Onko tälläinen pyörä luvallinen ajaa kun on itse laitettu moottori ja mennään niin pirun moista vauhtia. Miesten pyörä muistaakseni vihreä ja nuori poika ajaa. Eiks tää oo sakko juttu
Moottoroitu fillari
4
525
Vastaukset
- Anonyymi
Rekisteröitävä mopoksi
– Jos sähköavusteinen tai moottorilla varustettu polkupyörä kulkee yli 25 km/h, se ei ole tieliikennekelpoinen polkupyörä.
– Tällainen pyörä on rekisteröitävä mopoksi, jos laitteen ominaisuudet mahdollistavat rekisteröinnin.
– Käytännössä edellytyksenä on se, että laite on tyyppihyväksytty mopoksi.
Tuo vehje menee taatusti yli 25kmh. Ei myöskään ole rekisterikilpeä? Laiton peli näin äkkiseltään, mutta mitä täällä saatanan Loimaalla ei tehtäis päin helvettiä ja vanhemmat ei välitä paskan vertaa. - Anonyymi
Oo sinä hilijaa. Meil päin ei oo tapana käräytellä naapureita/sukulaisia/tuttavia eikä ne käräytä meikää. Touhutaan ja touhutaan ja morjenstetaan, kun nähärään.
- Anonyymi
Täällä ei todellakaan vanhemmat välitä lapsistaan .niitten mopot ja mopoauto ym kulkee ihan helvetin kovin ja ne ajaa millaas sattuu. Yhtään ei risteyksissä katota ympärille.
Koskahan rysähtää ja kovin. Eiks se kahden nuoren kuolema yhtään pelottanut.
Ja näkee hän sen välittämisen jo siitä kun kakarat on keskuskoululla vielä 3 aikaan yöllä reput selässä juomassa kaljaa - Anonyymi
Noita vehkeitä on kaksi. Luultavasti taustalla vahvaa edistyksellistä (demari) taustaa koska jatkunut jo ainakin vuoden. Jos autosta on polttimo palanut poliisi kyllä saa kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201