Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009529129.html
Meni tavalliseen tapaan ihan keturalleen. Joka ainoa kysymys, jossa jäin miettimään, että se tuo tai tuo toinen, niin valitsin sen väärän vaihtoehdon. 12 kertaa vieläpä, jumankeuda. 😂
Hienoa!
Yleistietosi on hyvällä tasolla.
Vastasit oikein 8/20 kysymykseen
Sunnuntain YleistietoVisa - 20 mahdollisuutta loistaa
93
559
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän paremmin, 13 oikein. Nyt oli sopivasti vaikeusastetta.
-harmiseikirj-Hieno tulos!
Oli silleen mukavasti haastetta, ettei voinut vaan suoraan klikkailla läpi. 🤗- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17849943n
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
🙈🙈🙈 7/20 jumaliste kun oli vaikeita🙈🙈🙈
Kelpo tulos!
Ei tosiaan ollut helpoin visa tuo... Odotan mielenkiinnolla koska palstan yleistietäjät tulevat näyttämään kyntensä 😂randombypasser kirjoitti:
Kelpo tulos!
Ei tosiaan ollut helpoin visa tuo... Odotan mielenkiinnolla koska palstan yleistietäjät tulevat näyttämään kyntensä 😂🙈🙈🙈
Haaveilija39 kirjoitti:
🙈🙈🙈
Juu, sieltä se tietäjien ratsuväki saapui, huimia pisteitä 😊
randombypasser kirjoitti:
Juu, sieltä se tietäjien ratsuväki saapui, huimia pisteitä 😊
Täytyypä katsella☺️
- Anonyymi
Mikä halvatun tuura? Vuorineuvos Tuura on tuttu ja tundra mutta mikä halvatun välimuoto tuo on... kismy...Tyytyminen karvaaseen tasapeliin 10/20
Tuuralla tehdään jäähän avanto. Mutta ne kaikki muut oli suotyyppejä. Etenkin korpi sanaa käytetään tosin paljon yhteydessä, jossa sillä tarkoitetaan jotain muuta kuin mitä se täsmällisesti tarkoittaa.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Tuuralla tehdään jäähän avanto. Mutta ne kaikki muut oli suotyyppejä. Etenkin korpi sanaa käytetään tosin paljon yhteydessä, jossa sillä tarkoitetaan jotain muuta kuin mitä se täsmällisesti tarkoittaa.
Niinpä :), pilkkiminen ja kalastus ei todellakaan kuulu vahvuuksiin
- Anonyymi
15/20
Olen nyt vähän väsynyt.., eli ei ihan irronnut😉
Mahtavaa!
Yleistietosi on tosi hyvällä tasolla.
Vastasit oikein 11 kysymykseenHieno tulos!
Ymmärrän 😁 No minäkään kyllä jaksanut paljon keskittyä tuohon, vaikkei muuten väsytäkään.- Anonyymi
Sama tuli tänne, muutama oli joka meni penkin alle sillä tapaa että pidän itse tietona joka olisi pitänyt mennä oikein, muttei nyt joku NATOn maamäärä yms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tuli tänne, muutama oli joka meni penkin alle sillä tapaa että pidän itse tietona joka olisi pitänyt mennä oikein, muttei nyt joku NATOn maamäärä yms
Mut joo en käyttäny noita apuja lainkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Hieno tulos!
Niin, kai se NATO-maiden määrä juuri nyt katsotaan suomalaisittain paikallisesti tärkeäksi yleistiedoksi 😁
17/20
Taiteilijat ainakin meni väärin. Ja Kate Winsletin Oscar.Loistava tulos!
Muistin kyllä, että se Winsletin Oscar ei tullut siitä yhdestä leffasta, mutta valkkasin sitten väärin jäljelle jääneistä kolmesta 🤣- Anonyymi
Loistava tulos!
Muistin kyllä, että se Winsletin Oscar ei tullut siitä yhdestä leffasta, mutta valkkasin sitten väärin jäljelle jääneistä kolmesta 🤣Muistan Winsletin näytelleen juuri tasan kahdessa leffassa: toisessa Leonardo Di Caprion kanssa ja toisessa Jim Carreyn kanssa.
