vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tulossa.
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
61
3051
Vastaukset
- Anonyymi
Onpas dramaattista 😂
- Anonyymi
Olihan se aika dramaattistakin. Seuraavat näytökset ovat toisenlaisia tunnelmaltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan se aika dramaattistakin. Seuraavat näytökset ovat toisenlaisia tunnelmaltaan.
Tämä oli aloittajan kommentti.
- Anonyymi
Näin on. Toisaalta hetkikin voi olla kaunis ja perhosten siivet menee vain rikki jos niihin koskettaa.
- Anonyymi
Hetki voi olla kaunis, mutta tunnit, päivät, viikot ja kuukaudet ratkaisevat.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetki voi olla kaunis, mutta tunnit, päivät, viikot ja kuukaudet ratkaisevat.
AloittajaYritän olla kiitollinen kaikesta ajasta mitä minulle on annettu toisen seurassa. Tottakai jos viettää paljon aikaa yhdessä niin niitä hetkiä mahtuu mukaan sekä hyviä että huonoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän olla kiitollinen kaikesta ajasta mitä minulle on annettu toisen seurassa. Tottakai jos viettää paljon aikaa yhdessä niin niitä hetkiä mahtuu mukaan sekä hyviä että huonoja.
Onko huonoin hetki se, joka käytetään väärin vai se, joka jätetään käyttämättä?
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaEn tiedä, miten tunnet itse? Jokaisesta tekemisestä tai tekemättä jättämisestä on itse vastuussa, mitä enemmän ymmärtää tekevänsä valintaa niin sitä suurempi se vastuun paino. Ehkä ne käännekohdat vain meni siinä ohi, hyvin tai huonosti. Usein elämä vaan tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, miten tunnet itse? Jokaisesta tekemisestä tai tekemättä jättämisestä on itse vastuussa, mitä enemmän ymmärtää tekevänsä valintaa niin sitä suurempi se vastuun paino. Ehkä ne käännekohdat vain meni siinä ohi, hyvin tai huonosti. Usein elämä vaan tapahtuu.
Yksi tärkeimmistä asioista elämässä on ajoitus ja kyky tarttua toimeen. Ilman niitä elämä valuu käsistä, vaan tapahtuu.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi tärkeimmistä asioista elämässä on ajoitus ja kyky tarttua toimeen. Ilman niitä elämä valuu käsistä, vaan tapahtuu.
AloittajaNäin on, olen tässä aika säälittävä tapaus kun olen roikkumassa nettipalstoilla. Puolustautuisin sillä että olen yrittänyt puhua (torpattiin) ja kirjoittaa (ei koskaan avattu kirjettä) ihan oikeastikin. Ajoitus minulla siis varmaan aivan päin p:tä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, olen tässä aika säälittävä tapaus kun olen roikkumassa nettipalstoilla. Puolustautuisin sillä että olen yrittänyt puhua (torpattiin) ja kirjoittaa (ei koskaan avattu kirjettä) ihan oikeastikin. Ajoitus minulla siis varmaan aivan päin p:tä.
Ei nettipalstoille kirjoittaminen ole säälittävää, kuka tahansa voi tehdä niin. Se on vain ajatusten virtaa. Kuulostaa siltä, että olet tehnyt jo kaikkesi. Itse ottaisin mieluiten suoran torjunnan kasvokkain. Sellainen tappaa omatkin tunteet. Avaamaton kirje kertoo paljon, vastaanottaja on joko mielessään täysin sulkenut tapauksen, tai luonne on apaattinen, informaatiota karttava.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nettipalstoille kirjoittaminen ole säälittävää, kuka tahansa voi tehdä niin. Se on vain ajatusten virtaa. Kuulostaa siltä, että olet tehnyt jo kaikkesi. Itse ottaisin mieluiten suoran torjunnan kasvokkain. Sellainen tappaa omatkin tunteet. Avaamaton kirje kertoo paljon, vastaanottaja on joko mielessään täysin sulkenut tapauksen, tai luonne on apaattinen, informaatiota karttava.
AloittajaNäin on. Yritän siis silti nähdä ne hyvät puolet lyhyissä huomion hetkissä, ne on avannut silmät kaikelle sille muulle huomiolle mitä saan, ja sille mitä oikeasti elämässä kaipaan. Jatkan rukillani elämänlankaa, ja vaikka minusta ei koskaan valmista tulisikaan niin en näe sitä tavoitteeksikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Yritän siis silti nähdä ne hyvät puolet lyhyissä huomion hetkissä, ne on avannut silmät kaikelle sille muulle huomiolle mitä saan, ja sille mitä oikeasti elämässä kaipaan. Jatkan rukillani elämänlankaa, ja vaikka minusta ei koskaan valmista tulisikaan niin en näe sitä tavoitteeksikaan.
