auttakaa en jaksa enää

Anonyymi-ap

mitä helvettiä mun pitää tehdä?? oon menettäny kokonaan motivaation elämään enkä enää yksinkertasesti jaksa tehä mitää muuta ku narkkaa ja maata himas. käytän budin ja alkoholin lisäks myös jotain bentsoja, essoja ja piriä. mun kaverit sanoo et ne on musta huolissaan ku en tee mitään. ne tietää mun ongelmista mutta mä en pysty ottaa apua vastaan mitenkään. en halua elää mutten haluu kuolla. mul ei oo mitään kiinnostusta jatkaa mut pelkään kuolemaa ja sitä etten koskaan pääse tästä kuopasta ylös. en myöskään pysty hakee apua koska pelkään et se on turhaa eikä auta. en tiiä mitä tehä ja oon vaan nii helvetin masentunu. ainoo mikä antaa ees vähän iloo on kama, mutta tiiän et se vie mut myös hautaan.

5

539

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ota yhteys huume-tuoviseen.
      A3-

• Anonyymi

Ehkä sullakin on nyt käsitys aiheesta pitäiskö kannabis laillistaa.

• Anonyymi

ei se kannabis mun ongelmaa tai muita kokeiluja alottanu. oon ihan alkujani juonu vaan alkoholia, joka oli mulle se portti kaikkeen muuhu.

• Anonyymi

Sitä ei kannata pelätä, auttaako se hoito vai ei.
      Sehän selviää vain kokeilemalla, ei voi tietää ennen kuin kokeilee.
      Monet käyvät useampiakin hoitoja läpi, ennen kuin onnistuvat, jos onnistuvat sittenkään.
      Rohkeasti vain apua hakemaan, siinä ei edes ole mitään hävettävää, vaikka se saattaa häpeän tunnetta aiheuttaakin.
      Se, että tunnistaa ongelmansa ja tajuaa tarvitsevansa apua, on jo hyvä alku.

Ja onnistuminen jossain vaiheessa palkitsee hyvällä ololla, ja hyvällä tunteella siitä, että on onnistunut. Jos päihdehelvetistä selviää, saa olla loppuelämän ajan tyytyväinen itseensä, ja ihan luvalla ylpeäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      316
      1335
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      310
      1287
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      99
      1051
    4. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      988
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      103
      945
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      930
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      782
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      21
      739
    9. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      69
      621
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      5
      607
    Aihe