Imdb kertoo että tämän lisäksi Kate on kunnostautunut rouva Vilijonkan äänenä.
Mukana oli vaikeita kysymyksiä. Käytin kaikki vihjeet. Muutamassa ei arvaaminenkaan auttanut. Meinasi jo epätoivo iskeä. Mielenkiintoinen ja haastava visa. 😊
"Mahtavaa!
Vastasit oikein 16 kysymykseen"
Thänks! 😀Loistava tulos!
Oli haastavampia, saisi tulla useammin tällaisia visoja, vaikka turpaani saankin 😂
Tavoilleni uskollisena vedin tämänkin ns. nakuna enkä käytellyt vihjeitä. Eikä siitä varmaan olisi apua ollutkaan, kun aina valkkasin väärin niistä kahdesta joista tiesin oikean olevan jompikumpi. Varmaan olisi vihjeillä tullut juuri ne samat kaksi valittaviksi 🤣randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Oli haastavampia, saisi tulla useammin tällaisia visoja, vaikka turpaani saankin 😂
Tavoilleni uskollisena vedin tämänkin ns. nakuna enkä käytellyt vihjeitä. Eikä siitä varmaan olisi apua ollutkaan, kun aina valkkasin väärin niistä kahdesta joista tiesin oikean olevan jompikumpi. Varmaan olisi vihjeillä tullut juuri ne samat kaksi valittaviksi 🤣Kiitti! 😊
Tykkään haastavista visoista. Niissä säilyy mielenkiinto loppuun saakka.
Hyvin toimittu, vaikka hyppäsit vihjeiden yli. Niitä ei aina muista käyttää, kun keskittyy vaan vastaamaan. 😁- Anonyymi
No way, ei vihjeitä, vain raakaa tietämystä...
Vihjeitä ei saa käyttää. On vähän kuin jos polkupyörässä olisi apupyörät, keilatessa käyttää apulaitoja tai ostaa kaupasta valmista juustoraastetta.
Anonyymi kirjoitti:
No way, ei vihjeitä, vain raakaa tietämystä...
Jees way! Kun eteen sattuu oikeanlaisia kysymyksiä, voin loistaa omalla tietämyksellä edes vähän. Silti tuli muutama huti. Näitä satuu joskus. 😊
scrg kirjoitti:
Vihjeitä ei saa käyttää. On vähän kuin jos polkupyörässä olisi apupyörät, keilatessa käyttää apulaitoja tai ostaa kaupasta valmista juustoraastetta.
Olihan siinä visan mukana yksi "vihje" ja yksi "poista kaksi" mahdollisuudet. Käytin ne hyväkseni. Aina niitä ei ole tarjolla, nyt oli.
tosi.typy kirjoitti:
Olihan siinä visan mukana yksi "vihje" ja yksi "poista kaksi" mahdollisuudet. Käytin ne hyväkseni. Aina niitä ei ole tarjolla, nyt oli.
Tämä onkin periaatteellinen kysymys. Polkupyörää voi ajaa apupyörien kanssa tai ilman.
scrg kirjoitti:
Tämä onkin periaatteellinen kysymys. Polkupyörää voi ajaa apupyörien kanssa tai ilman.
Itse otan kaiken avun vastaan, jos sitä vaan on tarjolla. Eli, vaikka mulla olisi apupyörät, voit silti vielä kannatella minua, jotta voin turvallisesti jatkaa tasapainottelua ja polkemista. Juokse mukana! Nyt mennään ..... viuh! 😂
tosi.typy kirjoitti:
Itse otan kaiken avun vastaan, jos sitä vaan on tarjolla. Eli, vaikka mulla olisi apupyörät, voit silti vielä kannatella minua, jotta voin turvallisesti jatkaa tasapainottelua ja polkemista. Juokse mukana! Nyt mennään ..... viuh! 😂
Poista kaksi -vihjeessä on vielä jotain järkeä. Mutta tietokoneen sanoma "voisi olla sejase, en ole varma" on lähes täysin älytön. Aika erikoinen tilanne pitäisi olla ettei pelaaja valitsisi koneen antamaa vaihtoehtoa. Yhtä mielekästä pelin kannalta kuin pelata Kivi, Sakset, Paperi peliä Paperiliiton puheenjohtajaa vastaan.
scrg kirjoitti:
Poista kaksi -vihjeessä on vielä jotain järkeä. Mutta tietokoneen sanoma "voisi olla sejase, en ole varma" on lähes täysin älytön. Aika erikoinen tilanne pitäisi olla ettei pelaaja valitsisi koneen antamaa vaihtoehtoa. Yhtä mielekästä pelin kannalta kuin pelata Kivi, Sakset, Paperi peliä Paperiliiton puheenjohtajaa vastaan.