Onnea sille matkalle. Itse olen sellainen, että haluan viedä ihmissuhteita eteenpäin. Pienistä hetkistä joko kasvaa vähitellen jotain isompaa, tai sitten tarina loppuu omaan olemattomuuteensa. Voihan se pysyä kauankin vireillä, jos ei varsinaista katkosta tule vaan ollaan yhteydessä tasaiseen tahtiin. Etenemisen nopeus ei ole olennaista, vaan tasainen tahti ja etenkin katkosten puute.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea sille matkalle. Itse olen sellainen, että haluan viedä ihmissuhteita eteenpäin. Pienistä hetkistä joko kasvaa vähitellen jotain isompaa, tai sitten tarina loppuu omaan olemattomuuteensa. Voihan se pysyä kauankin vireillä, jos ei varsinaista katkosta tule vaan ollaan yhteydessä tasaiseen tahtiin. Etenemisen nopeus ei ole olennaista, vaan tasainen tahti ja etenkin katkosten puute.
AloittajaKiitos! Ja onnea seuraavaan näytökseen🫶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Ja onnea seuraavaan näytökseen🫶
Kiitos, onnea aina tarvitaan oman aktiivisuuden lisäksi!
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaTapetoin tänään ja olen siinä tosi huono, kun oli ekoja kertoja. Nyt on sit kädet liisterissä. Kiva, kun oli kallis englannista tilattu tapetti, niin nyt on sit sitä ylimääräistä liisteriä tapetissakin. Vtuttaa. Tosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapetoin tänään ja olen siinä tosi huono, kun oli ekoja kertoja. Nyt on sit kädet liisterissä. Kiva, kun oli kallis englannista tilattu tapetti, niin nyt on sit sitä ylimääräistä liisteriä tapetissakin. Vtuttaa. Tosi.
Englannissa on kauniita tapetteja ja kaikenlaista muutakin kiinnostavaa. Ei kukaan huomaa sitä ylimääräistä liisteriä, laita vaikka taulu siihen kohtaan.
Aloittaja
- Anonyymi
Siinähän se ristiriita on. Lyhyessä hetkessä tapahtuu käänne, jonka kuukaudet sementoivat. Miten helppoa se kaikki lopulta on ja olisi.
Aloittaja- Anonyymi
Lopulta on aina vain nyt ja tuleva. Tapojen rikkominen silti tuskallista, ei helppoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopulta on aina vain nyt ja tuleva. Tapojen rikkominen silti tuskallista, ei helppoa.
Tavan rikkomiseen tarvitaan tilaus ja toistoja. Onko sinulla tilaus?
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaNettikaupasta en tilaa. Muualla ei taida juuri minulle olla markkinat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaEi ollut tilausta, mutta postifirmalta tuli lasku, että
kodintekstiilin tilasin, vaikka en ollut tilannut, enkä edes kuvaa nähnyt. Näinkin voi käydä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettikaupasta en tilaa. Muualla ei taida juuri minulle olla markkinat.
Anonyymipalstoilta ei kannata tilata, vaikka tarkoitinkin tilausta omassa mielessä.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut tilausta, mutta postifirmalta tuli lasku, että
kodintekstiilin tilasin, vaikka en ollut tilannut, enkä edes kuvaa nähnyt. Näinkin voi käydä.Tuleehan niitä joskus, yllättäviä lähestymisiä aivan puun takaa.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleehan niitä joskus, yllättäviä lähestymisiä aivan puun takaa.
AloittajaTulee kyllä. En ole pumpulissa kasvanut, muutakuin vanhempien helmoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymipalstoilta ei kannata tilata, vaikka tarkoitinkin tilausta omassa mielessä.
AloittajaTaisi tulla selväksi yllä, mutta vastaan nyt vielä tähän kohtaan, että en ole ahdistelija tilaamassa hyvin selvästi ilmaistua eioota yhä uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaVoi ap kun toi sun iso pääs näkyy sieltä puun takaa jo parin korttelin päähän, et sä ketään yllätä. Oot pelkkää puhetta 🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaOn tilaus tulossa juu. On oikein iso paketti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaJuurikin niitä yllättäviä kohtaamisia.
- Anonyymi
Anteeksi, en jaksa miettiä vanhoja. On ottanut koville läheisten kuolemat ja tämä projekti. Yritän haalia töitä. En meinaa jaksaa talvea. On ihan fyysisestikin huono olo. Ihan totta. Heti kun on mahdollista, muutan pois.
- Anonyymi
Voimia sinulle surussasi❤️
Aloittaja - Anonyymi
Höpö höpö trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö trolli.
Sä et elämästäni tiedä yhtään mitään, joten ole itse hiljaa trölli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimia sinulle surussasi❤️
AloittajaKiitos ❤️ Kun ei voi enää soittaa ja sitten tulee pesänjakoriidat siihen päälle.
