viikko sitten sunnuntaina nappasin puolikkaan esson, siitä parin päivän päästä otin pari päivää putkee. toisena päivänä otin kokonaisen. polttelin myös savuu kaikkina noina kertoina ja muina päivinä kun en oo ottanu essoja nii oon vaan poltellu savuu. sen jälkeen mulla on ollut aivan helvetilliset viekkarit. ruumiinlämpö vaihtelee, ahistaa, oksettaa, ei jaksa tehä mitään ei ole ruokahalua. ei pysty nukkumaan. en tiedä mitä teen kun nää oireet vaan pahenee päivä päivältä ja nyt rupeen jo miettimään että teenkö oikeesti jotain vitun hidasta kuolemaa. oon alaikänen siis. oon kans alipainonen koska mulla on syömishäiriö. sit mun dissosiaatio ja derealisaatio on kans vaan pahentunu joka päivä. rupee pikkuhiljaa ahistaa vähän liikaa. mitä mä teen
mdma viekkarit
1
465
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013