Makkaraa. Tältäkö se tuntuu? Onko maku sama? En uskalla kokeilla irl, enkä haluakaan. Tälleen miehenä on vaikea ymmärtää miksi pidät siitä niin kovin?
Nainen, järsin juuri
8
155
Vastaukset
- Anonyymi
Pidän kovin makkarasta. En tosin raakana vaan paistettuna ja ketsupin kanssa.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17852055l
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mä syön ison kulhollisen aamiaislounasvihersalaattia ja raejuustoa (ei leipää).
Mitäs muut syövät?
T: Nainen - Anonyymi
Sauna voguessa pääset testaamaan tuota syvälle juurtunutta traumaa koskien peniksiä kysy Jakea hän antaa ätmille unohtumattoman kokemuksen löydät ätmiosastolta eli sieltä missä on kaikki sokeripalapenikset ja tarpeeksi höyryä näköaistin hämärtämiseksi
- Anonyymi
;D pitihän se arvata että tänne tulee tuollaisia kommentteja. Pakko kysyä, oletkos itse päässyt jo tuohon "lihan makuun"? Onko saunan keksimisen juurisyy juurikin tuo että pimeydessä ja lämmössä voi tapahtua yhtä sun toista, kun vaatteet ja aivot ovat narikassa? Katsomme itseämme vaivautuneina peilistä, sillä sauna on tämän kansakunnan innovaatio. Entä uimahallien saunat? Siellä vanhat pedot elävät sulassa sovussa pikkupoikien kera. Kai tuollaista oikeasti tapahtuu siellä? Siellä on jammuja missä on lapsia: Uimahallit. Lastentarhat. Ala-asteet. Mitens tämä keskustelu ajautui näille urille? Eli onko näiden ilmiöiden välillä jokin korrelaatio?
- Anonyymi
En syö makkaraa. Mutta eikö ole hienoa, että riisin satonäkymät ovat hyvät Aasiassa? Saat sinäkin riukupelle edes jotain ruokaa sitten.
- Anonyymi
Kommenttisi on sisällöltään epälooginen. Myös väittämäsi deskriptio minusta meni pahasti pieleen. Ei osunut eikä uponnut. Parempi yritys ensi kerralla ;).
- Anonyymi
Kene miehen makkaraa sä järsit?
Mä söin pelkkää tuoreruokaa 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106