Siellä vihje-osiossa on joskus väärä vastaus. Harmittaa, jos luottaa siihen. Näin menettää mahdollisuuden vastata oikein ja myös vihjeen.
Mielummin klikkaa vastauksen arvaamalla.
Olen samaa mieltä siitä "posta kaksi"-vihjeestä. Siinä on ainakin mahdollisuus osua oikeaan vastaukseen.tosi.typy kirjoitti:
Siellä vihje-osiossa on joskus väärä vastaus. Harmittaa, jos luottaa siihen. Näin menettää mahdollisuuden vastata oikein ja myös vihjeen.
Mielummin klikkaa vastauksen arvaamalla.
Olen samaa mieltä siitä "posta kaksi"-vihjeestä. Siinä on ainakin mahdollisuus osua oikeaan vastaukseen.Sitä tarkoitin että nimenomaan koneen antamana oikea tai väärä vihje on pelillisesti tyhmä. Tv-visassa samaan kuuluu että voit arvioida yleisön tai kilautuskaverin luotettavuutta.
scrg kirjoitti:
Sitä tarkoitin että nimenomaan koneen antamana oikea tai väärä vihje on pelillisesti tyhmä. Tv-visassa samaan kuuluu että voit arvioida yleisön tai kilautuskaverin luotettavuutta.
Mikäli itse pääsisin tv-visaan pelaajaksi, minun olisi todella vaikea päättää, kenet valitsisin kilautuskaveriksi. Jos tulee tilanne, että kaveri antaa väärän vastauksen, tai aika kuluu umpeen ilman vastausta, siinä voi olla ystävyys koetuksella. Näin menettää pelin ja kaverin.
Se yleisön vastaus on myös arpapeliä. Luottaako, vai ei? Onko vastaus vakuuttava, vai ei? Riippuu kysymyksestä ja asia-aiheesta. Onko itsellä aiheesta mitään ymmärrystä, vai lyökö älli täysin tyhjää?
Hankalia juttuja kaikki. Siinä joutuu punnitsemaan, uskaltaako ottaa riskin, vai ei?
- Anonyymi
7 oikein, wauu 😂 Liikaa urheilua ☝.
- SheenaKelpo tulos!
Oliko siinä urheilukysymyksiäkin? En kyllä yhtään muista, oli kai sitten 😁
- Anonyymi
aika kammottaviakin nuo amerikkalaisten joukkoampumistapaukset mitä on uutisissa aina...
- Anonyymi
kammottavia juttuja asmerikkalaisten ampumistapaukset.... mutta itseäni kyllä huvittavat amerikkalaisten tekemät nuo avaruussarjat
Rolf son of Mogh.... ei ole rolf vaan se on Worf son of mogh hah - Anonyymi
kaunein oikein avaruusalus joku Voyager jossa naiskapteeni Janeway of the Federation starship Voyager ;D
- Anonyymi
13 oikein.
- Anonyymi
Mahtavaa!
Vastasit oikein 15 kysymykseen
Enpä tiennyt, että korpi on suotyyppi 😲 Aina oppii uutta, kun vanhaksi elää.- Anonyymi
No kun se ei ole suotyyppi. Lopetin testin heti alkuunsa kun kysymyksetkin vastauksineen on täysin päin mäntyä.
Anonyymi kirjoitti:
No kun se ei ole suotyyppi. Lopetin testin heti alkuunsa kun kysymyksetkin vastauksineen on täysin päin mäntyä.
Höpö höpö, olet itse päinmäntä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suotyyppi
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/09/04/suomen-eri-suotyypit
Kaivanko lisää luettavaa?Loistava tulos!
