Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Firefox: Päivitys beta-kanavalla !?

Anonyymi-ap

Juuri huomasin kun Firefox ehdottaa päivitystä, niin ko. ilmoituksessa on maninta jotakin tyyliin, että "teillä on käytössä beta-kanava päivityksiin" (ja linkkin beta-verioon) ja samalla huomasin, että olen jo edellisellä kerralla päivittänyt beta-versioon.

Missähän kohtaa tuollainen skippaus normiversiosta on tapahtunut, kun en tarkoituksellisesti ole milloinkaan beta-versiota asentanut.

Pitänee mennä suoraan Mozillan sivulle lataamaan viimeisin normiversio.

7

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Johtuisiko siitä, että olet sallinut ns. beta-testauksen koneellasi, eli antanut firefox:n kerätä mittaustdataa selaimen käytöstä?

      • Anonyymi

        Lähtökohtaisesti olen torpannut kaiken "tuotekehitysdatan" lähettämisen, ellei sitten jossakin kohtaa ole edelleen huomaamattani jokin oletuksellinen täppi ottamatta pois.

        ps. Asiasta kolmanteen. 'Automaatinen lomakkeen täyttö' kannattaa tietoturvasyistä ehdottomasti otaa pois käytöstä.


    • Anonyymi

      Oletteko koskaan miettineet miksi Ubupuput eivät osaa kirjoittaa, eivätkä ymmärrä lukemaansa. Minusta se on ihmeellistä kun aikuiset miehet on jääneet kehitykseltään polkemaan paikoilleen jo viiden vanhana. Tarvitaan ympäriinsä kuvitettuja painikkeita, ellei niitä ole, menee sormi suuhun kun niille antaa maailman reikäisimmän räpellyksen alkaa hirvittävä huuto; IIIIHAAANNNAAAA.

      • Anonyymi

        Kaikenlaisia juttuja nuo syrjäytyneet Wintrollit kehittelevät sairaassa mielessään.


      • Kutsutaanko Windowsin käyttäjiä trolliteinien piirissä tosiaan nykyisin Ubupupuiksi?

        Mielenkiintoista...


    • Anonyymi

      Taitaa olla ainoa tapa saada beta-versio koneelle asentamalla se itse. Ainoa tapa päästä eroon beta-versiosta taas on asentaa ns. rapid-release versio betan tilalle - eli se normiversio. Päivitysohjelma ei pysty asentamaan beta-kanavasta jos se on normiversiossa ja päinvastoin: beta-kanavasta asentava selain ei saa päivityksiä mistään muualta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe