vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tulossa.
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
32
1613
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Onpas dramaattista 😂
- AnonyymiUUSI
Olihan se aika dramaattistakin. Seuraavat näytökset ovat toisenlaisia tunnelmaltaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olihan se aika dramaattistakin. Seuraavat näytökset ovat toisenlaisia tunnelmaltaan.
Tämä oli aloittajan kommentti.
- AnonyymiUUSI
Näin on. Toisaalta hetkikin voi olla kaunis ja perhosten siivet menee vain rikki jos niihin koskettaa.
- AnonyymiUUSI
Hetki voi olla kaunis, mutta tunnit, päivät, viikot ja kuukaudet ratkaisevat.
Aloittaja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hetki voi olla kaunis, mutta tunnit, päivät, viikot ja kuukaudet ratkaisevat.
AloittajaYritän olla kiitollinen kaikesta ajasta mitä minulle on annettu toisen seurassa. Tottakai jos viettää paljon aikaa yhdessä niin niitä hetkiä mahtuu mukaan sekä hyviä että huonoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yritän olla kiitollinen kaikesta ajasta mitä minulle on annettu toisen seurassa. Tottakai jos viettää paljon aikaa yhdessä niin niitä hetkiä mahtuu mukaan sekä hyviä että huonoja.
Onko huonoin hetki se, joka käytetään väärin vai se, joka jätetään käyttämättä?
Aloittaja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko huonoin hetki se, joka käytetään väärin vai se, joka jätetään käyttämättä?
AloittajaEn tiedä, miten tunnet itse? Jokaisesta tekemisestä tai tekemättä jättämisestä on itse vastuussa, mitä enemmän ymmärtää tekevänsä valintaa niin sitä suurempi se vastuun paino. Ehkä ne käännekohdat vain meni siinä ohi, hyvin tai huonosti. Usein elämä vaan tapahtuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, miten tunnet itse? Jokaisesta tekemisestä tai tekemättä jättämisestä on itse vastuussa, mitä enemmän ymmärtää tekevänsä valintaa niin sitä suurempi se vastuun paino. Ehkä ne käännekohdat vain meni siinä ohi, hyvin tai huonosti. Usein elämä vaan tapahtuu.
Yksi tärkeimmistä asioista elämässä on ajoitus ja kyky tarttua toimeen. Ilman niitä elämä valuu käsistä, vaan tapahtuu.
Aloittaja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yksi tärkeimmistä asioista elämässä on ajoitus ja kyky tarttua toimeen. Ilman niitä elämä valuu käsistä, vaan tapahtuu.
AloittajaNäin on, olen tässä aika säälittävä tapaus kun olen roikkumassa nettipalstoilla. Puolustautuisin sillä että olen yrittänyt puhua (torpattiin) ja kirjoittaa (ei koskaan avattu kirjettä) ihan oikeastikin. Ajoitus minulla siis varmaan aivan päin p:tä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, olen tässä aika säälittävä tapaus kun olen roikkumassa nettipalstoilla. Puolustautuisin sillä että olen yrittänyt puhua (torpattiin) ja kirjoittaa (ei koskaan avattu kirjettä) ihan oikeastikin. Ajoitus minulla siis varmaan aivan päin p:tä.
Ei nettipalstoille kirjoittaminen ole säälittävää, kuka tahansa voi tehdä niin. Se on vain ajatusten virtaa. Kuulostaa siltä, että olet tehnyt jo kaikkesi. Itse ottaisin mieluiten suoran torjunnan kasvokkain. Sellainen tappaa omatkin tunteet. Avaamaton kirje kertoo paljon, vastaanottaja on joko mielessään täysin sulkenut tapauksen, tai luonne on apaattinen, informaatiota karttava.
Aloittaja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei nettipalstoille kirjoittaminen ole säälittävää, kuka tahansa voi tehdä niin. Se on vain ajatusten virtaa. Kuulostaa siltä, että olet tehnyt jo kaikkesi. Itse ottaisin mieluiten suoran torjunnan kasvokkain. Sellainen tappaa omatkin tunteet. Avaamaton kirje kertoo paljon, vastaanottaja on joko mielessään täysin sulkenut tapauksen, tai luonne on apaattinen, informaatiota karttava.
AloittajaNäin on. Yritän siis silti nähdä ne hyvät puolet lyhyissä huomion hetkissä, ne on avannut silmät kaikelle sille muulle huomiolle mitä saan, ja sille mitä oikeasti elämässä kaipaan. Jatkan rukillani elämänlankaa, ja vaikka minusta ei koskaan valmista tulisikaan niin en näe sitä tavoitteeksikaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Yritän siis silti nähdä ne hyvät puolet lyhyissä huomion hetkissä, ne on avannut silmät kaikelle sille muulle huomiolle mitä saan, ja sille mitä oikeasti elämässä kaipaan. Jatkan rukillani elämänlankaa, ja vaikka minusta ei koskaan valmista tulisikaan niin en näe sitä tavoitteeksikaan.