Aina oppii uutta, todellakin, en tiennyt tuota itsekään, niin piti tarkistaa visan jälkeen asia 😁Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin se on suotyyppi. Ja ainakin viime vuosikymmenillä asia on tasan varmasti opetettu peruskoulun biologian tunnilla. Geologinen määritelmä suolle on vähintään kolmenkymmenen sentin turvekerros.
Ikinä kuullut maaperän jaosta kivennäismaihin ja turvemaihiin.scrg kirjoitti:
Tietenkin se on suotyyppi. Ja ainakin viime vuosikymmenillä asia on tasan varmasti opetettu peruskoulun biologian tunnilla. Geologinen määritelmä suolle on vähintään kolmenkymmenen sentin turvekerros.
Ikinä kuullut maaperän jaosta kivennäismaihin ja turvemaihiin.Tuohon kuului siis kysymysmerkki loppuun. Ilmastomuutoskeskustelun melko ytimessä Suomessa on suhtautuminen turvemaiden käyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korpihilla on sellainen iso.
- Anonyymi
Usein saanut kaikki oikein tai lähes kaikki, mutta tässä meni itsellänikin metsään heti alkumetreillä. Oli sellaisia kysymyksiä että ei varmasti kukaan ole saanut edes puoliakaan oikein vaikka olisi kuinka fiksu. Ensinnäkin joku urheilun knoppitieto ei kuulu yleistietoon millään tavalla.
Hirveää kitinää leikkimielisen visailun vuoksi. Älä hyvä ihminen tee noita visailuja, jos ne käyvät noin sielulle.
Tuolla on monikin saanut reilusti yli puolet pisteistä.
Urheilutieto kuuluu yleistietoon siinä missä vaikka taideaiheet, musiikki, historia jne.- Anonyymi
Hirveää kitinää leikkimielisen visailun vuoksi. Älä hyvä ihminen tee noita visailuja, jos ne käyvät noin sielulle.
Tuolla on monikin saanut reilusti yli puolet pisteistä.
Urheilutieto kuuluu yleistietoon siinä missä vaikka taideaiheet, musiikki, historia jne.Mitä ihmeen kitinää? Kunhan vastasin asiallisesti kysymykseen jonka esitit, älä kysele jos ei vastaukset miellytä.
Urheilun knoppitieto ei todellakaan kuulu yleistietoon. Se että tietää urheilusta kaiken ei kerro että olisi millään tavalla älykäs, yleensä päinvastoin. Siinä oli tasan yksi urheilukysymys. Vaihtoehtoina kaksi haulikkoampujaa ja kaksi kivääriampujaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen kitinää? Kunhan vastasin asiallisesti kysymykseen jonka esitit, älä kysele jos ei vastaukset miellytä.
Urheilun knoppitieto ei todellakaan kuulu yleistietoon. Se että tietää urheilusta kaiken ei kerro että olisi millään tavalla älykäs, yleensä päinvastoin.Tottakai urheilu kuuluu yleissivistykseen missä kaikki muukin.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Tottakai urheilu kuuluu yleissivistykseen missä kaikki muukin.😄.
Siinä missä kaikki muukin yleistieto.
Voitin sut yhdellä 🤣 9/20
Hieno tulos!
Ja ettäs kehtasitkin, senkin senilii katti 😉No tällä kertaa näin 😂 ja sä oot seniili varmaan myös näillä kriteereillä 😜🤣
Ihastuja_addikti kirjoitti:
No tällä kertaa näin 😂 ja sä oot seniili varmaan myös näillä kriteereillä 😜🤣
Häivy siitä, vanhuksia morkkaamasta, me kuitenkin voitettiin Talvisota teille nuorille 🤣
Häivy siitä, vanhuksia morkkaamasta, me kuitenkin voitettiin Talvisota teille nuorille 🤣
Niin nii joo, unohdin että sä oot ollu talvisodassa tolla sun iällä 😂😂😂unissas🤣
Vieläkö ruutia riittää 😜😂Ihastuja_addikti kirjoitti:
Niin nii joo, unohdin että sä oot ollu talvisodassa tolla sun iällä 😂😂😂unissas🤣
Vieläkö ruutia riittää 😜😂Kyllä riittää, tyttönen, voitin korttelimme rollaattorirallin 🤣
Kyllä riittää, tyttönen, voitin korttelimme rollaattorirallin 🤣
😂😂😂
😂😂😂
Älä naura! Kierrettiin kerrostalomme ja mä voitin ajalla 5min 12sek. Ja mieti, että ainakin 20 metriä oli ylämäkeä. Hinkkasen Pentti sai sydärin jo lähdössä ja Martalla petti rakko puolimatkassa 🤣
Älä naura! Kierrettiin kerrostalomme ja mä voitin ajalla 5min 12sek. Ja mieti, että ainakin 20 metriä oli ylämäkeä. Hinkkasen Pentti sai sydärin jo lähdössä ja Martalla petti rakko puolimatkassa 🤣
😂😂 no hyvä tulos 🤣saiko Pentti sydäriin apua ajoissa?
