Sattuma ja muutama väärinkäsitys

Anonyymi-ap

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tulossa.

32

1613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Onpas dramaattista 😂

• Anonyymi
        UUSI

Olihan se aika dramaattistakin. Seuraavat näytökset ovat toisenlaisia tunnelmaltaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan se aika dramaattistakin. Seuraavat näytökset ovat toisenlaisia tunnelmaltaan.

Tämä oli aloittajan kommentti.

• Anonyymi
      UUSI

Näin on. Toisaalta hetkikin voi olla kaunis ja perhosten siivet menee vain rikki jos niihin koskettaa.

• Anonyymi
        UUSI

Hetki voi olla kaunis, mutta tunnit, päivät, viikot ja kuukaudet ratkaisevat.
        Aloittaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hetki voi olla kaunis, mutta tunnit, päivät, viikot ja kuukaudet ratkaisevat.
        Aloittaja

Yritän olla kiitollinen kaikesta ajasta mitä minulle on annettu toisen seurassa. Tottakai jos viettää paljon aikaa yhdessä niin niitä hetkiä mahtuu mukaan sekä hyviä että huonoja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yritän olla kiitollinen kaikesta ajasta mitä minulle on annettu toisen seurassa. Tottakai jos viettää paljon aikaa yhdessä niin niitä hetkiä mahtuu mukaan sekä hyviä että huonoja.

Onko huonoin hetki se, joka käytetään väärin vai se, joka jätetään käyttämättä?
        Aloittaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko huonoin hetki se, joka käytetään väärin vai se, joka jätetään käyttämättä?
        Aloittaja

En tiedä, miten tunnet itse? Jokaisesta tekemisestä tai tekemättä jättämisestä on itse vastuussa, mitä enemmän ymmärtää tekevänsä valintaa niin sitä suurempi se vastuun paino. Ehkä ne käännekohdat vain meni siinä ohi, hyvin tai huonosti. Usein elämä vaan tapahtuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, miten tunnet itse? Jokaisesta tekemisestä tai tekemättä jättämisestä on itse vastuussa, mitä enemmän ymmärtää tekevänsä valintaa niin sitä suurempi se vastuun paino. Ehkä ne käännekohdat vain meni siinä ohi, hyvin tai huonosti. Usein elämä vaan tapahtuu.

Yksi tärkeimmistä asioista elämässä on ajoitus ja kyky tarttua toimeen. Ilman niitä elämä valuu käsistä, vaan tapahtuu.
        Aloittaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi tärkeimmistä asioista elämässä on ajoitus ja kyky tarttua toimeen. Ilman niitä elämä valuu käsistä, vaan tapahtuu.
        Aloittaja

Näin on, olen tässä aika säälittävä tapaus kun olen roikkumassa nettipalstoilla. Puolustautuisin sillä että olen yrittänyt puhua (torpattiin) ja kirjoittaa (ei koskaan avattu kirjettä) ihan oikeastikin. Ajoitus minulla siis varmaan aivan päin p:tä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on, olen tässä aika säälittävä tapaus kun olen roikkumassa nettipalstoilla. Puolustautuisin sillä että olen yrittänyt puhua (torpattiin) ja kirjoittaa (ei koskaan avattu kirjettä) ihan oikeastikin. Ajoitus minulla siis varmaan aivan päin p:tä.

Ei nettipalstoille kirjoittaminen ole säälittävää, kuka tahansa voi tehdä niin. Se on vain ajatusten virtaa. Kuulostaa siltä, että olet tehnyt jo kaikkesi. Itse ottaisin mieluiten suoran torjunnan kasvokkain. Sellainen tappaa omatkin tunteet. Avaamaton kirje kertoo paljon, vastaanottaja on joko mielessään täysin sulkenut tapauksen, tai luonne on apaattinen, informaatiota karttava.
        Aloittaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nettipalstoille kirjoittaminen ole säälittävää, kuka tahansa voi tehdä niin. Se on vain ajatusten virtaa. Kuulostaa siltä, että olet tehnyt jo kaikkesi. Itse ottaisin mieluiten suoran torjunnan kasvokkain. Sellainen tappaa omatkin tunteet. Avaamaton kirje kertoo paljon, vastaanottaja on joko mielessään täysin sulkenut tapauksen, tai luonne on apaattinen, informaatiota karttava.
        Aloittaja

Näin on. Yritän siis silti nähdä ne hyvät puolet lyhyissä huomion hetkissä, ne on avannut silmät kaikelle sille muulle huomiolle mitä saan, ja sille mitä oikeasti elämässä kaipaan. Jatkan rukillani elämänlankaa, ja vaikka minusta ei koskaan valmista tulisikaan niin en näe sitä tavoitteeksikaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Yritän siis silti nähdä ne hyvät puolet lyhyissä huomion hetkissä, ne on avannut silmät kaikelle sille muulle huomiolle mitä saan, ja sille mitä oikeasti elämässä kaipaan. Jatkan rukillani elämänlankaa, ja vaikka minusta ei koskaan valmista tulisikaan niin en näe sitä tavoitteeksikaan.