Onnea sille matkalle. Itse olen sellainen, että haluan viedä ihmissuhteita eteenpäin. Pienistä hetkistä joko kasvaa vähitellen jotain isompaa, tai sitten tarina loppuu omaan olemattomuuteensa. Voihan se pysyä kauankin vireillä, jos ei varsinaista katkosta tule vaan ollaan yhteydessä tasaiseen tahtiin. Etenemisen nopeus ei ole olennaista, vaan tasainen tahti ja etenkin katkosten puute.
Aloittaja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onnea sille matkalle. Itse olen sellainen, että haluan viedä ihmissuhteita eteenpäin. Pienistä hetkistä joko kasvaa vähitellen jotain isompaa, tai sitten tarina loppuu omaan olemattomuuteensa. Voihan se pysyä kauankin vireillä, jos ei varsinaista katkosta tule vaan ollaan yhteydessä tasaiseen tahtiin. Etenemisen nopeus ei ole olennaista, vaan tasainen tahti ja etenkin katkosten puute.
AloittajaKiitos! Ja onnea seuraavaan näytökseen🫶
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Ja onnea seuraavaan näytökseen🫶
Kiitos, onnea aina tarvitaan oman aktiivisuuden lisäksi!
Aloittaja
- AnonyymiUUSI
Siinähän se ristiriita on. Lyhyessä hetkessä tapahtuu käänne, jonka kuukaudet sementoivat. Miten helppoa se kaikki lopulta on ja olisi.
Aloittaja- AnonyymiUUSI
Lopulta on aina vain nyt ja tuleva. Tapojen rikkominen silti tuskallista, ei helppoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopulta on aina vain nyt ja tuleva. Tapojen rikkominen silti tuskallista, ei helppoa.
Tavan rikkomiseen tarvitaan tilaus ja toistoja. Onko sinulla tilaus?
Aloittaja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaNettikaupasta en tilaa. Muualla ei taida juuri minulle olla markkinat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaEi ollut tilausta, mutta postifirmalta tuli lasku, että
kodintekstiilin tilasin, vaikka en ollut tilannut, enkä edes kuvaa nähnyt. Näinkin voi käydä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nettikaupasta en tilaa. Muualla ei taida juuri minulle olla markkinat.
Anonyymipalstoilta ei kannata tilata, vaikka tarkoitinkin tilausta omassa mielessä.
Aloittaja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut tilausta, mutta postifirmalta tuli lasku, että
kodintekstiilin tilasin, vaikka en ollut tilannut, enkä edes kuvaa nähnyt. Näinkin voi käydä.Tuleehan niitä joskus, yllättäviä lähestymisiä aivan puun takaa.
Aloittaja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuleehan niitä joskus, yllättäviä lähestymisiä aivan puun takaa.
AloittajaTulee kyllä. En ole pumpulissa kasvanut, muutakuin vanhempien helmoissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymipalstoilta ei kannata tilata, vaikka tarkoitinkin tilausta omassa mielessä.
AloittajaTaisi tulla selväksi yllä, mutta vastaan nyt vielä tähän kohtaan, että en ole ahdistelija tilaamassa hyvin selvästi ilmaistua eioota yhä uudestaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuleehan niitä joskus, yllättäviä lähestymisiä aivan puun takaa.
AloittajaVoi ap kun toi sun iso pääs näkyy sieltä puun takaa jo parin korttelin päähän, et sä ketään yllätä. Oot pelkkää puhetta 🤡
- AnonyymiUUSI
Anteeksi, en jaksa miettiä vanhoja. On ottanut koville läheisten kuolemat ja tämä projekti. Yritän haalia töitä. En meinaa jaksaa talvea. On ihan fyysisestikin huono olo. Ihan totta. Heti kun on mahdollista, muutan pois.
- AnonyymiUUSI
Voimia sinulle surussasi❤️
Aloittaja - AnonyymiUUSI
Höpö höpö trolli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö trolli.
Sä et elämästäni tiedä yhtään mitään, joten ole itse hiljaa trölli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voimia sinulle surussasi❤️
AloittajaKiitos ❤️ Kun ei voi enää soittaa ja sitten tulee pesänjakoriidat siihen päälle.
- AnonyymiUUSI
Mitä muuta Salatuissa elämissä tapahtui?
- AnonyymiUUSI
Salatut eläimet on mun lemppari 🙀🐶🐾
🤓🥸
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356621JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t224791Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5492891Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai672463Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342116- 331964
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!421658- 411615
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321613Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71351