Aurallinen Migreeni

Anonyymi-ap

Minulla on aurallinen migreeni. Tänään se tuli 2 kertaa putkeen! Onko se normaalia ja kuinka monella on aurallinen migreeni. Jos on jotakin vinkkejä sen helpottamiseksi, niin kertokaa ihmeessä.

6

909

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirkas auringonvalo mikä heijastui auton peilistä, katse osui hetken ja se on siinä. Inhoittavat salamakuviot,siksak ilmiöt pimentää näkökyvyn. Kohtaus voi kestää puoli tuntia, tai tunnin. Tekee huonon olon ja kireän pääsäryn. Tämä kevät ja kesä on karseita aikaa, muut sairaudet vielä päälle. Ikkunaverhot kaikki edessä,pimentävät sellaiset. Kesä on vasta alussa,inhoan tätä vuodenaikaa sen nykyisen tappohelteiden takia. Niin just, niitähän on ollut ja tulee olemaan,ihmiset eivät käsitä tätä että toisill todellakin voi olla hyvin uuvuttavaa aikaa kesä, kaikki eivät ole terveitä. Aurallinen migreenikohtaus voi iskeä missä vaan, kamala sairaus.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😍 ­­N­­­y­­­m­­f­­o­m­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17849937T

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Peräkkäiset kohtaukset on aika harvinaisia, mutta normaaleja. Minullakin tulee satunnaisesti pari aurakohtausta tunnin parin välein.

Aurakohtauksia on mahdotonta lieventää, mutta toistuvuuteen voi vaikuttaa välttämällä tunnettuja laukaisijoita, kuten valvominen, stressi, yhtäkkinen ponnistelu, vilkkuvat kirkkaat valot, hiivakäytetyt juomat, pitkään kypsytetyt juustot, sitrushedelmät, pähkinät, alkoholi jne.

• Anonyymi

Minulla on aurallinen migreeni ilman päänsärkyä. Kerran se oli vuosia sitten, mutta nyt on viimeisen parin vuoden aikana ollut parin kk:n välein. Kerran se oli 3 kertaa yhden päivän aikana. Yhdistävänä tekijänä on ollut se, että olen tehnyt jotakin, joka rasittaa niskaa. Viimeksi istuin sohvalla ja tuijotin TV;tä iPadilla monta tuntia olemalla hyvin paikallani. Seuraavana päivänä tuli migreeni.

Kohtaus on joka kerta yhtä pelottava. Yleensä se menee onneksi ohi 10 minuutissa. Silmälääkärille olen asiasta maininnut. Pyysi seuraamaan tilannetta.

• Anonyymi

Nuorena alkoi aina ensin aura ja sen jälkeen kamala päänsärky. Nyt iäkkäänä ei tuke päänsärkyä ainoastaa aura

• Anonyymi

Aina kun saan silmiin auran niin otan särkylääkkeen ja menen sohvalle makoilemaan puoleksi tunniksi , kunnes lääke auttaa ja sitten ei tule edes mahdollista päänsärkyäkään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      204
      11866
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5569
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2887
    4. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      21
      2872
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      43
      2498
    6. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      34
      2083
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      47
      1959
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1921
    9. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      38
      1905
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1797
    Aihe