Onnea sille matkalle. Itse olen sellainen, että haluan viedä ihmissuhteita eteenpäin. Pienistä hetkistä joko kasvaa vähitellen jotain isompaa, tai sitten tarina loppuu omaan olemattomuuteensa. Voihan se pysyä kauankin vireillä, jos ei varsinaista katkosta tule vaan ollaan yhteydessä tasaiseen tahtiin. Etenemisen nopeus ei ole olennaista, vaan tasainen tahti ja etenkin katkosten puute.
        Aloittaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea sille matkalle. Itse olen sellainen, että haluan viedä ihmissuhteita eteenpäin. Pienistä hetkistä joko kasvaa vähitellen jotain isompaa, tai sitten tarina loppuu omaan olemattomuuteensa. Voihan se pysyä kauankin vireillä, jos ei varsinaista katkosta tule vaan ollaan yhteydessä tasaiseen tahtiin. Etenemisen nopeus ei ole olennaista, vaan tasainen tahti ja etenkin katkosten puute.
        Aloittaja

Kiitos! Ja onnea seuraavaan näytökseen🫶

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos! Ja onnea seuraavaan näytökseen🫶

Kiitos, onnea aina tarvitaan oman aktiivisuuden lisäksi!
        Aloittaja

• Anonyymi
      UUSI

Siinähän se ristiriita on. Lyhyessä hetkessä tapahtuu käänne, jonka kuukaudet sementoivat. Miten helppoa se kaikki lopulta on ja olisi.
      Aloittaja

• Anonyymi
        UUSI

Lopulta on aina vain nyt ja tuleva. Tapojen rikkominen silti tuskallista, ei helppoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopulta on aina vain nyt ja tuleva. Tapojen rikkominen silti tuskallista, ei helppoa.

Tavan rikkomiseen tarvitaan tilaus ja toistoja. Onko sinulla tilaus?
        Aloittaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja

Nettikaupasta en tilaa. Muualla ei taida juuri minulle olla markkinat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja

Ei ollut tilausta, mutta postifirmalta tuli lasku, että
        kodintekstiilin tilasin, vaikka en ollut tilannut, enkä edes kuvaa nähnyt. Näinkin voi käydä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nettikaupasta en tilaa. Muualla ei taida juuri minulle olla markkinat.

Anonyymipalstoilta ei kannata tilata, vaikka tarkoitinkin tilausta omassa mielessä.
        Aloittaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut tilausta, mutta postifirmalta tuli lasku, että
        kodintekstiilin tilasin, vaikka en ollut tilannut, enkä edes kuvaa nähnyt. Näinkin voi käydä.

Tuleehan niitä joskus, yllättäviä lähestymisiä aivan puun takaa.
        Aloittaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja

Tulee kyllä. En ole pumpulissa kasvanut, muutakuin vanhempien helmoissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymipalstoilta ei kannata tilata, vaikka tarkoitinkin tilausta omassa mielessä.
        Aloittaja

Taisi tulla selväksi yllä, mutta vastaan nyt vielä tähän kohtaan, että en ole ahdistelija tilaamassa hyvin selvästi ilmaistua eioota yhä uudestaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja

Voi ap kun toi sun iso pääs näkyy sieltä puun takaa jo parin korttelin päähän, et sä ketään yllätä. Oot pelkkää puhetta 🤡

• Anonyymi
      UUSI

Anteeksi, en jaksa miettiä vanhoja. On ottanut koville läheisten kuolemat ja tämä projekti. Yritän haalia töitä. En meinaa jaksaa talvea. On ihan fyysisestikin huono olo. Ihan totta. Heti kun on mahdollista, muutan pois.

• Anonyymi
        UUSI

Voimia sinulle surussasi❤️
        Aloittaja

• Anonyymi
        UUSI

Höpö höpö trolli.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö trolli.

Sä et elämästäni tiedä yhtään mitään, joten ole itse hiljaa trölli.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voimia sinulle surussasi❤️
        Aloittaja

Kiitos ❤️ Kun ei voi enää soittaa ja sitten tulee pesänjakoriidat siihen päälle.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä muuta Salatuissa elämissä tapahtui?

• Anonyymi
        UUSI

Salatut eläimet on mun lemppari 🙀🐶🐾
        🤓🥸

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6621
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      22
      4791
    3. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      549
      2891
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      67
      2463
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      34
      2116
    6. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      33
      1964
    7. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      42
      1658
    8. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      41
      1615
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1613
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1351
    Aihe