Wesku kerto ettei voi jatkaa ennää...rassilta tullu jättilasku, syynä suolipullistumat mtä tämä ruoka aiheittaa...eli pää-ja suolet mutkalla, juuri syyvyhteys rasvainen kebabruoka. No hinta tuplaantuu, toki ilman aivoja ja suolta kelpo eväs
.
Take awwau
11
1221
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän takia ahtaat aukioloajat, kolmannes kebapista menee rassille, päällikkö ansamaaa-kettunen kaarlo
- Anonyymi
Wesan kannattaisi jatkaa Take Awayn toimintaa vaikka Helsingissä tai sitten Oulussa.
- Anonyymi
Kyllä meille kelpaa suomalaisten tekemä kebappi. Eivät kaikki helsinkiläiset ole ainakaan vielä ulkomaalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meille kelpaa suomalaisten tekemä kebappi. Eivät kaikki helsinkiläiset ole ainakaan vielä ulkomaalaisia.
Höpsis. Helsingissä on vain ulkomaalaisia. Suomen kieltä ei puhuta missään ja katurikollisuus rehottaa. Erittäin vaarallinen paikka noin 5 vuoden kuluessa jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis. Helsingissä on vain ulkomaalaisia. Suomen kieltä ei puhuta missään ja katurikollisuus rehottaa. Erittäin vaarallinen paikka noin 5 vuoden kuluessa jo.
Kyllä Helsingissä on myös kantaväestöä ja Espoossa ja Vantaalla myös.
- Anonyymi
Mikä on Take Awayn kohtalo? Onko Take Away muuttamassa Helsinkiin tai Ouluun??
- Anonyymi
Vihannin asemalle, pääse junamatkustajat kepakille. Tietoili Liskon Pentti.
- Anonyymi
Nyt on palturia. Vihannin juna-asemahan on lähdössä pois.
- Anonyymi
Huutokaupattiin arvokiinteistölle joka vuokraa sitä yrittäjälle.
- Anonyymi
Vihanti on hyvä mesta.vitun hyvää pilluva saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761767
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471318- 671217
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html240990- 46940
- 58859
- 69798
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244539754- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660