😂😂 no hyvä tulos 🤣saiko Pentti sydäriin apua ajoissa?
Kyllä Pena sai... Martalta... Köhköh, tuota, apuja, ihan siinä pihamaalla... 🤣
Kyllä Pena sai... Martalta... Köhköh, tuota, apuja, ihan siinä pihamaalla... 🤣
No teillä on ollut..hmm.. hyvä kilpailu. Sinä yksinään kierrät kerrostaloa ja Martta laskee alleen(hmm..,mitä laskikaan alleen?) Samalla kun antaa Pentille apuja 😂
Eli periaatteessa uus kilpailu pitäs ottaa kun Pentti ja Martta ei ehtinyt mukaan 😂Ihastuja_addikti kirjoitti:
No teillä on ollut..hmm.. hyvä kilpailu. Sinä yksinään kierrät kerrostaloa ja Martta laskee alleen(hmm..,mitä laskikaan alleen?) Samalla kun antaa Pentille apuja 😂
Eli periaatteessa uus kilpailu pitäs ottaa kun Pentti ja Martta ei ehtinyt mukaan 😂No Lehikoinen koitti siinä ihan mun imussa tulla, mutta olin jemmannut yhdelle kulmalle maahan tiiliskiven, jonka potkaisin taakseni ja suoraan Lehikoisen jalkoihin, humps ja tumps turvalleen. Luuli vielä itte kompastuneensa siihen, kun kinkkasi maaliin 🤣
No Lehikoinen koitti siinä ihan mun imussa tulla, mutta olin jemmannut yhdelle kulmalle maahan tiiliskiven, jonka potkaisin taakseni ja suoraan Lehikoisen jalkoihin, humps ja tumps turvalleen. Luuli vielä itte kompastuneensa siihen, kun kinkkasi maaliin 🤣
😂😂😂
Noni. Et oo hirveen reilu kilpailija 😜😂Ihastuja_addikti kirjoitti:
😂😂😂
Noni. Et oo hirveen reilu kilpailija 😜😂Niin, tässä iässä tärkeintä on voittaminen, reilu kilpailu my ass 😂
Niin, tässä iässä tärkeintä on voittaminen, reilu kilpailu my ass 😂
No mä nyt ehkä . Sanon, että se on oikein 😂😂
Lapsien kohdalla se olis eriasia 😂Ihastuja_addikti kirjoitti:
No mä nyt ehkä . Sanon, että se on oikein 😂😂
Lapsien kohdalla se olis eriasia 😂No sit on parempi pitää huolta, etteivät muksusi halua tulla kilpailemaan mun kanssa rollaattorirallissa 🤣🤣
No sit on parempi pitää huolta, etteivät muksusi halua tulla kilpailemaan mun kanssa rollaattorirallissa 🤣🤣
😂😂😂
- Anonyymi
oikein jännittävä peli jos pitää laittaa jos peittokin silmien suojaksi jos ei uskalla katsoakasasn
16/20 pari väärin mennyttä jäi harmittaan mutta muuten oon kyllä ihan tyytyväinen kerrankin.🙂.
19/20, mutta tunnustan huijanneeni, sillä tein testin jo aikaisemmin ja sen perusteella muistin ainakin kolmeen sellaiseen kysymykseen vastaukset, joita en olisi muutoin tiennyt/muistanut. Eli oikeampi tulos olisi 15-16/20. Oli pakko kokeilla silti uudelleen muistanko nyt edes oikeita vastauksia 😊
Loistava tulos siis!