- Anonyymi
Mitä muuta Salatuissa elämissä tapahtui?
- Anonyymi
Salatut eläimet on mun lemppari 🙀🐶🐾
🤓🥸
- Anonyymi
Kuulostaa tutulta.
Eka sanoo että leikki usein muiden tunteilla.
Josta toinen tietää ettei voi tietää, leikkiikö hänen.
Ja niin se näytös jatkuu väärille kierteille.- Anonyymi
Aivan. Ja vaikka ei ihan leikki leikkisi, niin jokin muukin (xxxxxxxxxxxx) mikä osoittaa ettei ole 100 prosenttisesti mukana, tekee ihmisestä epäluotettavan.
- Anonyymi
Toivottavasti ois jo loppunäytös tai sit uuden alku.
- Anonyymi
Uuden ja viimeisen alkuhan on nimenomaan se loppunäytös.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuden ja viimeisen alkuhan on nimenomaan se loppunäytös.
AloittajaMinkä viimeisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä viimeisen?
Kohtaaminen ja perheen perustaminen. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä viimeisen?
Rakkauselämäni viimeinen näytös tietenkin, siitähän tässä keskustelussa on kyse.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkauselämäni viimeinen näytös tietenkin, siitähän tässä keskustelussa on kyse.
AloittajaNo mitenkäs se päättyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitenkäs se päättyy?
Ei tänne kannata kirjoittaa yksityiskohtia elämästään, mutta viimeinen näytös kruunaa näytelmän tai muuten koko näytelmä on perseestä.
Aloittaja
- Anonyymi
Jos väärinkäsitysten päälle kasautuu paljon oletuksia, jotka johtavat tilannetta vielä pidemmälle harhaan, on todella vaikea tietää, mikä on alkujaan totta ja, mikä oletusta.
- Anonyymi
Välillä on ollut kyllä vaikea erottaa, mikä on tuottaja mikä ei. On sen verran paljon tapahtunut vuosien varrella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä on ollut kyllä vaikea erottaa, mikä on tuottaja mikä ei. On sen verran paljon tapahtunut vuosien varrella.
Siis totta...edelline
- Anonyymi
Totuus on tärkeä saada selville. Asiat on saatava paikoilleen. Kun ne ovat paikoillaan, on rauha. Voi olla joskus pitkä tie, mutta taaksepäin katsottaessa sekin näyttää mahdolliselta.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus on tärkeä saada selville. Asiat on saatava paikoilleen. Kun ne ovat paikoillaan, on rauha. Voi olla joskus pitkä tie, mutta taaksepäin katsottaessa sekin näyttää mahdolliselta.
AloittajaKaipasin itseäni noin 10 vuotta nuorempaa miestä.Joku hoksasi ketä ja kuka.Oli hakkeriporukka(paljon myöhemmin vasta älläsin).
Larppiporukka.
Sitten alkoi haukkuminen mummoksi ja haukuin takas.Ensin haukuin nuorempaa oletettua muttei ollut se vaan samanikäinen nainen joka oli suhteessa salaa kaipaamani kanssa oikeastaan tämä nainen oli suhteessa kaipaamani kanssa sekä hänen sisarten ja jopa Isän kanssa.Näitä monisuhteilijoita ketkä halus pitää kulissit ja niitä alkoi hermostuttaa kun huomasin sen.He haluavat mut pois ,ovat uhkailleet minua ja minun lapsia ,ottaneet jopa kontaktia irl minun lapseen pitkän aikaa.
Täällä tulee kokoajan mulle viestii että lähde pois.Joku niistä on täällä töissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipasin itseäni noin 10 vuotta nuorempaa miestä.Joku hoksasi ketä ja kuka.Oli hakkeriporukka(paljon myöhemmin vasta älläsin).
Larppiporukka.
Sitten alkoi haukkuminen mummoksi ja haukuin takas.Ensin haukuin nuorempaa oletettua muttei ollut se vaan samanikäinen nainen joka oli suhteessa salaa kaipaamani kanssa oikeastaan tämä nainen oli suhteessa kaipaamani kanssa sekä hänen sisarten ja jopa Isän kanssa.Näitä monisuhteilijoita ketkä halus pitää kulissit ja niitä alkoi hermostuttaa kun huomasin sen.He haluavat mut pois ,ovat uhkailleet minua ja minun lapsia ,ottaneet jopa kontaktia irl minun lapseen pitkän aikaa.
Täällä tulee kokoajan mulle viestii että lähde pois.Joku niistä on täällä töissä.Lisään.Ovat usuttaneet ulkomaalaistaustaisia lapseni perään houkuttaa sitä ja lirkuttaan.
