Wesku kerto ettei voi jatkaa ennää...rassilta tullu jättilasku, syynä suolipullistumat mtä tämä ruoka aiheittaa...eli pää-ja suolet mutkalla, juuri syyvyhteys rasvainen kebabruoka. No hinta tuplaantuu, toki ilman aivoja ja suolta kelpo eväs
.
Take awwau
11
1221
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän takia ahtaat aukioloajat, kolmannes kebapista menee rassille, päällikkö ansamaaa-kettunen kaarlo
- Anonyymi
Wesan kannattaisi jatkaa Take Awayn toimintaa vaikka Helsingissä tai sitten Oulussa.
- Anonyymi
Kyllä meille kelpaa suomalaisten tekemä kebappi. Eivät kaikki helsinkiläiset ole ainakaan vielä ulkomaalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meille kelpaa suomalaisten tekemä kebappi. Eivät kaikki helsinkiläiset ole ainakaan vielä ulkomaalaisia.
Höpsis. Helsingissä on vain ulkomaalaisia. Suomen kieltä ei puhuta missään ja katurikollisuus rehottaa. Erittäin vaarallinen paikka noin 5 vuoden kuluessa jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis. Helsingissä on vain ulkomaalaisia. Suomen kieltä ei puhuta missään ja katurikollisuus rehottaa. Erittäin vaarallinen paikka noin 5 vuoden kuluessa jo.
Kyllä Helsingissä on myös kantaväestöä ja Espoossa ja Vantaalla myös.
- Anonyymi
Mikä on Take Awayn kohtalo? Onko Take Away muuttamassa Helsinkiin tai Ouluun??
- Anonyymi
Vihannin asemalle, pääse junamatkustajat kepakille. Tietoili Liskon Pentti.
- Anonyymi
Nyt on palturia. Vihannin juna-asemahan on lähdössä pois.
- Anonyymi
Huutokaupattiin arvokiinteistölle joka vuokraa sitä yrittäjälle.
- Anonyymi
Vihanti on hyvä mesta.vitun hyvää pilluva saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 101888
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 78672
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 43482
- 25475
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460