päivänä tuli migreeni.
Kohtaus on joka kerta yhtä pelottava. Yleensä se menee onneksi ohi 10 minuutissa. Silmälääkärille olen asiasta maininnut. Pyysi seuraamaan tilannetta.- Anonyymi
Nuorena alkoi aina ensin aura ja sen jälkeen kamala päänsärky. Nyt iäkkäänä ei tuke päänsärkyä ainoastaa aura
- Anonyymi
Aina kun saan silmiin auran niin otan särkylääkkeen ja menen sohvalle makoilemaan puoleksi tunniksi , kunnes lääke auttaa ja sitten ei tule edes mahdollista päänsärkyäkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922137Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311070Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561013- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.284906