Kuuluvat yhteen lahkoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaTotta kirjoitat. Täällä asiat vain mutkistuu ja on yhä vaikeampi hahmottaa, mikä on totta.
Terv: ” Jos väärinkäsitysten päälle kasautuu paljon…”
- Anonyymi
Katsomalla näytöksiä voi olla myös kivaa. Itsehhän me ei esitetä mitään.
Ei mitään suurta,mutta sitä mikä kumpaakin miellyttää.
Ajankanssa. - Anonyymi
Joskus mitä pienimmät asiat muuttavat elämän suuntaa. Se on olosuhteiden henkäys, satunnainen hetki, joka saattaa yhdistää kuin maahan iskevä salama. Ja hetkessä elämät ovat kuin ovatkin kääntyneet ja muuttaneet suuntaa pelkän sattumanvaraisen huomautuksen voimalla. Kuinka usein tällaiset väärinkäsitykset ovat muokanneet elämän suuntaa. Kuinka monta mahdollisuutta on evätty tai suotu vain koska ei ole nähty selvästi, katsottu tarkkaan. Kuinka monta ihmistä on menettänyt ja kuinka monta saanut vain koska nähtiin jonkin persoonallisuuden elementti joka loisti läpi vain hetken, ja olosuhteissa, joita ei koskaan enää. Illuusio vedestä hohtavan valtatien kaukaisessa mutkassa.
- Anonyymi
Kuinka moni yrittää sitä mutkaa oikaista, korjata väärinkäsitystä ?
Palstan kirjoitusten perusteella vastaus on nolla.
Ite kyllä otin opiksi kun kerran jäi katsomatta tarkkaan. Tosin en vieläkään kehtaa pitkään tuijottaa :)
Mutta sanomisia on tullut korjattua. Jos oon epäillyt että toinen ei kuullut tai ymmärtänyt mitä sanoin niin otan uusiksi. Joskus se auttaa joskus ei.
Toisaalta sitä yhtä väärinkäsitystä vois olla hyvä oikoa, mut en varmaan saa siihen tilaisuutta. Ne tarjotut tilaisuudet meni ohi kun ei osaa tarttua hetkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite kyllä otin opiksi kun kerran jäi katsomatta tarkkaan. Tosin en vieläkään kehtaa pitkään tuijottaa :)
Mutta sanomisia on tullut korjattua. Jos oon epäillyt että toinen ei kuullut tai ymmärtänyt mitä sanoin niin otan uusiksi. Joskus se auttaa joskus ei.
Toisaalta sitä yhtä väärinkäsitystä vois olla hyvä oikoa, mut en varmaan saa siihen tilaisuutta. Ne tarjotut tilaisuudet meni ohi kun ei osaa tarttua hetkeen.Mitä väärinkäsitystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta sitä yhtä väärinkäsitystä vois olla hyvä oikoa, mut en varmaan saa siihen tilaisuutta. Ne tarjotut tilaisuudet meni ohi kun ei osaa tarttua hetkeen.Mun kaivattu voittaa tuijotuskisan, ainakin oman puheensa mukaan. Mataakohan olla tottakaan 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väärinkäsitystä?
"Mitä väärinkäsitystä?"
Mitä kysyt - yleisesti vaiko "sitä yhtä väärinkäsitystä" ?
Tää ketjuhan on ihan täynnä väärinkäsityksiä, jokaiselle oma ;-)
Yksi oma spiraali, kuolemankierre oli sitä että ensin luulin että .... ja sitten hän luuli etten halunnut häntä tavata. Ja sen jälkeen luuleminen ja väärät odotukset kasvoivat liian suuriksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kaivattu voittaa tuijotuskisan, ainakin oman puheensa mukaan. Mataakohan olla tottakaan 😊
Ootta siis ihan puheväleissä, kiva !
Piristää tämmöstä masentunutta palstalaista ja varmaan muitakin. Että toivoa on! Hienoa, kannattaa vaan jatkaa kirijoottamista tänne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootta siis ihan puheväleissä, kiva !
Piristää tämmöstä masentunutta palstalaista ja varmaan muitakin. Että toivoa on! Hienoa, kannattaa vaan jatkaa kirijoottamista tänne.Ollaan oltu puheväleissä. Mut ei hän siitä oo mihinkään muuttunut, samanmoinen tohlottaja vieläkin! 😊
- Anonyymi
Sen tekee kanalauma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?
Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi365897Hyvää huomenta miehelle
Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va273023Erika Vikman on kuin syöttöporsas
Mitä sen naamallekin on tapahtunut? Ihan kuin Tuksu Tukiainen pahimmillaan. Ja kiloja on karttunut mutta silti pukeutuu1791808- 461325
harrasterallit on syytä lopettaa
Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin211054- 591011
Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu
nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän60968Katsotaan eteenpäin!
Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan32956- 133891
- 40853