Kuka on tämä loimaalainen joka kävelee tossa joskus naiseksi (ilmeisesti hän on kuitenkin mies)pukeutuneena .kauniisti puettu, pitsihansikkaat ja hame ja sateenvarjo pään päällä. Kauniitpitkävartiset saapikkaat jalassa. Olen hänet nyt tässä muutaman kerran nähnyt
Kaunis pukeutuminen
10
979
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä naapurin pikkurouva?
- Anonyymi
Tämä oli kauniimmin pukeutunut senkin toinen rouva
- Anonyymi
Ja sitä paitsi tämä oli nuori mies joka oli pukeutunut naiseksi😂
- Anonyymi
Mistä tiedät, että on mies? Jos on vain fyysisesti mies, mutta muuten kokonainen nainen?
- Anonyymi
Vihervasemmiston hallitushan teki lain jonka mukaan mies voi ilmoittaa olevansa nainen ja toisin päin nainen voi ilmoittaa olevansa mies. Tämän voi toteuttaa vuoden välein.
- Anonyymi
Ihan oman fiiliksen ja muodin mukaan!
- Anonyymi
Myös Kokoomus puolsi tuota lakia.
- Anonyymi
Ei mua haittaa vaikka oli mies mutta oli niin erikoisen kaunis näky taas kerran. Just noin hieno ihminen pukeutuis kun se hakee huomioo
- Anonyymi
Oikeasti miehet tekee kaiken aina paremmin kuin naiset. Vaikka sitten naiseksi pukeutumisen. Loimaalla en ole nähnyt koskaan kauniisti pukeutunutta naista.
- Anonyymi
Nostan hattua tällaisille miehille; on saattanut mennä pitkäkin tovi, että itsensä omanlaisenaan hyväksyy ja rohkaistuu vielä näyttämään muillekin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428