Mitä tämä voi olla? Saan tällaisia outoja kohtauksia kun teen jotain tarkkuutta vaativaa esim, olen tietokoneella tai teen jotiain muuta työtä, niin huomaan tällaisia oireita;
- Äkillinen tuskainen olo
- Vaikea toimia/keskittyä
- Voimakas aivosumu
- Jäykkyyden tunne
Oireet tulee yllättäen, ja ne eivät tule rasittuneena. En ole masentunut enkä stressaantunut vaan oireet voi tulla ihan hyvin nukutun yön jälkeen esim. aamupäivällä.
Minulla saattaa olla matala rauta-arvo, mutta kun tämä tulee kohtauksittain niin en usko että tämä johtuu siitä.
Voiko olla neurologista, verisuoniperäistä tai jokin kasvain?
Mitä tällaiset oudot kohtaukset/tuntemukset ovat?
4
355
Vastaukset
- Anonyymi
Osaako joku sanoa mitä tällainen voi olla?
- Anonyymi
Käyppä lääkärissä. Stressi jos on se oireilee rasittuneena. Ja näyttöhän on oikein säädetty, ettei voi aiheuttaa oiretta? Eikä mitään kaatumisia tms oo ollu missä pää ois ottanu osumaa tai onnettomuutta tai mitään?
Aivosumua, nopeaa väsyvyyttä, kaksoiskuviakin on itsellä, ja työmuistin vaikeuksia. Tiedän mistä on minun oireet seurauksena, ja tulen toimeen asian kanssa. Pääni sai vähän liikaa osumia vuosia sitten.
Jos on sitä mille ei löydä selitystä, ja kohtauksittain tulee, niin lääkäriin pitää lähteä. Vaiva voi olla vaaratonkin ja liittyä työasentoihin mutta käy puhumassa tohtorille. - Anonyymi
nyt on myös siitepöly runsaimmillaan, ja se aiheuttaa , jopa sitä aivosumua, ja raajojen jäykkyyttä ts, krampin tyyppistä, ja väsymys kuuluu myös siitepölyoireisiin, ja ulkonaisesti on silmien ja ihon kutina.
siitepölyallergia -oireet voi olla huomattavia .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156