Kiitos rehellisyydestä! 🤗
Ja toisinaanhan noissa kysymykset hieman vaihtelevat, niin ihan varma ei voi olla että pärjää paremmin toisella yrittämällä 😊randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos siis!
Kiitos rehellisyydestä! 🤗
Ja toisinaanhan noissa kysymykset hieman vaihtelevat, niin ihan varma ei voi olla että pärjää paremmin toisella yrittämällä 😊Nime velvoittaa, kun lainasin totuuden jumalattaren nimeä 😄 Joskus kysymykset tosiaan saattaa vaihdella ja jollei muuta, niin jääpähän paremmin vastaukset mieleen tulevia kisoja silmällä pitäen 😊
Aletheias kirjoitti:
Nime velvoittaa, kun lainasin totuuden jumalattaren nimeä 😄 Joskus kysymykset tosiaan saattaa vaihdella ja jollei muuta, niin jääpähän paremmin vastaukset mieleen tulevia kisoja silmällä pitäen 😊
Siis visoja.. Puhelin päättää näköjään jatkuvasti mitä suustani täällä päästelen 😊
Aletheias kirjoitti:
Nime velvoittaa, kun lainasin totuuden jumalattaren nimeä 😄 Joskus kysymykset tosiaan saattaa vaihdella ja jollei muuta, niin jääpähän paremmin vastaukset mieleen tulevia kisoja silmällä pitäen 😊
Olen kyllä sitä mieltä, että sun olis kannattanut ennemmin ottaa nikiksi se Inanna 😂
Olen kyllä sitä mieltä, että sun olis kannattanut ennemmin ottaa nikiksi se Inanna 😂
Too late 🤣 Aion jatkaa valitsemallani tiellä, mutta hyödynnän Inannan oppeja tilanteen mukaan 😉
Aletheias kirjoitti:
Too late 🤣 Aion jatkaa valitsemallani tiellä, mutta hyödynnän Inannan oppeja tilanteen mukaan 😉
Moderni versio Altheiasta 🤣🤣
Moderni versio Altheiasta 🤣🤣
Juuri niin, täytyyhän sitä jumalattarienkin pysyä kehityksessä mukana 😉
Aletheias kirjoitti:
Juuri niin, täytyyhän sitä jumalattarienkin pysyä kehityksessä mukana 😉
Täytyykin miettiä pitää tässä alkaa palvomaan modernia totuutta 😂
Täytyykin miettiä pitää tässä alkaa palvomaan modernia totuutta 😂
Modernin totuuden palvoja.. Sellainen updeitattu versio 😂
Aletheias kirjoitti:
Modernin totuuden palvoja.. Sellainen updeitattu versio 😂
Helposti, jos ne palvontamenot on v2.0 eli kopioitu Inannalta 🤣
Helposti, jos ne palvontamenot on v2.0 eli kopioitu Inannalta 🤣
Kyllä vain, Inannan versio on sen verran hyvä, että sitä kannattaa käyttää pienin päivityksin vain 😂
Aletheias kirjoitti:
Kyllä vain, Inannan versio on sen verran hyvä, että sitä kannattaa käyttää pienin päivityksin vain 😂
Aivan, turha keksiä pyörää uudelleen, kun vanhallakin polkee (🙄) ihan hyvin 😂
Tulos: 14/20.
Hieno tulos!
Oli vähän haastavampi visa tällä kertaa 😉Noita yleistietovisoja on nyt viimeisen kuukauden aikana ollut Ilta sanomissa aika paljon.
Norppa83 kirjoitti:
Noita yleistietovisoja on nyt viimeisen kuukauden aikana ollut Ilta sanomissa aika paljon.
Jep, suorastaan kiitettävän paljon 🤗
12. Olisi tullut 13, jos olisin valinnut sen ensimmäisen intuition tanssiva kongressi -kysymykseen.
Hieno tulos!
Mulla naksahti sen kohdalla heti päähän tanssiva kongressi = valssi =... Jostain historian lukemistoista jäänyt mieleen sekin kuriositeetti 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356261JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t193556Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5182763Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai591928Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳321921- 261515
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311421Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71251En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171249Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http111083