Ihanaa,jos joku saisi tästä jotain näkyville. Mielessä 2 miestä....onkohan kumpikaan kiinnostunut? Miten edetä tästä?
Kiitos jo etukäteen❤️
Kysymys näkijälle: )
10
561
Vastaukset
- Anonyymi
Toinen mies ajattelee sinua kyllä, mutta hänellä taitaa olla muitakin mielessä. Ei osaa valita ja vanhan irtipäästäminen on vaikeaa. Hän tarvitsee aikaa ja omaa rauhaa. Hänellä syntymäkartassa vahvana maa (aurinko tai kuu).
Toisella miehellä on jokin aikakausi päättymässä. Hän etsii uusia asioita elämäänsä. Jotenkin tuntuu, että hän etsii tällä hetkellä itseään enemmän kuin kumppania. Tuli vahvana syntymäkartassa.- Anonyymi
Kiitos vastauksesta!
- Anonyymi
Kumpikin noista miehistä on kiinnostunut sinusta.Mutta he ovat luonteeltaan kovin erilaisia.Toinen heistä asuu samassa kaupungissa kuin sinä.Ja toinen vaikuttaa olevan muualla paikkakunnalla.Se joka on samasta kaupungista kuin sinä.Hänet sinä olet jo tavannut jossain yhteydessä.Mutta et seurustele vielä hänen kanssa.Sinun täytyy tehdä jokin valinta ihmissuhteisiin liittyen.Ehkä kannattaa satsata tähän mieheen,joka on lähempänä sinua.Mutta sinä sen päätät haluatko hänet.Sinä saat hänet jos haluat.Hänellä on emotionaalisia tunteita sinua kohtaan.
- Anonyymi
Kiitos tämä oli aika osuva kuvaus ja toinen tosiaan asuu toisella paikkakunnalla. Ihanaa kesää sinulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tämä oli aika osuva kuvaus ja toinen tosiaan asuu toisella paikkakunnalla. Ihanaa kesää sinulle!
Kiitos samoin hyvää kesää sinulle ja hänelle yhteisesti.😊
T.Selvännäkijä nainen (Oulu).
- Anonyymi
Mies jonka näen elämässäsi on tällä hetkellä vapaa.Hän on ”eronnut,”takana ainakin yksi avioliitto.Hänellä on lapsia aikaisemmasta liitosta.
- Anonyymi
Kiitos! Luulen,että tämä osuisi aika hyvin toiseen mieheen ketä ajattelen.
- Anonyymi
Ihan kummallisia haahoilijoita näillä sivuilla... missä järkenne on...
- Anonyymi
Oulun selvänäkijä, vaoitko katsoa mulle , olen vaalea keski-ikänen nainen ja en oo rakkautta saanut alustakaan asti joten mitä muuta näkyisi , hyvää jos ei rakkautta? En saa aloitukseen viestiä joten laitan ketjuun jatkumoa. OLEN VESIMIES horoskoopiltani, nouseva skorppari ja kuuoinas tulihevonen, joten tulta löytyy , t Tatjuska
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775160
- 764119
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2713865- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3902900- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 482064
- 1111959