viikko sitten sunnuntaina nappasin puolikkaan esson, siitä parin päivän päästä otin pari päivää putkee. toisena päivänä otin kokonaisen. polttelin myös savuu kaikkina noina kertoina ja muina päivinä kun en oo ottanu essoja nii oon vaan poltellu savuu. sen jälkeen mulla on ollut aivan helvetilliset viekkarit. ruumiinlämpö vaihtelee, ahistaa, oksettaa, ei jaksa tehä mitään ei ole ruokahalua. ei pysty nukkumaan. en tiedä mitä teen kun nää oireet vaan pahenee päivä päivältä ja nyt rupeen jo miettimään että teenkö oikeesti jotain vitun hidasta kuolemaa. oon alaikänen siis. oon kans alipainonen koska mulla on syömishäiriö. sit mun dissosiaatio ja derealisaatio on kans vaan pahentunu joka päivä. rupee pikkuhiljaa ahistaa vähän liikaa. mitä mä teen
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3161325Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101277- 981033
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50988- 103935
- 106930
- 111772
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20724- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5607