Minä olen ufopalstan pitkäaikainen käyttäjä ja insinööri Topi.
Niin, olen enimmäkseen Dänikeniä ja Enqvistiä tutkijankammiossani. Pohdin syntyjä syviä ja tätä maailmanmenoa, kaadan kossua lasiin ja nautiskelen ikkunaankin ilmestyy humanoideja harva se päivä. Seinätkin ovat alkaneet puhua minulle.
Taidan jälleen soittaa uusista ilmiöistäni, joita olen havainnut.
Odotan sitä että pääsisin luennoimaan erääseen yhdysvaltalaiseen yliopistoon tutkimustuloksistani, sillä olen nähnyt ufoja ja humanoideja. Uskokaa..en voi kyllä todistaa, mutta kuka insinöörin sanaan ei uskoisi, sillä olen 40 vuotta harrastanut ja tutkinut ufoja.
En jouda pidempään nyt esitellä kattavia tuloksiani, sillä pitää levätä hetkonen, aamulla on aika psykiatrille.
Mutta palaan asiaan!
Ufot ja paranoidit ilmiöt
4
283
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vanhempasi ovat pakottaneet sinut lukioon se menee aivan hukkaan. Päähäsi ei tartu edes sinitarra. Oikea paikka sinulle on jokin kurssi hyvin, hyvin, hyvin yksinkertaiseen työhön, jossa ei tarvitse laisinkaan ajatella.
Voit vaikka laskea lähteviä linja-autoja asemalla pienessä kopissa helmitaululla.
Ei siitä mitään hyötyä ole kellekään, mutta voit saada korotettua toimeentulotukea siitä hyvästä että olet muualta poissa maleksimasta ja hölmöilemästä. - Anonyymi
Koukku käyny esittekemässä ittensä alter egollaan
- Anonyymi
Tällä palstalla on ollut ainakin yli 100 pilkkakirjoitusta lestadiolaisista. Nytkö sitten aletaan väsäämään pilkkakirjoituksia ufouskovaisista?
Molemmat on ajanhukkaa...- Anonyymi
"Molemmat on ajanhukkaa..."
Ja kas, tähän sopiikin jatkaa ammoisten aikojen Saarnaajan kirjasta.
"Turhuuksien turhuus, sanoi saarnaaja,
turhuuksien turhuus; kaikki on turhuutta!"
"14 Minä katselin kaikkia tekoja, mitä tehdään auringon alla, ja katso, se on kaikki turhuutta ja tuulen tavoittelua."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992