On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamaisuutta ja epäkypsää käytöstä.
Nolointa ikinä miehelle
20
797
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Millainens ihminen sinä oikein olet?? Roskasanko.
- AnonyymiUUSI
Millainen ihminen heti syyttää toisia omasta käytöksestä. Noloa.
- AnonyymiUUSI
Käytöstavat eivät päätä huimaa
🤢 - AnonyymiUUSI
Rohkeutta vaatii kertoa
- AnonyymiUUSI
Narsisti näkee aina syyn vain muualla kuin itsessään 👍
- AnonyymiUUSI
Eli sun mielestäsi on täysin ok tehdä toiselle henkistä väkivaltaa, esim. antaa toisen ihastua itseensä ja manipuloi hänet tuntemaan syyllisyyttä leikkaamalla elämästään ilman mitään selitystä.
Narsisti on tuo joka saa toisen tuntemaan olonsa huonoksi, hylkäämällä hänet ilman selitystä, kelpaamattomana.
Olet paska. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli sun mielestäsi on täysin ok tehdä toiselle henkistä väkivaltaa, esim. antaa toisen ihastua itseensä ja manipuloi hänet tuntemaan syyllisyyttä leikkaamalla elämästään ilman mitään selitystä.
Narsisti on tuo joka saa toisen tuntemaan olonsa huonoksi, hylkäämällä hänet ilman selitystä, kelpaamattomana.
Olet paska.Onkin se edes hengissä jos ei mitään selitystä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet paska.Tätä tarkoitin, että narsisti voi hylätä tuosta noin vain ghostaamalla...Ymmärsit väärin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tätä tarkoitin, että narsisti voi hylätä tuosta noin vain ghostaamalla...Ymmärsit väärin.
Sitten ymmärsin väärin. Anteeksi että haukuin sinua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ymmärsin väärin. Anteeksi että haukuin sinua.
Saat anteeksi 🫶
- AnonyymiUUSI
Voi jättää syvät traumat. Toi on henkistä kiusaamista.
- AnonyymiUUSI
Jos mies on salainen Supon agentti, joutunut peite tehtäviin ja ei pysty ottamaan yhteyttä.
- AnonyymiUUSI
Tuohon tietoon kannattaa ehdottomasti luottaa 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon tietoon kannattaa ehdottomasti luottaa 🤣
Sen voi tarkistaa kelan sivuilta.😆
- AnonyymiUUSI
Voi olla myös kuollut. Tai kaapattu ulkomaille vaimoksi. Tai puhelin hävinnyt aika-avaruusjatkumon häiriön seurauksena?
Puhelinlaskut maksamatta ja liittymä suljettu?
- AnonyymiUUSI
On täällä välillä asiaakin
- AnonyymiUUSI
Sait pakit. Ota se kuin mies.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän jokainen aikuinen ihminen kestä pakit. Jos taas halutaan satuttaa toista ihmistä, tiedostaen sen asian että se satuttaa, on kyseessä juurikin narsismi. Joka saattaa monessakin aikuisessa repiä ne traumahaavat auki jotka on mahdollisesti nuorella iällä tullut hylkäämisen kautta.
Tässä vähän faktaa sivusta psykologiselta kannalta.
- AnonyymiUUSI
Mimmostahan on "orastava tapailu"?
- AnonyymiUUSI
Onpas täällä järkeviä kirjoituksia.
Ihmisen mieli on kummallinen 🧐
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345818Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972612JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t111998Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳301567En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171159Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http71004Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4947- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43893- 13869