Pummit tippuu !

Anonyymi-ap

Onko Reija Lattu tuttu ..lainaa kaikilta rahaa eikä maksa takaisin.on lainannut rahaa satojatuhansia ympäriinsä.

26

3424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kyllä kuulu tommoset spurgut tuttaviini🤗

    • Anonyymi

      Se on hyvä että varoitat,mut normaali älyllä varustetut ei lainaile kellekään rahaa.

      • Anonyymi

        Tää konttarin Narsisti on jäänyt kaikille aikoinaan velkaa ja ulkomailla myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää konttarin Narsisti on jäänyt kaikille aikoinaan velkaa ja ulkomailla myös.

        Nuorempia pummia on myös konttarissa. Kunnon letkuja,äiti opettanut pojan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää konttarin Narsisti on jäänyt kaikille aikoinaan velkaa ja ulkomailla myös.

        Ikinä en oo ulkomailla matkustellu. Kerran lapsena.


    • Anonyymi

      Rooli auttaa narsistia vaimentamaan häpeää ja itseinhoa, joita hän pohjimmiltaan tuntee. Narsisti ei itse tajua, että kyseessä on suojakuori.

      • Anonyymi

        Juuri noin Konttarissa yks pahimmista asuu.OLLUT IKÄNSÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin Konttarissa yks pahimmista asuu.OLLUT IKÄNSÄ.

        Ja varmaan tippuu kun osuu kohalle.


      • Anonyymi

        En ole narsisti. Ja jos jotain häiritsee hänen kaveriensa ruokarahoja laittaneina ja toisten velkojen maksamisen takia osa pienestä summasta jäänyt maksamatta ni huh huh


    • Anonyymi

      Ei rahaa kellekään. Ei vähemmistöillekään. Saa karhuta laittomien keinoin takaisin.

    • Anonyymi

      Tuohan on ihan normaali käytäntö pmäellä. Pyritään tuttavaksi, pummataan rahaa ja jätetään maksamatta takaisin, kaikkihan pmäkeläisten tavat tietää. En ikimaailmassa lainaisi senttiäkään rahaa kenellekään pmäkeläiselle.

      • Anonyymi

        Yksi jopa etsi minut Tiktokissa ja pyyteli rahaa, peliriippuvuus on sillä akalla. En kehtaa nimeä laittaa. Nimi alkaa Ti ja sukunimi Mi. Hirveä pummi. Minä annan vaan omille rahaa. Facebookissa tuo Ti kehtasi joskus kysellä rahaa😂😂😂😂😂Siskonsa ovat yhtä luusereita. Ikään ei oo olleet oikeissa töissä.


    • Anonyymi

      Pieksämäel asuu, yhen sortin huumehörhö....

    • Anonyymi

      Juu ja paskaa puhuu kaikista ja kaikesta, ei oo täs maailmas , ihan jossain omas maailmas on, sekopää....

      • Anonyymi

        Tehkää huoli ilmoitus. Pääsee hoitoon.


    • Anonyymi

      Hyvä,että varoitat. Kenellekään ei pidä rahojaan antaa, ei vaikka puoliso kiristäisi. Kerro suvulle ja pyydä apua!!!

    • Anonyymi

      Iso pudotus eräälle tulossa.

    • Anonyymi

      Pummit aivan omaa luokkaansa, jos menet omiasi takaisin pyytämään niin käyttäytyvät kuin olisin heiltä lainaamassa rahaa.....lopetin lainaamisen jo 90- luvulla. Suhteet säilyy paremmin kuin ei lainaa mitään .....neutraalitasolla.

      • Anonyymi

        Meidän vanhukselta eivät pulmaa. Käy kalpaten jos yrittää.


      • Anonyymi

        Pummi???


    • Anonyymi

      No kuka antaa rahaa tuntemattomille.

      • Anonyymi

        Miika Karjalainen Pieksämäen kurjuuden kuningas.Kun tulee vastaan niin sillon kuningas putoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miika Karjalainen Pieksämäen kurjuuden kuningas.Kun tulee vastaan niin sillon kuningas putoo.

        Putoo se joskus ite.


    • Anonyymi

      Mut ei saanu omiaan takaisin ja onkohan näitäkään vapaaehtoisesti lainannut???

    • Anonyymi

      Taru on läski. Ja ruma.

    • Anonyymi

      Ei kellekään pidä lainata. Jokainen omillaan!!!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      861
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe