Wesku kerto ettei voi jatkaa ennää...rassilta tullu jättilasku, syynä suolipullistumat mtä tämä ruoka aiheittaa...eli pää-ja suolet mutkalla, juuri syyvyhteys rasvainen kebabruoka. No hinta tuplaantuu, toki ilman aivoja ja suolta kelpo eväs
.
Take awwau
11
1221
Vastaukset 11
- Anonyymi
Tämän takia ahtaat aukioloajat, kolmannes kebapista menee rassille, päällikkö ansamaaa-kettunen kaarlo
- Anonyymi
Wesan kannattaisi jatkaa Take Awayn toimintaa vaikka Helsingissä tai sitten Oulussa.
- Anonyymi
Kyllä meille kelpaa suomalaisten tekemä kebappi. Eivät kaikki helsinkiläiset ole ainakaan vielä ulkomaalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meille kelpaa suomalaisten tekemä kebappi. Eivät kaikki helsinkiläiset ole ainakaan vielä ulkomaalaisia.
Höpsis. Helsingissä on vain ulkomaalaisia. Suomen kieltä ei puhuta missään ja katurikollisuus rehottaa. Erittäin vaarallinen paikka noin 5 vuoden kuluessa jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis. Helsingissä on vain ulkomaalaisia. Suomen kieltä ei puhuta missään ja katurikollisuus rehottaa. Erittäin vaarallinen paikka noin 5 vuoden kuluessa jo.
Kyllä Helsingissä on myös kantaväestöä ja Espoossa ja Vantaalla myös.
- Anonyymi
Mikä on Take Awayn kohtalo? Onko Take Away muuttamassa Helsinkiin tai Ouluun??
- Anonyymi
Vihannin asemalle, pääse junamatkustajat kepakille. Tietoili Liskon Pentti.
- Anonyymi
Nyt on palturia. Vihannin juna-asemahan on lähdössä pois.
- Anonyymi
Huutokaupattiin arvokiinteistölle joka vuokraa sitä yrittäjälle.
- Anonyymi
Vihanti on hyvä mesta.vitun hyvää pilluva saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta753123Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3711164Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65805Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32779Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s263666Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä145613Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19589Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31568Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17525Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan30518